GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 28 grudnia 2016

1303. Włosowa aktualizacja - grudzień 2016

Witajcie!

Dziś czas na włosiska grudniową porą.

Co u nich piszczy?
Ano myślę, że radość.

Sumienne bowiem olejowanie sprawiło, że ich objętość przy nasadzie się zwiększyła aż o pół centymetra!
Teraz tylko pozostaje wyrównać końcówki włosów i będą wyglądały cudnie.

A teraz bez zbędnego przedłużania na początek małe przypomnienie.

Tak wyglądały we wrześniu:




A tak teraz:








Dane poglądowe:


Długość: ok. 70 cm
 Skręt: wywijas kokowy.
 Kolor: blondo-rudo-coś.
 Stan: walczę z ŁZS...
Grubość: ok. 7,5 cm
  Częstotliwość mycia: co 2/3 dni myję
 Olejowanie: na noc przed każdym porannym myciem


Produkty używane do pielęgnacji włosów:



Od góry od lewej:

1. Vichy Dercos szampon na łupież tłusty (do mycia razem z 2): Klik! 
2.  Szampon Green Pharmacy do włosów osłabionych i zniszczonych Rumianek Lekarski: Klik! - mycie razem z 1.  
3. Casyopea nawilżająco-regenerujący eliksir do włosów (olejowanie na noc przed każdym myciem): Klik!
4. Pilomax regeneracyjna maska do włosów farbowanych jasnych (po każdym myciu).
5. Aloes z ZSK: Klik! - do szamponu dodawany.
6.  Maść przeciwgrzybiczna własnej produkcji: Klik! - codziennie po czesaniu, wklepywana w łepetynę.

A Wy jak tam z włosami się bawicie grudniową porą?


Kathy Leonia

89 komentarzy:

  1. O jak to dobrze, ze wlosow nie mam;) hehe. Roznica znaczna na plus oczywiscie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać różnicę i to na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zmiana. Skracałaś je może, czy tylko zaczełaś bardziej dbać, olejowac itp. że tak pięknie wyglądają? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam wyżej że je przed każdym myciem olejuję:)

      Usuń
  5. fajnie Ci się wywijają na końcach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, zmiana jest naprawdę widoczna! Wyglądają teraz pięknie i świetnie się układają :)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że pielęgnacja im służy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, już teraz wyglądają cudnie, pięknie się układają.

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie gładkie i błyszczące:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No teraz są piękne, podziwiam w przeciwieństwie do poprzedniego zdjęcia poprawiły się

    OdpowiedzUsuń
  11. super masz teraz wloski <3 ja wlasnie zaczelam olejowanie w tym tygodniu ;p

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne włosy :) mam bardzo podobny niezidentyfikowany kolor włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, jaka objętość! Efekt super ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny masz ten wywijas kokowy:) I włosy bardzo ładni wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać znaczną poprawę ;o Ja od Nowego Roku muszę się znowu wziąć w garść i zająć swoimi kłaczkami. Najbardziej zależy mi na dodaniu objętości i gęstości. Może masz dla mnie jakieś rady? :D Olejowałam włosy, ale tylko na długości. Ty olejujesz również u nasady?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie długie włosy. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są i takie puszyste super:) Ja walczę z suchymi końcówkami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow jaka poprawa *,* świetne

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne włosy, ja uwielbiam szampony tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście zmiana na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Różnica ogromna! Ja zaprzestalam olejowac, bo zawsze nie mogłam uzyskać odpowiedniej świeżości włosów...

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają pięknie i zdecydowanie zdrowiej :-) Ja koncentruję się teraz na wcierkach bo włosy mi wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  24. Widać znaczną poprawę !! :) SUPER

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow ale piękne są, tak dużo ich ! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Co ja bym dała żeby mieć takie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi dear, the Casyopea moisturizer is super interesting! You have wonderful hair dear! Smuack

    OdpowiedzUsuń
  28. powiem Ci szczerze, że jestem pod wrażeniem.
    Włosy wyglądają na odżywione, lepiej się układają i pięknie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudne włosy. :) widać, że się poprawiły, niesamowicie lśnią. :) u mnie powolny wzrost, który cieszy mnie szalenie. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Efekt widoczny gołym okiem!
    Pozdrawiam,
    Asia

    --------
    mojemagiczne.blogspot.com
    zapraszam do siebie
    składam rewizyty ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie duża zmiana na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Różnica jest bardzo widoczna.
    Piękne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. MEGA różnica, oczywiście na plus!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Pieknie! Ja olejuję kłaki raz na dwa tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna zmiana, wyglądają na gładkie i mięciutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Używane preparaty dały widoczny efekt. Słoneczko dzisiaj u mnie się pokazywało :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne włosy, teraz jakby więcej połysku mają:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknewlosy. Zmiana na duży plus :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak zwykle pięknie uniesione u nasady:) Końcówki wyglądają o wiele lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  40. Na prawdę widać różnicę w objętości. Aż Ci pozazdrościłam :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Great post my dear, thanks for sharing! <3 - http://www.domesticgeekgirl.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ogromna przemiana włosów od września ! :) Super post :) Mi ostatnimi czasy brak czasu na pielęgnację, ale to chyba żadne wytłumaczenie, zwłaszcza w okresie zimowym, kiedy włosy są najbardziej narażone na czynniki niekorzystne dla nich . Życzę udanego Sylwestra :) Pozdrawiam :):*

    OdpowiedzUsuń
  43. Chyba i ja się muszę przyłożyć do sumiennego olejowania, bo u mnie to tak wypada dwa razy na tydzień maks... Piękne masz włosy teraz! Efekt wow osiągnięty :)
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Очень красивые волосы!

    OdpowiedzUsuń
  45. What a long and beautiful hair! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Very beautiful hair!

    https://kira-gebbels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Adorable photos) Such a smooth hair!
    KireiKana

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja teraz walczę o zagęszczenie czupryny :) bo wypadanie powstrzymałam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Widać różnicę ;) wyglądają bardzo ładnie i zdrowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow, masz naprawdę piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  53. O rany! Jak Ci wspaniale włosy falują<3 Zazdroszczę na maxa!

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne masz włosy Leonie :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękneee! I jakie grube, widać, że są zdrowsze i mocne <3 pielęgnacja im posłużyła :)

    OdpowiedzUsuń
  56. No efekt jest widoczny gołym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Efekt WOW. Śliczne są, widać dużą różnicę:)
    Ja zaczęłam stosować teraz naftę kosmetyczną ale paskudnie się to zmywa.

    OdpowiedzUsuń
  58. Różnicę widać - to na pewno!
    U mnie od połowy grudnia trwa poznawanie włosów na nowo - zdecydowałam się na ombre i teraz muszę ogarnąć obsługę rozjaśnianych pukli ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Good result! I had a post about my care of hair recently.

    OdpowiedzUsuń
  60. Teraz wyglądają pięknie i tak gładziutko, ale na Twoim miejscu ciachnęłabym ten ogonek i zapuszczała powoli fryzurę o bardziej zdefiniowanym kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wow your hair looks gorgeous :-D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru