GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 22 lipca 2018

1851. Wishlista z Rosegal.com!

Witajcie!

Dziś czas na cuda z Rosegal.com

Oto na co mam ochotę:

a) bluzka z kwiatami:

rosegal
Klik!

b) kostium kąpielowy:

Klik!

c) ozdoba łazienkowa:
rosegal
Klik!

Dla przypomnienia:

a) bluzka z kwiatami: Klik!
b) kostium kąpielowy: Klik!
c) ozdoba łazienkowa: Klik!


A Wam co wpadło w oko z Rosegal.com?

Kathy Leonia

33 komentarze:

  1. Piękna ta bluzka ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka i drzewko będą moje. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam podobną bluzkę ale czarną, o dziwo przyszła ogromna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta bluzka z kwiatami nie w moim stylu, ale Tobie byłoby bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka jest śliczna. Widziałam na Rosegal kilka ładnych dodatków do kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To drzewko z ramkami jest świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nic w moim stylu ;)
    Aczkolwiek ciekawa taka ozdoba łazienkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ladny kostium.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta bluzeczka, kostium też śliczny aczkolwiek wolę mieć jednoczęściowy.
    Ozdoba ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak kwiatowo ^^ Fajne rzeczy, ale ta naklejka na ścianę to niezbyt łazienkowa xD

    OdpowiedzUsuń
  11. The items are really nice :)
    i love the bikini! kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sounds really interesting) Thanks a lot for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wrażenie, że ja już to widziałam...
    Ten kostium jest super, mam wrażenie, że w takim kroju wyglądałabym dobrze. Pod warunkiem, że mieliby mój rozmiar. ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zagladalam tam wiec nie moglo nic mi wpasc w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka z kwiatami bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for the beautiful post!

    OdpowiedzUsuń
  17. Och, ta różowa bluzeczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru