GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 25 grudnia 2018

2017. Na Boże Narodzenie!

Witajcie!

Z racji na Święta Bożego Narodzenia życzę Wam wszystkiego, co najlepszego.

Przede wszystkim zdrowia, pomyślności, szczęścia i miłości.
Bądźcie pełni ciepła rodzinnego i zrozumienia dla siebie nawzajem.

Niech temu wszystkiemu towarzyszy wspólne kolendowanie, pójście na zimowy spacer i rodzinne opowieści.
A także - jakżeby inaczej - pyszne jedzenie.

Ja już powoli zaczynać się bać o swój żołądek, bo pierwszego dnia Świąt czekają mnie dwa obiady - i milion deserów.

Ewidentnie pęknę!

A Wy jak spędzacie Święta?

Kathy Leonia

27 komentarzy:

  1. Również życzę wszystkiego dobrego, wesołych, radosnych, spokojnych, pełnych miłości i rodzinnej atmosfery Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęścia i samych powodzeń w nowym roku, a także szampańskiej zabawy sylwestrowej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie już boli żołądek po wczorajszej kolacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych i Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia 😊🎄

    OdpowiedzUsuń
  4. Również życzę wszystkiego najlepszego zdrówka szczęścia i spełnienia marzeń !💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post my blogger friend.
    Happy Christmas to you.
    Dilek...

    OdpowiedzUsuń
  6. A zatem Wesołych Świąt! Radości, pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzajemnie, Wesołych, zdrowych i spokojnych Świąt 😊. Ja też już bardzo najedzona, ale... zjem jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Również życzę Wesołych Świąt 😘 🎄
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. tradycyjnie za stołem:) w gościach i goszcząc innych:)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemności, u mnie odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wishing you and your loved ones a Merry Christmas!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja droga, Tobie i Twoim najbliższym życzę zdrowych, spokojnych, rodzinnych świąt spędzonych w atmosferze wzajemnej życzliwości i miłości. A Nowy Rok niech spełni Wasze plany i marzenia, te łatwe i te trudne do spełnienia. 😊 🎅 🎄

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje i również wesołych świat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że żołądek przetrwał :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Na świąteczne życzenia jest już za późno, ale przecież mogę życzyć Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szybko te święta minęły :) W Wigilię byłam u rodziny mamy, dużo nas z babcią na czele. W 1 dzień świąt pojechałam do rodziny narzeczonego, a 2 dzień świąt - najpierw przyszła do mnie kuzynka (z taty strony) a potem spotkałam się z przyjaciółką i jej chłopakiem i spędziliśmy wieczór grając w planszówki. A w czwartek byłam tak zmęczona tymi świętami, że ledwo do pracy wstałam, dobrze, że dzisiaj wolna sobota to dopiero odespałam :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru