GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 21 września 2019

2230. Hajże na Influencers About Beauty!

Witajcie!

Dziś oto nastanie początek weekendu pełnego kosmetycznych nowinek i babskich plotek.

Influencers About Beauty czas zacząć.

Jestem niezwykle podjarana tegoroczną edycją, bowiem w ową wyprawę wybieram się aż z 5 wspaniałymi kobitkami z Łodzi i okolic w tzw. bandzie.
Będziemy godnie reprezentować nasze piękne województwo, tak, aby reszta światka kosmetycznego wiedziała, że w Łodzi make up i manicure, a także odpowiednia pielęgnacja stoją na najwyższym poziomie.

I tak oto wyruszamy dziś skoro świt i zostajemy sobie na noc w miłym, ustronnym hoteliku u podnóża stolicy.

Co prawda w niedzielę wieczorem czeka mnie powrót na chybcika do maila służbowego, co by umawianie statystów na poniedziałek ogarnąć, ale mam nadzieję, że i tak będę się dobrze bawiła.

Tak więc cóż, Nadarzynie i Warszawo, nadchodzę!

A Wy będziecie na tymże wydarzeniu?

Kathy i Leon 

27 komentarzy:

  1. Chciałabym kiedyś się wybrać na takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie niestety nie będzie, ale życzę Tobie udanej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę,bo po powrocie z zagranicznej podróży mam mnóstwo spraw do ogarnięcia na miejscu..

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! Baw się dobrze ze swoimi dziołchami!

    OdpowiedzUsuń

  5. Have fun and have a great Sunday. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłej zabawy 😘
    Mam nadzieję że za rok się tam pojawie 😊
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłej zabawy :) czekam na dużo plotek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym! To zawsze jakieś przeżycie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Po zdjęciach widziałam że szału to tam nie było.. w sensie tłumów nie było.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie niestety nie będzie. Daleko i nie moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że fajnie się bawiłaś..
    Też miałam pojechać ale dzieciak mi się rozchorował, a do kompletu mnie też wczoraj rozłożyło :(

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru