GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 22 grudnia 2018

2014. Paznokcie na dziś, cz. 80

Witajcie!

Dziś szponów pora.

Oto jak wyglądają:






Użyte produkty.

Lakier nr 12 z BeautyBigBang (do kupienia tu: Klik!)






Naklejki wodne nr 001 z BeautyBigBang (do kupienia tu: Klik!)




Powiem Wam, że to moje pierwsze zetknięcie się z naklejkami wodnymi, ale na pewno nie ostatnie.

To, jaki piękny i delikatny efekt dają powyższe gagatki zapiera aż dech w piersiach.
Dodatkowo, zestawiłam je z glitterowym lakierem, dzięki czemu wszystko się pięknie mieni i błyszczy.
Efekt idealny na Sylwestra!

Naklejki bardzo łatwo się wycina, bez problemu aplikuje.

Jak?

Ano wystarczy paznokcie pomalować lakierem bazowym, odczekać, aż wyschnie.
Następnie wybraną naklejkę docisnąć do płytki paznokcia i potrzymać chwilę pod bieżącą wodą (ok. 10 sekund).
I już.

Ot cała filozofia.

Takie naklejki są genialnym rozwiązaniem na urozmaicenie manicure.

Ja jestem zakochana w działaniu tychże cudaków i zamówiłam zaraz kolejne sztuki.

Taki płat naklejki kosztuje ok. 1,60 zł, ma 10 sztuk wzorków i można ją dostać tu: Klik!

I na koniec najlepsze!

Na hasło: KATHLE10 macie 10% zniżki przy zamówieniu:



Miałyście?

Kathy Leonia

26 komentarzy:

  1. fajny efekt;) ale ja teraz przy pracach kuchennych nie mam nic na paznokciach, dopiero po wigilii pomaluję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cute choices 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten lakier nie jest dla mnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Wazne aby Tobie się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie kolorowe 😀 Iście już karnawałowe..

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo się na nich dzieje, ale podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wieki nie używałam naklejek wodnych.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam efekt holo na paznokciach :D Podobaja mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super efekt!!
    Zdrowych wesołych świąt kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt jest przepiękny 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny efekt. Ale zanim Sylwester, to ja jeszcze świątecznie, w czerwieni i zieleni. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe . Na Sylwester idealne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oryginalne ;) ja się zdecydowałam w grudniu na brąz , chociaż na styczeń też mi wystarczy tego lakieru :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru