GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 14 września 2019

2225. Joop! Le Bain woda perfumowana

Witajcie!

Dziś czas na perfumy.

Będę mówić o Joop! Le Bain woda perfumowana.

Słowo od producenta: "Woda toaletowa dla kobiet Joop! Le Bain to orzeźwiająca, trwała kwiatowo-owocowa wariacja na temat zmysłowej atrakcyjności krajów Dalekiego Wschodu. Docenią ją przede wszystkim kobiety, które kochają lekkie zapachy i marzą o czystej elegancji w kuszącym odcieniu wyrafinowanego piękna. Zapach Le Bain po dość intensywnym, dla niektórych może nawet nazbyt odurzającym wstępie, płynnie przejdzie w delikatne cytrusowe nuty.

Początkowa siła wody toaletowej Joop! Le Bain wynika z oryginalnego połączenia soczystej cytryny i bergamoty z upojnymi kwiatami pomarańczy. Następnie uwagę przykuje figlarne połączenie drewna i kwiatów, na które składa się przede wszystkim delikatna konwalia i ponętny jaśmin oraz ciepłe zapachy cedru i drzewa sandałowego. Wyjątkową bazę perfum Le Bain uzupełnia żywiołowa ambra, aromatyczna paczula i bób tonka. Za wieńczące zapach słodkawe ciepło odpowiada aromat niepowtarzalnej wanilii, dzięki której Twój dzień stanie się zdecydowanie bardziej radosny!
Za sprawą wody toaletowej Joop! Le Bain łatwo przyciągniesz uwagę wszystkich w Twoim otoczeniu i nieustannie będziesz się czuć rześka i naturalnie piękna. W perfumach Le Bain zakochasz się na całe życie już po pierwszym wdechu. Zapach został wprowadzony na rynek w 1989 roku."

Produkt w okazałości:







Otworek:



Szczegóły:

Cena i dostępność: perfumy kupiłam na Notino.pl za ok. 80 zł.

 Zapach: głęboki, słodki, mocny, ciepły.
Konsystencja: płynna.
 Opakowanie i pojemność: pojemnik szklany, prosty, przezroczysty z białym korkiem i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 75 ml.
  Wydajność: bardzo dobra. Produktu wystarczy na jakiś rok regularnego psikania.
Działanie: dobre. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z marką perfum Joop! Nigdy wcześniej nie słyszałam nawet o tejże firmie zapachowej, gdyż zwykle jarałam się produktami z wyższej półki. Ale oczywiście jak to zwykle bywa, gdy tylko pojawiła się promocja na perfumy na Notino.pl, to musiałam wybrać najlepszy deal - jakbym nie miała 30 flakonów innych zapachów i jakbym potrzebowała nowej woni. I tak więc w me łapki wpadły perfumy Joop! Co o nich sądzę? Ano na pewno nie jest to zapach na lato, gdyż jest mocny, słodki i głęboki. Od razu po psiknięciu wyraźnie czuję bursztyn, drzewo sandałowe oraz piżmo, które potem ustępują miejsca oszałamiającej słodyczy jaśminu i róży oraz wanilii. Zapach ten jest bardzo wyrazisty i ewidentnie zostawia za sobą tzw. ogon, który ciągnie się za wami, gdziekolwiek przejdziecie. Mi osobiście podoba się taka wielowymiarowość zapachowa, ale wiadomo, że jak jest gorąco i upalnie, to taka woń może drażnić niźli cieszyć. Dlatego też zostawię sobie powyższe perfumy na jesień i zimę, bo są naprawdę warte uwagi a ich trwałość jest godna podziwu - ok. 10 godzin na ciele, do trzech dni na ubraniach. Polecam wypróbować.
 Ocena: 4/5

Miałyście?


Kathy i Leon

35 komentarzy:

  1. Kolor zakrętki kontrowersyjny w porównaniu do koloru zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałabym powąchać przed zakupem. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, czy zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wody perfumowane lubi moja siosyta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A cute bottle! It must be very nice fruty-floral scent.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tego zapachu, myślę,że by mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o kompozycji zapachowej owej marki.
    No cóż, może do mojej pokaźnej kolekcji w niedalekim czasie dołączy zapach Joop.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego zapachu, ale chętnie bym go przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam lepszych jakościowo faworytów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podejrzewam że byłby to zbyt intensywny zapach jak dla mnie. Nie przepadam za zapachem wanilii i konwalii.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tych perfumach. Muszę koniecznie je poznać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego zapachu, ale z opisu wydaje się być idealny dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba byłby za słodki dla mnie :D ale z chęcią bym przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zatyczka wygląda jak z chamskiego plastiku, nie podoba mi się :(

    OdpowiedzUsuń
  15. look great product...
    have a wonderful weekend

    OdpowiedzUsuń
  16. byłam w tym tygodniu w salonie Joop ale nie wąchałam perfum w oglądałam meble i dodatki

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie słodkie, ciężkie zapachy, szczególnie teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam, że nie miałam nigdy okazji by powąchać jakikolwiek zapach Joop!
    Może jeszcze będzie okazja?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa kombinacja zapachowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Perfumy mi się kończą. Muszę nabyć nowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. That sounds very interesting!!    

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks for the recommendation, it looks great. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  23. Marki nie znam, ale zapach wydaje się ciekawy i całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mocne i słodkie zapachy nie są dla mnie, wolę nieco stonowane, ale to że perfum wystarcza na rok psikania robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cena tych perfum jest dość wysoka, ale wydajność zdecydowanie ją rekompensuje! Ciekawe, czy zapach wreszcie by mi się nie znudził. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię takie słodkie zapachy - myślę że kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam o tym produkcie, ale Twoja ocena zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tego zapachu , dobrze znać Twoją opinię. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. uhh i piżmo i jaśmin i wanilia... murowany ból głowy, nawet jakby ktoś koło mnie stał wypsikany.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru