GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 9 lipca 2018

1838. Przesyłka z BeautyBigBang, cz. 2!

Witajcie!

Dziś cuda z BeautyBigBang.

Oto co do mnie przybyło:

a) zestaw pyłków do paznokci:

Klik!

Klik!

Klik!

Jeden z pyłków na szponach:

Klik!

Dla przypomnienia:

a) zestaw pyłków do paznokci: Klik!

I na koniec najlepsze.

Na hasło: KATHLE10 macie 10% zniżki przy zamówieniu:




A Wam się spodobała powyższa rzecz z asortymentu sklepu BeautyBigBang?

Kathy i Leon

35 komentarzy:

  1. Bardzo piękne odcienie! Podoba mi się ten sklep, dzięki za kod dla oferty ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne te pyłki do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam takich około 300 i to różnych zdobienie tylko pyłków ale generalnie zostawiłam sobie tylko trochę a resztę rozdałam wśród koleżanek które robią paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co mogę napisać... nie znam się i nie maluje pazurków ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. I love this rhinestones for nail art.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne pyłki , a zestaw kompleksowy i kolorowy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe te pyłki i w wielu kolorach będzie z czym kombinować na pazurkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie prezentuje się ten pyłek na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tych pyłków, lubię takie różności do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi! Beautiful accessories, their colors are great.
    Tanks for visit my blog, now I follow you too. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful nails!
    I love it *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, u mnie ostatnio pazurki ciągle gołe ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie takie bajery do pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne te pyłki :) moje paznokcie na razie odpoczywają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wyglądają 🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello, thanks for the information. Have a nice day xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne sa te pylki. Nie mialam nigdy takich.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne pyłki, ale ja takich zupełnie nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przy takiej ilości pyłków można poszaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie bym wypróbowała te pyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post dear, your nails look so beautiful. The shimmer amplifies the beauty

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio mało się bawię w zdobienie :P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru