GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 20 grudnia 2018

2012. Alverde Feuchtigkeits Serum Q10 Bio-Gojibeere krem na dzień i na noc z jagodami goji

Witajcie!

Dziś się pokremujemy.

Będę mówić o  Alverde Feuchtigkeits Serum Q10 Bio-Gojibeere krem na dzień i na noc z jagodami goji"

Słowo od producenta: " Alverde Naturkosmetik to wegański kosmetyk z surowicą Q10 i organicznym wyciągiem z jagód goji 30 ml.

 Ekstrakt z owoców goji ekologicznej to naturalny przeciwutleniacz, witamina E aktywnie przeciwdziała przedwczesnemu starzeniu się skóry.  Formuła z naturalnym koenzymu Q10 wspiera naturalne funkcje regeneracji skóry do zewnętrznych czynników środowiskowych, takich jak wolne rodniki, które mogą prowadzić do przedwczesnego starzenia się skóry. Preparat z naturalnych migdałów i olej jojoba odżywia skórę i daje gładką w dotyku. Preparat kwasu hialuronowego i gliceryna ulepszone wykrywalnego wilgotność skóry 

Aktywny kompleks o właściwościach pielęgnacyjnych kremu i łatwości surowicy pomaga skórze by naskórek był bardziej elastyczny, a zmarszczki zmniejszone. Wzrost nawilżenia skóry z 30 badanych osób po 4 tygodniach regularnego stosowania.

Kosmetyk wegański, ani składniki zwierzęce ani kwiatowe są zawarte ani testów na zwierzętach."

 Mazidło w okazałości:



Od producenta:






Skład:

Aqua, Alcohol *, Glycerin *, Glycine Soja Oil *, Helianthus annuus Seed Oil *, Polyglyceryl-3 Dicitrate / stearynian, Olea Europaea Fruit Oil *, guma ksantanowa, Lycium barbarum Fruit Extract *, ubichinon, tokoferol, Hialuronian sodu, Prunus Amygdalus Dulcis Oil *, Simmondsia Chinensis Seed Oil *, Rosmarinus officinalis Liść Oil

Pompka:




Na dłoni:




Zacznę od tego, że kosmetyki Alverde znam nie od dziś i stosuję już od jakiegoś czasu.

Seria z koenzymem Q10 i jagodami goji nie jest mi więc obca, bo już miałam z niej serum pod oczy: Klik!
Serum owe spisało się jednakowoż kiepsko...

Jak więc zatem wypadł krem na dzień i na noc?

Ano o dziwo dobrze!

Szczególnie doceniłam powyższe mazidło w obecnym, zimowym czasie, gdy to moja skóra potrzebowała czegoś treściwego i nawilżającego.

Krem z Alverde fajnie się aplikował i szybko wchłaniał, pozostawiając widoczną warstwę ochronną na mojej buzi.
Dzięki temu nie były mi straszne minusowe temperatury na dworze, ani zimne wiatry grudniowe, bo miałam skórę odpowiednią przygotowaną na owe pogodowe niedogodności.

Produkt był także dobrym primerem przed użyciem podkładu, a następnie ładnie z nim współgrał, nie rolując ani nie ciastkując mi make upu.

Warto wspomnieć, że mazidło mnie nie zapchało, ani nie podrażniło.
Miało delikatny, przyjemny zapach.

Myślę, że warto wypróbować tego gagatka, bo to naprawdę dobry i wydajny produkt za niewielkie pieniądze.

Mazidło kosztuje ok. 20 zł, ma 30 ml pojemności i można je dostać w drogeriach DM.

Miałyście?

Kathy Leonia

28 komentarzy:

  1. Fajnie, że produkt tak dobrze się sprawdził i jesteś z niego zadowolona. Będę miała go na uwadze. ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie, ale nie miałabym nic przeciwko grudniowym przymrozkom i warstewkę białego puchu. U mnie za oknem króluje deszczowa jesień ... Pozdrawiam przedświątecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremów do twarzy mam na razie spore zapasy, więc niczego nowego nie kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam go☺
      Gdy zerknelam na fotkę to myślałam że to świeca zapachowa 😆
      Pozdrawiam
      Lili

      Usuń
  4. jak na razie świetnie się u mnie sprawdza Vianek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super, że się dobrze spisuje, ja mam pielęgnację zaplanowaną na najbliższe miesiące a może nawet lata

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiego kremu jeszcze nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że gagatek się spisał, że miło zaskoczył. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomyślę . Na razie zakupiłam nowy . Dziękuję , że testujesz i dajesz wskazówki . Pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for your post
    xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. A wiesz, że ja nie znałam wcześniej tej marki? :) Nigdy nie miałam od nich żadnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam... pierwszy raz widze ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam. Ale za to podoba mi się tło do zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh very interesting product! i would like to try:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kilka produktów Alverde, ale z żadnego nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tym produkcie i wg o marce, więc super, że o niej wspominasz. :) Dodaję to listy kosmetyków do przetestowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna cena, myślałam, że będzie droższy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię tą markę za przyzwoite ceny i niezłe składy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę całkiem fajny i cena bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uy se ve muy buena , gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru