GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 23 lipca 2018

1852. Przesyłka z Dax Cosmetics!

Witajcie!

Dziś czas na cuda.

Oto co do mnie dotarło od Dax Cosmetics z najnowszej linii Perfecta Azjatica:



A tu w szczególe.

Azjatycki rytuał młodości lekki krem na dzień i na noc oraz krem-olejek na dzień i na noc:



Ryżowe mleczko-loton do demakijażu lub mycia twarzy i oczu:


Powiem Wam, że te mazidła tak mnie zaintrygowały, że niezwłocznie zaczęłam pierwsze testy.

I tak oto ryżowe mleczko zachwyciło mnie skutecznością działania oraz jednocześnie właściwościami pielęgnacyjnymi dla mej cery.

Z kolei kremy są tak miłe w aplikacji i tak szybko się wchłaniają, że coś czuję, że szybko staną się moimi ulubieńcami.

Dziękuję za zacną przesyłkę!

A Wy coś dostałyście ostatnio?

Kathy Leonia

33 komentarze:

  1. Podoba mi się zapach tych kosmetyków bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie ryźowe mleczko powinno być super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tych produktów. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. They look like really interesting products!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam tych kosmetyków u siebie w drogerii! A z chęcią bym spróbowała, ostatnio mam fioła na punkcie pielęgnacji cery :>

    OdpowiedzUsuń
  6. O coś nowego jeszcze nie widziałam tych kosmetyków 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba żadnego kosmetyku tej marki nie miałam jeszcze okazji testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam tej serii jeszcze :) Miłego użytkowania :P

    OdpowiedzUsuń
  9. super przesyłka, samych pozytywnych wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nic z tej serii, ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe kosmetyki. Oby się sprawdziły. Ja dziś dostałam mus z soraya :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki wyglądają bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie Dax, ale już dawno nic od nich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż mam ochotę je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. I don't know these products, thanks for the post.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjemnego testowania, ale coś mi się wydaje, że będziesz zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety nic nie dostałam ostatnio :( nawet książki:<
    Niemniej pocieszam się faktem, że niedługo wyjazd do Krakowa :D
    Co do produktu to nie korzystam z tego typu. Niemniej ostatnio zachwycam się kremem matującym na dzień z Bielendy Zielona herbata. Cudownie pachnie *.* uwielbiam! Świetnie też się sprawdza pod bazę makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Perfectę ogólnie lubię ale tej serii nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks for your honest and detailed review. Am always on the look for reviews on new products.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru