GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 19 lipca 2018

1848. Alverde Augencreme Frische mit Bachblüten krem pod oczy z kwiatami Bacha

Witajcie!

Dziś podumamy sobie o kremie pod oczy.

Będę mówić o Alverde Augencreme Frische mit Bachblüten  krem pod oczy z kwiatami Bacha.

Słowo od producenta: "Die Komination von Sonnenblumen- und Mandel-Öl aus kontrolliert biologischem Anbau hilft bei Anzeichen von Müdigkeit und pflegt die empfindliche Augenpartie. Bio-Sonnenblumen-Öl ist reich an Linolsäure und enthält auch Vitamin-E. 

Ihre Haut wird zart gepflegt. Durch das Bio-Mandel-Öl wird die natürliche Schutzbarriere Ihrer Haut unterstützt.Hyaluronsäure verbessert Ihre Hautstruktur und polstert kleine Fältchen auf. Ein Feuchtigkeitskomplex erzeugt außerdem einen angenehm kühlenden Soforteffekt. Diese ausgesuchte Bachblütenmischung enthält: Olive, Tausendgüldenkraut, Eiche, Hainbuche. Ohne Duftstoffe. Für Kontaktlinsenträger geeignet."

Mazidło w opakowaniu:


Od producenta:




W okazałości:




Skład:



Otworek:



Na dłoni:



 Zacznę od tego, że uwielbiam markę Alverde.
Ich kremy do twarzy, mazidła pod oczy, szampony czy maseczki sprawdzają się u mnie po prostu idealnie.

Dlatego też, gdy w zeszłym roku zawitałam do Czech, nakupowałam sobie zapas Alverdowskich cudów.

Wśród nich znalazł się i krem pod oczy z kwiatami Bacha.

Nie wiem co prawda, jak ów kwiatek wygląda, ale samo działanie kremidła jest naprawdę zacne.

Produkt świetnie nawilża, odżywia i koi wrażliwą okolice oczu.
Dodatkowo, systematyczne stosowanie produktu sprawia, że cienie pod oczami jakby się rozjaśniają i są mniej widoczne.

Nie zauważyłam jakiegoś wyraźnego wygładzenia zmarszczek mimicznych, ale i tak zostały one stłumione i delikatnie ukryte.

Kremik mnie nie zapchał, nie podrażnił.

Łatwo się aplikował, szybko się wchłaniał i ładnie współgrał z podkładem.

To dla mnie produkt naprawdę w świetnej cenie i wyjątkowej jakości.

Mazidło kosztuje ok. 5 euro, ma 15 ml pojemności i można je dostać w drogeriach DM.

Miałyście?

Kathy Leonia

38 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki, ale generalnie mnie kremy pod oczy uczulają niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego kremu nigdy 😊 jestem ciekawa jak by się sprawdzał cenę ma fajną 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze słowo od producenta! Nie rozumiem ni w ząb! :D A kremidło... tez lubię produkty Alverde.. jak i jej Rossmanowego klona Alterrę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że o nim piszesz. Właśnie szukam jakiegoś kremu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam firmę, jednak nie miałam okazji jeszcze używać tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego kremiku, ale mój obecny krem pod oczy się kończy i zastanawiam się nad jakimś nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam marki, ale zainteresowały mnie szampony, bo kremów pod oczy nie lubię :d chętnie poczytam k szamponach i odżywkach :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam żadnego kosmetyku alverde

    OdpowiedzUsuń
  9. Bach to nie jest kwiat:)to są mieszanki kwiatowe, firma się Bach nazywa :) i pewnie te mieszanki esencji kwiatowych dali do kremu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. This kind of producto to care my eyes are my favourite.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, ale mam ochotę na ich produkty :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze kosmetyków Alverde, choć w DM byłam nie raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dawna szukam czegos dobrego pod oczy, ale mi to już by się przydało wyraźne wygładzenie zmarszczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja pierwszy raz spotykam się z tą firmą :)
    Ale trzeba przyznać, że jak za taką cenę to kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale po Twoim opisie i pochlebnej recenzji jak bede miała tylko okazje to go nabęde

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam marki, ale jestem zaciekawiona. Zresztą taki krem potrzebuję. :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam, ale używam teraz żelu do mycia twarzy Alverde :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Działanie bardzo fajne :). Ja niestety rzadko mam okazję coś ich użyć, a też bym pewnie nakupowała trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. A może bym go sobie kupiła? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy kremik w fajnej cenie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam o nim wcześniej, ale widzę, że warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jestem wierna Irenie Eris, przeskakuję tylko na "wyższe poziomy". ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks for the interesting post! Have a nice weekend)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam inne produkty Alverde, ale nie byłam z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chociaż marki nie znam, przydałby się mi taki lub podobny krem.

    OdpowiedzUsuń
  27. I don't know this brand, but it looks like a great product!

    OdpowiedzUsuń
  28. Aktualnie szukam dobrego kremu pod oczy, ale o tym nie słyszałam. Super, że u Ciebie się sprawdza i za tak przystępną cenę widać rezultaty jego stosowania.

    OdpowiedzUsuń
  29. Thanks for introducing me to this new eye cream. I was on a look out for one.

    OdpowiedzUsuń
  30. Firmy w ogole nie kojarze, ale fajnie , ze kremik jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie słyszałam o tej formie, ale fajnie, że ich produkty się sprawdzają:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru