GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 21 czerwca 2018

1820. Revlon ColorStay Make Up for Combination Oily Skin 24 H podkład dla cery tłustej

Witajcie!

Dziś sobie podumamy o podkładzie.

Będzie to  Revlon ColorStay Makeup for Combination/Oily Skin 24Hrs podkład dla cery tłustej.

Słowo od producenta: " Revlon ColorStay Makeup for Combination/Oily Skin 24Hrs to wyjątkowo trwały, mocno kryjący podkład do cery tłustej, mieszanej i normalnej. Beztłuszczowy, nie zatyka porów. Lekka i delikatna konsystencja zapewnia skórze maksymalne poczucie komfortu. Zawiera SPF 6.

Występuje w dużej gamie kolorystycznej. 

Nowa formuła Revlon ColorStay zapewniająca 24 - godzinną trwałość."


Produkt w okazałości:



Od producenta:






Skład:

Aqua, Cyclomethicone, Trimethylsiloxysilicate, Butylene Glycol, Boron Nitride, Dimethicone, Alcohol Denat., Peg/Ppg-18/18 Dimethicone, Nylon-12, Tribehenin, Isododecane, Polyisobutene, Sodium Chloride, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Bisabolol, Serica, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Malwa Sylvestris Extract, Lilium Candidum Bulb Extract, Lactobacillus/Eriodictyon Californicum Ferment Extract, Cymbidium Grandflorum Flower Extract, Serica, Alumina, Polydimethylsil Oxane/Polymethylsilesquioxane Copolymer, Ethylene Brassylate, Methicone, Trisiloxane, Sorbitan Sesquioleate, Tetrasodium Edta, Methylparaben, Propylparaben.
[+-]:Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891), IronOxides(CI 77491, 77492, 77499).


Otworek:




Na dłoni:




Na twarzy:




Zacznę od tego, że na ten podkład miałam już ochotę dawno.

Gdyby nie jego cena regularna, poleciałabym po ziomka od razu, po obczajeniu pierwszego, zachwalającego go filmiku na Youtubie.

Ale moja dusza oszczędna mówiła mi: "weź się ogarnij kobieto, poczekaj na promocję".

I tak oto, po pewnym czasie upolowałam ów podkład za niecałe 30 zł, na jakiejś promocji.
I całe szczęście, że więcej za niego nie dałam, bo dopiero bym była zdenerwowana...

Czemu?

Ano temu, że podkład przeznaczony dla cery tłustej tak ją wysusza, że po jednym dniu noszenia produktu na buzi, cera z tłustej, robi się nam sucha.
Jak pustynia...

Początkowo nie chciałam wierzyć, że nagła zmiana typu cery to wina podkładu.
Ale skoro pielęgnacji nie zmieniłam, to ewidentnie nie ma nic innego, coby krzywdę mi zrobić mogło.

Produkt aplikowałam cienką warstwą za pomocą pędzla do podkładu.
Na twarzy nosiłam go ok. 10 godzin, przy czym - po mniej więcej 4/5 - już zaczynałam się świecić ponownie i musiałam nosek sobie przypudrować.

Trwałość nieskazitelna 24 godziny?
O panie producencie, chyba pana poniosła fantazja...

Podkład ten rozczarował mnie więc bardzo.

Nie dość, że wysuszył mi cerę, podrażnił, to jeszcze nie spełnił obietnic matu w nim podkładanych.

Nigdy do niego nie wrócę i Wam go odradzam.

Specyfik kosztuje ok. 70 zł, ma 30 ml pojemności i można go dostać w drogeriach.

Miałyście?

Kathy Leonia

38 komentarzy:

  1. What a pity! I used it years ago, and I liked it.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałyście i macie i sobie bardzo chwalicie, jest cięzki, więc używam go sporadycznie. :P Swoją drogą ciekawa sprawa.. po jednym dniu z cery tłustej do suchej.. nie przesadzasz ciut? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, bez sensu, że tak wysusza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam cerę mieszana z trądzikiem.
    Przyznaj łatwo mi ją wysuszyć i co lepsze podrażnić . Z chęcią przetestowałabym podklad jednak za tą cenę boje się rozczarowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całe szczęście, że trafiłaś na promocji, bo normalnie, mogło to być dosyć drogie rozczarowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez promocji drogie byłoby to rozczarowanie. Chciałam kiedyś sama przetestować to cudo, ale mam wrażenie, że dla mnie byłby już o wiele za ciężkim podkładem

    OdpowiedzUsuń
  8. It's not a product for my skin. Have a good day

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno, dawno temu używałam zwykłej wersji ColorStay w odcieniu bufy. teraz dla mnie ten podkład byłby za ciężki. lubię subtelność i lekkie wyrównanie kolorytu , dlatego sięgam po kremy bb i podkłądy mineralne. to mi wystarcza

    OdpowiedzUsuń
  10. latem używam tylko kremów BB, podkłady trądzik u mnie powodują :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam, ale jeszcze nie wyrobiłam sobie o nim zdania :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kolorek 150, ale noszę tylko przy wielogodzinnych wyjściach (wesela, komunie itp.) ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. o matko, to dobrze, że nie dałaś za niego dużo więcej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ło to na moją suchą nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele osób zachwala podkłady Revlon, a ja cały czas nie miałam okazji ich wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ich kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  18. Przykro mi, że rozczarował, ale za to recenzję fajną, zabawną napisałaś. :) Z tej strony też oszczędna kobieta pisze. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam go i też go więcej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cena powalająca :)
    zdecydowanie po niego nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie słyszałam nigdy o tej firmie, może to i lepiej dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda ze się nie sprawdził. Teraz wiem żeby omijać go szerokim łukiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak myślę, że raczej odwodniona, niż sucha i być może wynika to z użycia niedpowiedniego kremu pod ten podkład :) ja na przykład bardzo go sobie chwalę i używam również w pracy z klientkami. To jeden z najtrwalszych drogeryjnych podkładów. No i w internecie jego regularna cena to jakieś 24 złote.

    OdpowiedzUsuń
  24. Na szczęście na ten podkład nie trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Raz byłam nim posmarowana, ale czułam się jakbym miała na twarzy skorupę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks a lot for the interesting post) Have a nice weekend)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, ciekawi mnie od dawna, ale jak dotąd się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  29. szkoda, że ta cera sucha to tak naprawde tylko na chwilę ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jestem już po kilku opakowaniach i w sumie sobie chwalę, choć faktycznie błysk pojawia się po pewnym czasie, za to kolor (110) nieźle pasuje do mojej cery. Nigdy jednak nie widziałam go za 70 zł! Zawsze (a używałam go przez ponad rok, teraz akurat na próbę kupiłam inny, ale być może do Revlonu wrócę) udaje mi się go kupić za 30-35.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru