GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 20 lipca 2018

1849. Na piątek!

Witajcie!

Dziś piątku pora.

Oto co jeść będę:



Powyższe cudaki, czyli czipsy i wino to ukoronowanie zakończenia pewnego bardzo ciężkiego projektu filmowego.

Dwa tygodnie wyjęte z życia, telefony od rana do nocy, latanie z jednej lokacji na drugą...
Niekończące się wybory osób i przymiarki.
Nerwy, złość i zmęczenie.

Ale to już na szczęście po wszystkim.

Teraz pozostaje odpoczynek i świętowanie, że mi mózg nie wyparował.

A Wy co jeść będziecie?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie wiem co będę jeść przez te upały nie mam ochoty na nic 😁 Miłego wypoczynku życzę 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. czipsy na upał mi nie pasują, wolę arbuzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo. I tak trzymaj przy piątku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpoczynek jak najbardziej wskazany po takim projekcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już chyba z 10 lat nie jadłam chipsów. Udanego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baw się dobrze i bądź wesoła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahah Cieszę się, że mózg nie wyparował. :D Pracę na bank masz ciekawą, ale no pewnie też można dostać do głowy. hehe Najważniejsze, że teraz możesz sobie odpocząć, choć na chwilę. :) Buziaki kochana. No, a ja będę jeść rosół, czekoladę bom jej maniak i wiele więcej. ;D No gratuluję ukończenia tego projektu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, jak ja dawno nie jadłam chipsów, trzeba to nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na zdrowie! :d Ja aktualnie przy kawce mrożonej ale na pewno jakieś winko wieczorkiem wleci :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Winko i chipsy mniam😁 to zdrówko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy powód do świętowania jest dobry :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy sposób do świętowania;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Siempre es bueno celebrar de vez en cuando!!! diviertete
    Besitos

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobiłam sobie budyń śmietankowy. :) Ale chipsa też bym zjadła. ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Winko spoko! Ja jeszcze jutro do pracy,ale wieczorem się zrelaksuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja lubię te laysy. A winko ma fajną etykietę, u mnie będzie dzisiaj kisiel dla zdrowotności :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po takim okresie zdecydowanie się należy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najważniejsze kochana, że projekt skończony i możesz sobie teraz pozwolić choć na chwilę wytchnienia :)
    Winko i coś na przegryzkę, typowa kobieta he he
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpoczynek się należy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Należy Ci się 😊 Miłego odpoczynku 😊

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru