GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 8 grudnia 2018

2000. Gosh CCCC Stick 3w1 konturowanie + rozświetlacz + korektor

Witajcie!

Dziś pora na błysk.


Będę mówić o, jaki otrzymałam w ramach giftów z Meet Beauty.


Słowo od producenta: "CCC STICK 3w1 marki GOSH. CCC Stick. Niezastąpiony, wielofunkcyjny kosmetyk do makijażu twarzy. Posiada wysoki stopień krycia, dzięki czemu doskonale wyrówna koloryt, a także pokryje wszelkie niedoskonałości cery. Produkt występuje w wersji matowej (może posłużyć jako korektor lub sztyft do konturowania), a także błyszczącej z drobinami (sprawdzi się jako rozświetlacz). Formuła została wzbogacona o białą glinkę oraz kwas mlekowy.

  • Sztyft do makijażu.
  • Dostępny w wariancie matowym oraz błyszczącym.
  • Zawiera białą glinkę i kwas mlekowy.
  • Posiada wysoki stopień krycia.
POSZCZEGÓLNE ODCIENIE:
 
- 001 VANILLA HIGHLIGHTER - rozświetlacz w beżowo-szampańskim odcieniu,
- 002 GOLDEN HIGHLIGHTER - rozświetlacz w miedziano-złotym odcieniu,
- 003 LIGHT - korektor w odcieniu jasnego beżu,
- 004 MEDIUM - korektor w odcieniu beżu (z brzoskwiniowymi i różowymi tonami),
- 005 DARK - korektor/sztyft do konturowania w odcieniu jasnego, ciepłego brązu.


SPOSÓB UŻYCIA:
 
Odcienie 003, 004, 005 : Stosować punktowo na miejsca, które wymagają korekty. Aplikować bezpośrednio ze sztyftu, następnie rozetrzeć przy użyciu opuszków palców lub gąbeczki do makijażu.
Odcienie 001, 002: Aplikować bezpośrednio ze sztyftu na szczyty kości policzkowych, łuk kupidyna, pod łukiem brwiowym oraz w wewnętrznych kącikach oczu. Rozetrzyć kosmetyk przy użyciu opuszków palców."

Produkt w okazałości:






Od producenta:




Skład:




Kolor:




Na dłoni:




Na twarzy:




Zacznę od tego, że rozświetlaczy zaczęłam używać od niedawna.

Ale jak już się wkręciłam w temat konturu twarzy błyskiem, tak jestem mu wierna w codziennym makijażu.

Do tej pory stosowałam rozświetlacze w kamieniu, które łatwo nakładałam na kości policzkowe pędzlem.


Dlatego też, gdy pierwszy raz ujrzałam na oczy rozświetlacz z Gosha z kredce to za bardzo nie wiedziałam, jak tego używać.

I czy czasem produkt ów nie będzie tępy w nakładaniu.

Muszę więc przyznać, że trochę to trwało, zanim ogarnęłam specyfikę działania produktu rozświetlającego w kredce, gdyż zupełnie inaczej konturuje się facjatę na mokro (czyli w sztyfcie/kredce) a inaczej na sucho (czyli rozświetlacze w kamieniu).


W przypadku rozświetlaczy stosowanych na mokro, jest nieco trudniej, gdyż trzeba uważać, aby nie przesadzić z nadmiarem produktu.

Wystarczy bowiem chwila, by wszystko przerysować i wyglądać jak choinka z Time Square.

Rozświetlacz z Gosh na szczęście - i nieszczęście - nie jest za bardzo mocno napigmentowany, więc ciężko z nim przesadzić.
Produkt dość łatwo nanosi się na twarz i nawet przyjemnie się go blenduje - ja to robiłam po prostu palcem.

Po takim procederze rozcierania, specyfik wygląda ładnie i naturalnie; ot jak skóra muśnięta blaskiem słońca.


Co do trwałości, tu szału nie ma, gdyż po upływie ok. 4-5 godz, mazidło nam znika z buzi.

Ot tak, po prostu zaczyna się rolować i ciastkuje się wraz z naniesionym pod nim podkładem.

Słabo to trochę wygląda, zwłaszcza jak spojrzymy na cenę produktu...

Specyfik może jest i ładny kolorystycznie oraz wydajny i precyzyjny w aplikacji, ale zdecydowanie nie wart tych 55 zł.

Ja go nie polecam, a wręcz odradzam.


Produkt kosztuje ok. 55 zł, ma 3,3 g i można go dostać w drogeriach.

Miałyście?

Kathy Leonia

27 komentarzy:

  1. chyba wolałabym rozświetlacz w formie sypkiej, albo w kamieniu, w kredce bym nie potrafiła używać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ta nazwa jest bez sensu. Jakby poskładali działanie każdego wariantu i walnęli na każde opakowanie. Na twarzy też nie zachwyca. Ciężko go dostrzec.

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie dla mnie, nie przepadam za taką formą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bu ürün sanırım Türkiye de bulunmuyor ancak teşekkür ederim paylaşım için 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo jak za tak nietrwały produkt :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, na pewno po niego nie sięgnę. Szkoda, że taki sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się jeszcze nie przekonałam do rozświetlaczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam go, ale w moim przypadku zakup raczej by się nie sprawdził, bo nie używam rozświetlaczy aż tak często. Szkoda, że produkt dość sporo kosztuje, a niestety nie spełnia naszych wszystkich oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń
  9. z gosh mam lepsze i gorsze doświadczenia jednak ich kosmetyki nigdy u mnie szału nie robiły

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używam rozświetlaczy, ale ostatnio miałam kupić, będę wiedzieć na jaki uważać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja od lat jestem wierna w kamieniu i tak chyba zostanie. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, zdecydowanie ma piękna kolorystyką i dobrze wygląda na twarzy, ale szkoda, że jest nietrwały i wcale niewart tych 55 zł (a to faktycznie bardzo dużo!). Nie słyszałam o tym produkcie, ale dobrze, że przestrzegasz przed nim i wyrzuceniem pieniędzy w błoto. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. What a wonderful post, dear! Great photos!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam, bardziej się łasze na rozświetlacz w kamieniu :/

    OdpowiedzUsuń
  15. never tried this brand, i like that it looks very natural!

    OdpowiedzUsuń
  16. Good post!
    Have a nice day ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również rzadko używam rozświetlacza, ale tego, na pewno nie kupię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie jestem fanką rozswietlaczy,ale to pewnie dlatego że nie umiem ich używać 😆
    Fajnie że piszesz tu o nim i ostrzegasz ,bo ten kosmetyk do tanich nie nalezy ☺
    Pozdrawiam i obserwuje ☺
    Lili

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru