GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 26 grudnia 2018

2018. Kalendarz adwentowy z Loreal - czy warto kupić?

Witajcie!

Dziś czas na kolejny kalendarz adwentowy.

Mój pochodzi ze strony Zalando, gdzie kosztował ok. 168 zł.

Oto jak wyglądał:



A tak się prezentuje zawartość:



Produkty do paznokci:



 Produkty do ust:




Produkty do twarzy:



Produkty do oczu:


Tzw. bubelki:


Lista zawartości kalendarza: Klik!

Powiem Wam tak, żeby gdybym nie znalazła promocji na powyższego gagatka, na pewno bym go nie kupiła.
Jego ceny na Allegro i w Internetach wahały się bowiem w granicach od 250 do 450 (!) zł.

Dopiero, gdy trafiłam na promocję -20% na Zalando, gdzie ze zniżką ów kalendarz kosztował 168 zł, stwierdziłam, a co mi tam, biorę!

I dzięki temu nie żałuję zakupu, bo zawartość kalendarz zwraca się i to prawie dwukrotnie!

Mamy tu m.in. kilka podkładów do twarzy, róż, sześć produktów do paznokci, śliczne konturówki do ust, tusz do rzęs, kredkę czarną na linię wodną, paletę cieni.

Jedyne, co wzbudziło mój niesmak to próbki podkładów i kremu CC, jakiś konkursowy los na wejściówki na targi kosmetyczne i tandetna figurka wieży Eiffela.

Niemniej jednak uważam, że jak za 168 zł kalendarz jest warty zakupy, zwłaszcza, że kosmetyki marki Loreal są naprawdę dobrej jakości i nie ma wśród nich bubelków.

A Wy ile kalendarzy adwentowych zakupiliście?

Kathy Leonia

36 komentarzy:

  1. Dobrze, że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tylko czekoladowy w sztuce jednej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Various products😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Żaden kosmetyk jakoś szczególnie mnie nie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie jest kalendarz, który chciałbym mieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku postawiłam na kalendarz adwentowy od Ritualas... Jestem zachwycona nim :) Ten od Loreal też fajny, szkoda tylko, że znalazły się tam próbki. Jak dal mnie nie powinno być tego typu rzeczy w kalendarzach adwentowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. It's fantastic! I love L'Oréal products.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dałabym za niego nawet tych 168 zł, ale to dlatego, że nie użyłabym ani produktów do ust ani do paznokci, więc niewiele by mi zostało :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jest zły :) Ciekawa ta paleta :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie jednak ta cena trochę odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozbrajają mnie próbki i inne niepotrzebne gadżety w takich kalendarzach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie kupuję takich, bo podejrzewam, że części rzeczy i tak nie użyję. Coraz bardziej kusi mnie jednak pomysł zrobienia własnego kalendarza na prezent :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że za 168 zł warto go mieć. Ale więcej bym na pewno na taki adwentowy kalendarz nie wydała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie podoba się sam pomysł takiego kalendarza. Pozdrawiam w drugi dzień Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście zapychacze w postaci próbek i breloczka wypadły słabo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tym razem raczej nie dla mnie :) ponieważ pewnie nie z każdego produktu bym skorzystała.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie kupiłam kalendarza adwentowego, ale ciekawa zawartość, ale jak za ponad 250 to faktycznie dużo, ale 170 to przystepnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kupiłam jeden z Yves Rocher na promocji minus 50% za 99 złotych, :) No i jestem mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wonderful products, great review:)

    Merry Chrismas and Happy New Year!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie widziałam go wcześniej, raczej by mnie nie korcił, ale muszę przyznać, że zawartość jest fajna ... potencjalnie :P No a bubelki nie powinny się tu pojawić :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Spoko zawartość, ja nie kupuję takich kalendarzy. Chyba nigdy nie miałam czegoś takiego, pięknych świat!

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja zjadłam swój kalendarz i już. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. noooo przy promocji się opłacało ...bo przy 250 to bym jednak troszke żałowała :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie kosmetyki ;) Ja jednak wykreśliłem ze swojej listy ta firmę .

    OdpowiedzUsuń
  26. Los productos de Loreal son muy buenos!! gracias por compartirlo
    Besitos

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie kupiłam żadnego, bo nie używam tak wielu kosmetyków 😉 Śmieszne to zaproszenie po niemiecku...

    OdpowiedzUsuń
  28. W tym roku, jakoś mnie konwencja kalendarzy adwentowych nie porwała ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również w tym roku nie kupiłam żadnego kalendarza adwentowego
    Jeśli chodzi o markę Loreal to w przypadku kosmetyków do makijażu Nie przepadam za nią ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  30. sporo różności, ja nigdy nie miałam kosmetycznego kalendarza adwentowego

    OdpowiedzUsuń
  31. Za 168 myślę, że zrobiłaś dobry deal ale 450 wow to zdecydowanie za dużo:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Troche przesadzają z tą ceną :O Ale ten kalendarz to nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten czerwony lakier do paznokci jest piękny! Ale masz rację, za tą cenę nigdy w życiu.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru