.

.

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!
Obrazek użyty w nagłówku pochodzi stąd: Klik!


Mój stary blog - Karia18

drugi blog: http://karia18.blog.onet.pl


INFORMACJA:

Od jakiegoś czasu mam pewien denerwujący problem z aktualizacją nowych wpisów na liście czytelniczej, natomiast - bez obaw - nowe posty pojawiają się zawsze, codziennie rano, między 7-9. Dlatego śmiało możecie wbijać do Leona pomiędzy jednym łykiem porannej kawy, a drugim!
Aby jednakowoż nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB:

Pragnę dodać ponadto, że z racji na zmianę szablonu, niektóre posty - zwłaszcza recenzje - pozostały jeszcze w tle kodu i koloru HTML ze starego szablonu.
Pracuję nad ujednoliceniem całości.
TRANSLATE
Select language

TRANSLATE - SELECT LANGUAGE

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 26 grudnia 2016

1301. Przesyłka od Lirene!

Witajcie!

Dziś post upominków pełen.

Oto co do mnie przyszło w ramach współpracy z Lirene:



I w podziale.

Kolorówka:



od lewej: Lirene City Matt fluid matująco-wygładzający Jasny 203: Klik! i Naturalny 204: Klik!

od lewej: Lirene City Matt mineralny puder o odcieniu naturalnym: Klik!; Lirene City Matt mineralny puder sypki: Klik!!

od lewej: Lirene Be Perfect kryjący korektor punktowy: Klik!; Lirene BB Master Blur matujący krem BB (naturalny): Klik! 


Pielęgnacja twarzy:

od lewej: Lirene Derma Matt długotrwale matujący lekki krem nawilżający na dzień: Klik!; Lirene Cera Wrażliwa kojąco- nawilżający krem z DUO-C na dzień i na noc SPF 6: Klik!; Lirene Bio nawilżająco-matujacy krem-mus z witaminą E cera mieszana i sucha: Klik!


Pielęgnacja ciała:

od lewej: Lirene Azjatycki Lotos nawilżający balsam w sprayu do ciała: Klik! ; Lirene olejkowe serum do rąk, skórek i paznokci: Klik!

Lirene Mango peeling ujędrniający: Klik! 


Lirene brązujący balsam do ciała cera jasna: Klik!

Lirene Shower Oil żele pod prysznic: Makadamia & Monoi: Klik! oraz mango & Jaśmin: Klik!


Pielęgnacja okolic intymnych:

Lirene Lactima Duo micelarny fizjologiczny żel do higieny intymnej: Klik!

I coś dla stópek i dłoni:

od lewej: Lirene Stopy Idealnie Wygładzone - skarpetki regenerujące do stóp: Klik!; Lirene Stopy Bez Zgrubień - skarpetki złuszczające: Klik!; Lirene Aksamitne Dłonie - rękawiczki regenerujące: Klik!

Dziękuję bardzo firmie Lirene za tak świetną przesyłkę!

Wszystko mnie korci, by testować od razu.

A Wy coś dostaliście ostatnio?

Kathy i Leon w mazidłach

PS. W dniach 24-26.12.2016 przebywam za miastem z ograniczonym dostępem do Internetu.
 Na maile/komentarze odpowiem po powrocie. 

88 komentarzy:

  1. olala,ile wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej zaciekawił mnie nawilżający balsam w sprayu :) Czegoś takiego jeszcze nie miałam i przyznam szczerze, jestem bardzo ciekawa jak się spisze :)
    Lubię markę Lirene.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te oleje do kąpieli prezentują się wspaniale :).

    OdpowiedzUsuń
  4. I would love testing that trademark, seems very interesting!
    I hope you enjoy everything!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma to jak super prezent na święta;]

    OdpowiedzUsuń
  6. dostałam w prezencie pewne słynne cienie do powiek.
    Kosmetyki Lirene lubię
    z tych przedstawionych podkład nr 207 i 204. Czekam na przedstawienie jasnego nr 203.
    krem derma matt - taki w pudełeczku tradycyjnym

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow, dużo tego :-) Szczęściara :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te olejki pod prysznic strasznie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna paczka ! miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nigdy nie używałam niczego od Lirene :D

    OdpowiedzUsuń
  11. o matko! :D ale cuda! sama z chęcią przytuliłabym taką paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ile dobroci! :) używam tego pudru w naturalnym odcieniu :) dla mnie jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze to faktycznie masz tego teraz :) Dobra firma.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, ile wspaniałości! Zazdroszczę takiej cudownej przesyłki! <3

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa wszystkiego :) Nie znam tych produktów, ogólnie mało znam tą firmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow **
    SO many cool products) I like this brand) Currently I use their blushes ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mam dobrych doświadczeń z lirene...

    OdpowiedzUsuń
  18. No to czuję, że po Nowym Roku będzie dużo nowych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super owoce współpracy! Jak na razie możesz sobie odpuścić zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bogata paka, gratuluję współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana ale paczuszka :) WOW !!!!! jest co testować :D Miłego testowania !!! :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Obfity ''prezent'' na Święta :) Milego Testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dostałaś cudowną paczkę:) Tyle nowości!
    Czekam na testowanie kosmetyków:)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  24. Sporo tego! Będzie co testować.

    OdpowiedzUsuń
  25. ;D

    Acho que essa marca não tem aqui no Brasil...

    Ótima segunda!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Super prezent.Miłego dnia Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. all very wonderful products
    Happy Holidays dear! kisses
    fashion blogger

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Muito bom! Gostei muito de tudo ;D
    Obrigada pela visita, linda!
    Boa semana!! Até mais. Beijos ;*

    http://suenefernandes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka paka, kiedy Ty to przetestujesz!?

    OdpowiedzUsuń
  30. Jedyne co teraz przychodzi mi do głowy by napisać to: WOW!
    U mnie przesyłek niet ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna zawartość :) sama chciałabym taką dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam żel pod prysznic tej firmy i jestem zadowolona. * Przejedzenie mi nie grozi, bo nie potrafię zjeść więcej niż mi żołądek przyjmuje. Nadmiaru nie znosi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cuantas cositas, ya nos contaras que tal funcionan. Un besito

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna paczka:) Sama bym chciała wszystko przetestować na raz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nice stuff, the shower gels sound amazing :-D

    OdpowiedzUsuń
  36. jejku, ile kosmetyków! Kiedy ty znajdujesz czas, żeby tego wszystkiego używać?:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Żele z olejkiem bardzo interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Tyle kosmetyków, że brałabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  39. I have never heard of this brand but the products look lovely.
    Have a good evening

    OdpowiedzUsuń
  40. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja dostalam za to kosmetyki z Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  42. Paczuszka na full;) Będziesz miała zapasy na najbliższe miesiące;)

    OdpowiedzUsuń
  43. woow :3 fantastyczna paczucha ❤️

    OdpowiedzUsuń
  44. Ależ masa dobroci. Oby dobrze Ci służyły :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow, ile świetnych nowości! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  46. No proszę ile wspaniałości, ciekawa jestem tych olejów do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  47. Great post my dear, thanks for sharing! <3 - http://www.domesticgeekgirl.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Może kiedyś i ja coś dostane :P

    OdpowiedzUsuń
  49. Miłego testowania :) Super paczuszka!

    OdpowiedzUsuń
  50. super, podkłady i kremy z Lirene są bardzo fajne. pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ekstra. Az zazdroszczę. Przyjemnego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne produkty, w oko wpadł mi mangowy peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Taki spory Mikołaj ;) super.Ciesze się razem z tobą :)
    Z tego wszystkiego, tylko balsam znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Do tej pory z wszystkich tych kosmetyków używałam tylko fluidów i sprawdzały się świetnie. A co Ty o nich myślisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie opinii nie mam zaczynam dopiero testowanie;)

      Usuń
  55. Duża paczka :) Lubię balsam brązujący Lirene. Ja dostałam, jeszcze przed świętami, serum LIQ CC light. I bardzo dobrze, bo dzięki temu mogłam zachwycić rodzinę moją cerą :)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetna przesyłka, miłego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Normalnie wszystko bym chciała mieć. :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Jestem ciekawa jak ci się sprawdzi puder 😉

    OdpowiedzUsuń
  59. Peeling nam i lubie, ciekawa jestem tych produktów bo ceny maja dość przystępne

    OdpowiedzUsuń
  60. Wspaniała paczuszka. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Oby wszystko się sprawdziło :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Wow nie wiedziałam, że Lirene ma taki duży asortyment ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Czekam na recenzje :D
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.