GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 19 września 2019

2229. Avon Mark Epic Lip Moc Koloru pomadka do ust

Witajcie!

Dziś czas na usteczka.

Będę mówić o  Avon Mark Epic Lip Moc Koloru pomadka do ust.

Słowo od producenta: "Trwała szminka „Moc koloru" AVON 

Avon prezentuje nowość! Wyjątkowo trwała szminka "Moc koloru" AVON, która dzięki swojej niezwykłej formule idealnie rozprowadza się, sprawiając że usta są gładkie, miękkie i nawilżone. Trwała szminka "Moc koloru" AVON to bardzo intensywny kolor, który utrzymuje się na ustach nawet kilka godzin. Wybierz spośród kilku niezwykłych odcieni i ciesz się wyjątkowo ponętnymi ustami każdego dnia. Trwała szminka "Moc koloru" AVON przeznaczona jest dla wszystkich kobiet, bez względu na wiek. 

Zalety: 

- więcej koloru w jednej warstwie
- 2x więcej koloru niż w tradycyjnej szmince Avon
- intensywny, mocno nasycony kolor
- bardzo trwała - utrzymuje się na ustach nawet kilka godzin
- zapewnia ustom gładkość, miękkość i nawilżenie

Wybrany kolor proszę podać w uwagach do zamówienia: 
Nude Attitude 27029
Wink of Pink 29884
Rosy Outlook 29835
Blushing Beauty 30023
Street Style 38125
Sweet Taffy 3142
Extreme Mauve 36939
Berry Bold 28688
Heartbreaker 28696
Red Extreme 33308
Sangria Shock 34041
Temptress 28738
Be Loud 34025
Spellbound 33951
Blue Suede 36582
Pink Punch 28563
Luv U 28423."

Produkty w opakowaniu:






Od producenta:




Skład:




W okazałości:




Kolorki:


od góry: Extreme Mauve 36939
od dołu: Blushing Beauty 30023

Na dłoni:


od góry: Blushing Beauty 30023
od dołu: Extreme Mauve 36939

Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na stronie z kosmetykami FM za ok. 31 zł na promocji.
Zapach: delikatnie waniliowy.
Konsystencja: typowa dla pomadek.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie czarnego, wykręcanego sztyftu z białymi napisami od producenta. Pojemność: 5 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok malowania się.

Działanie: średnie. Zacznę od tego, że uwielbiam trwałe produkty do ust; nic tak bowiem nie denerwuje mnie, jak poprawiane po każdym posiłku makijażu moich warg. Jeśli już bowiem się maluję co rano, to oczekuję, że ów malunek przetrwa choć kilka godzin w stanie nienaruszonym, a nie od razu mi ucieknie hen daleko. Niestety właśnie pomadki Avon do takich uciekinierów należą... Wystarczy wypicie kawy i zjedzenie kanapki i już nasze usta są pozbawione barwy, zupełnie jakby nie były malowane super-hiper mazidłem. Cóż, szkoda wielka, bo kolory pomadek z Avonu są śliczne i naprawdę dobrze napigmentowane. Pomadki miło się aplikują, są mięciutkie, otulające. Warto też wspomnieć, że nie wysuszają, ani nie podkreślają suchych skórek. Nie zauważyłam także żadnego podrażnienia czy uczulenia podczas stosowania tychże specyfików. Nie skuszę się jednak na nie ponownie, bo zdecydowanie wolę pomadki matowe zastygające i trwalsze, a nie typowe, nawilżające zwyklaki. Ale jak lubicie tradycyjne pomadki o soczystych barwach i dobrej jakości, to polecam.
Ocena: 3/5

Miałyście?

Kathy Leonia

48 komentarzy:

  1. mam ten kolor Blushing, ładny, delikatny, ale trwałość bardzo średnia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Avon to nie moje klimaty,wolę dobre jakościowo produkty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za tą marką, bo produkty o nich naprawdę są średniej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dawno nie ufam kosmetykom od Avonu, a kolejne Twoje wpisy tylko moją nieufność pogłębiają.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie lubię matowych, ani klasycznych :P Ochronne lub błyszczyki to moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że trwałością nie powalają, a właśnie tego oczekuję od szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love this brand's product 😊 Thanks for your sharing Kathy 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. When lipsticks are not longlasting, it's logical they don't remain. But the tones are lovely.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że nie pokazałaś jak wyglądają na ustach. Szkoda że działanie mogły by mieć lepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie testowałam pomadek z Avonu. Muszę w końcu osobiście się z nimi zapoznać.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałam się nad nimi. Też nie lubię jak mi kolor znika z ust, cały albo po części. Szkoda, że się nie sprawdziły :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawni nie używałam ich szminek☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzadko używam szminek, a jak juz to poza kolorem moim wyznacznikiem jest własnie trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostałam jedną z tych pomadek ale kolor kompletnie do mnie nie pasował więc oddałam mamie. Nawet nie wiem jak się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda że są takie nietrwałe-oprócz tych pięknych kolorów ,kusi mnie ten waniliowy zapach 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne kolorki, ale szkoda, że z trwałością gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  17. A niby takie miały być trwałe wg producenta. Cóż, szkoda, że nie okazały się zbyt dobre. :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Very nice colors of lipsticks !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja akurat może się skuszę, chociaż trwałość mogła by być lepsza. Raz miałam matową pomadkę bardzo trwałą ale niestety ten efekt nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Nietrwałość pomadki, to kiepska cecha:/ Jakoś nigdy nie przekonałam się do takich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  21. Matowe pomadki też mają z tej serii z tego co kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Blushing Beauty bardziej mi się podoba, ale mam teraz na tyle dużo lepszych pomadek, że się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Blushing Beauty ma cudowny kolor, mój styl :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też wolę jednak taki trwalsze pomadki, więc się raczej nie skuszę, bo z takich nietrwały ale bardzo ładnych to sięgam po Sensique.

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks for the recommendation. But I prefer other brands of lipsticks. Good weekend

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam jeden kolorek z tej serii pomadek. Lubię ją, ale traktuję bardziej jak ochronną, a nie jak szminkę która długo zostaje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesień sprzyja pomadkom i ochronie
    Cudne🤗❤️

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolorowe pomadki używam tylko na okazjonalne wyjścia. Na co dzień tylko ochronne.
    Poza tym z kosmetykami Avon jakoś mi nie po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne kolory, czasami tak bywa, nie każda pomadka jest mega trwała

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie maluję ust więc produkt raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię takie odcienie na ustach, swatche fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful! I really like the more red shade!

    OdpowiedzUsuń
  33. Średnie działanie - szkoda...bo kolorki ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne, trochę podobne do siebie

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie do końca to moja kolorystyka na ustach :D szkoda, że nie są zbyt trwałe :/

    OdpowiedzUsuń
  36. Beautiful shades of lipstick! I have a new shopping post

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru