GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 27 grudnia 2018

2019. Tołpa Green Oils żel micelarny do mycia twarzy i oczu

Witajcie!

Dziś czas na mycie buzi.

Będę mówić o żelu micelarnym Green Oils z Tołpy do mycia twarzy i oczu, jaki otrzymałam w ramach gifów z  Meet Beauty.

Słowo od producenta: "Łagodnie oczyszcza nie powodując dyskomfortu związanego z naruszeniem bariery ochronnej. Usuwa zanieczyszczenia i makijaż, również oczu. Przeciwdziała suchości i łagodzi podrażnienia. Pozostawia skórę gładką, nawilżoną i odświeżoną.

0%
sztucznych barwników
PEG-ów
SLS-u
mydła
parabenów i donorów formaldehydu

tak:
naturalny kolor
roślinne składniki aktywne
fizjologiczne pH
konserwanty
opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi."


Mazidło w okazałości:


Od producenta:






Skład: 
  • Aqua,
  •  
  • Disodium Cocoamphodiacetate,
  • Propylene Glycol,
  •  
  • Polysorbate 20, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer,
  • Poloxamer 184,
  •  
  • Peat Extract, Linum usitatissimum Seed Oil*,
  • Eryngium Maritimum Callus Culture Filtrate,
  • Glycerin,
  • Sodium Hydroxide,
  • Sodium Chloride,
  •  
  • Disodium EDTA,
  •  
  • Parfum,
  • Salicylic Acid,
  •  
  • Sorbic Acid,
  •  
  • Benzyl Alcohol
Otworek:




Na dłoni:



Zacznę od tego, że z Tołpą mam mieszane doznania.
Raz ich mazidła bardzo dobrze mi się spisywały, a raz ich używanie to była jakaś masakra.

Na szczęście powyższy żel micelarny mogę zaliczyć zdecydowanie do tej drugiej kategorii.

Przede wszystkim polubiłam go za to, jak dobrze i szybko myje moją twarz, oczyszczając ją z resztek makijażu czy tzw. zanieczyszczeń miejskich.

Produkt jest wydajny, dobrze się miesza z wodą, delikatnie pieni, tworząc idealną mieszankę do mycia. 

Skóra po takim myciu wygląda zdrowo, promiennie; nie jest przesuszona, a wręcz jakby delikatnie nawilżona.
Pory wydają się być zmniejszone i schowane, drobnych krostek brak.

Ponadto, podczas regularnego stosowania żelu z Tołpy zauważyłam , że zmniejszył mi  "świecenie się" mojej twarzy w ciągu dnia, dzięki unormowaniu wydzielania sebum.

Warto wspomnieć, że mazidło mnie nie podrażniło ani nie uczuliło.
Jest naprawdę godne uwagi, ze względu na świetne działanie i dobry skład.

Produkt kosztuje ok. 17 zł, ma 150 ml pojemności i można go dostać na stronie Tołpy: Klik!

Miałyście?

Kathy Leonia

36 komentarzy:

  1. Kosmetyki Tołpy nie za specjalnie do mnie przemawiają...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię produktów Tołpy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie jestem fanką tej marki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że nie wysusza skóry a dobrze oczyszcza

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że skład jest niezły. To mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kosmetyk, może się nim zainteresuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś lubiłam kosmetyki Tołpa, później jakiś mnie uczulił się pogniewaliśmy na długi czas, ale ostatnio zastanawiam się, czy nie spróbować polubić się na nowo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobne wrażenia na temat kosmetyków Tołpa, raz trafi się coś super, innym razem totalne rozczarowanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może się skuszę, bo żel do mycia twarzy właśnie mi się kończy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Great review dear, thanks for sharing, xo

    OdpowiedzUsuń
  12. I love the post:)
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  13. To się może na niego skuszę, bo ogólnie też mam mieszane uczucia związane z produktami tej firmy . Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam żel i peeling do twarzy z Tołpy, niestety ale nie zachwycił mnie, ale mimo to lubię testować nowe produkty, tego jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czemu, ale jakoś zraziłam się do tej marki. Kupiłam sobie od nich raz płyn micelarny i strasznie piekły mnie po nim oczy :( Od tego czasu już nie kupuje ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  16. I love this kind of fresh textures!

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat tego produktu nie miałam, ale generalnie Tołpę szanuję, porządne kosmetyki robią. Szkoda, że drogie, bo za pół ceny jak się uprzeć, to człowiek znajdzie równie dobre rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię Tołpę, chętnie bym się zapoznała z tym żelem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mialam :) ale niestety nie sprawdzil sie tak jak u Ciebie. gdy go uzywalam, zauwazylam pogorszenie kondycji skory. tolpa, tak jak piszesz. raz jest dobra a raz to jakas masakra :D zalezy co komu akurat podpasuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie sie prezentuje ale nie miałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe jak na moją skórę by działał. Warte zaryzykowania w kupieniu jego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam i nie byłam zadowolona ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę wreszcie skusić się kiedyś na coś od Tołpy. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam od nich tylko odżywkę do włosów, była bardzo fajna ;) Żel wydaje się ok, ale nie szukam na razie żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh very interesting product!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie miałam od nich kosmetyków, ale z wielką chęcią bym się skusiła:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy jeszcze nic nie miałam z Tolpy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również nigdy nic z Tołpy nie miałam ☺
    Jeśli chodzi o mycie twarzy narazie jestem wierna żelowi Ziaji "Liście manuka "
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie że u Ciebie zdaje egzamin:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny produkt, znam, używałam, właśnie skończyłam opakowanie i dzięki że mi przypomniałaś, bo muszę kupić następne 😀

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa jestem tego 'Grzejnika' , nazwa 11/10 :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubie ten żel, bardzo dobrze mi się sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru