GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 26 lipca 2018

1855. Ados Velvet Lip Balm pomadka ochronna

Witajcie!

Dziś sobie usta nawilżymy.

Będę mówić o Ados Velvet Lip Balm pomadce ochronnej.

Słowo od producenta: "Ados Pomadka ochronna LIP BALM.
 Wzbogacona witaminami A+E oraz filtrem UV intensywnie pielęgnuje usta."

Produkt w okazałości:



Od producenta:



Po otwarciu:



Na dłoni:



Na ustach:



Zacznę od tego, że to moja pierwsza przygoda kosmetyczna z marką Ados, ale już wiem, że nie ostatnia.

Zakochałam się bowiem w tej pomadeczce od nich całkowicie.

A nie było to łatwe uczucie, zważywszy na fakt, że jako blogerka kosmetyczna mam podobnych mazideł co nie miara.

Dlaczego więc tak się stało?

Ano dlatego, że ta pomadka ochronna, nie dość, że pięknie, cudownie i naturalnie smakuje - oraz pachnie - czarną porzeczką, to jeszcze świetnie nawilża mi usta.
Szczególnie jest to pomocne w tegoroczne upały, kiedy to gorące powietrze nie sprzyja delikatnej skórze warg.

Jak tylko więc poczuje, że mi usta pierzchną to od razu sięgam do torebki i aplikują moją czarną porzeczkę kosmetyczną.
I od razu czuję się lepiej.

Me wargi wyglądają znów kusząco, są miękkie, delikatne ozdobione w połysk i blask.
I to bez podkreślania suchych skórek!

Produkt mnie nie podrażnił, nie uczulił.
Jest wydajny i bardzo tani.

Pomadka ochronna kosztuje ok. 5 zł, ma 5 g pojemności i można ją dostać na stronie z kosmetykami Ados.

Miałyście?

Kathy Leonia

36 komentarzy:

  1. Praktycznie nie rozstaję się z pomadką ochronną. Towarzyszy mi przez cały czas. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnia swoją funkcje i jeszcze ładnie pachnie? Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jej już mi się podoba że pachnie czarną porzeczka 😁🙂ja pomadki ochronne używam zimą latem bardzo sporadycznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jej jeszcze. Ja ostatnio kupiłam pomadkę z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie mazidełka, ale tego nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. I don't know this product but seems cool :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam chyba jeszcze żadnego kosmetyku o zapachu czarnej porzeczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. super, że jest tania i się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz o tym słyszę. Bardzo lubię takie pomadki a moja usta ich potrzebują także chętnie przetestuję także tą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla samego zapachu czarnej porzeczki chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach porzeczki mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello, thanks for the information. Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  13. Wolę kolorowe kosmetyki do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  14. markę kojarzę, ale żebym cokolwiek miała? to już sobie nie przypominam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to teraz bardzo mnie skusiłaś, poszukam i kupię. :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Marka Ados kojarzy mi się tylko z lakierami do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie produkty, choć ciekawa jestem jej składu, czy przypadkiem nie jest na parafinie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ochronne pomadki smakowe, fajnie jeszcze gdy nadają ustom delikatny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna pomadka, jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  20. This seem like an amazing product!

    OdpowiedzUsuń
  21. Tej jeszcze nie używałam ☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam i szczerze powiedziawszy to u mnie się nie sprawdziła. Zapach zapachem, bo nawet to ładne, ale nie działała zupełnie, a testowałam zimą, kiedy najbardziej potrzebuję nawilżenia. Latem może byłoby lepiej, ale jakoś nie kusi mnie na razie żeby spróbować po raz drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, ze nawilża, ale nie przepadam za zapachem porzeczki. ;\

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna recenzja. Teraz w lecie bardzo się przyda taka pomadka która zwilża usta.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmmmm,nie lubię zapachu czarnej porzeczki. Kojarzy mi się z Coldrexem. ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Czarna porzeczka szczególnie kusi :) a i na ustach wygląda naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie uzywalam ale moze skorzystam, kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie pomadka ochronna zdecydowanie musi być zawsze pod ręką:D Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru