GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 25 marca 2014

363. Leon ma doła...

Witajcie!

Dopadła mnie wiosenna chyba depresja, tudzież zasmucenie duszy.
Czuję się jakaś taka wypluta i przeżuta.

Ciężko mi ów stan przyrównać do jakiś typowych objaw medycznych, ale myślę, że to po prostu zmęczenie i znużenie...
I przede wszystkim praca...

Potrzebuję urlopu, odpoczynku, relaksu.
Dni mijają mi jeden za drugim, tydzień za tygodniem, weekend za weekendem.
Wszystko mi się zlewa w jeden taki ulepek zdarzeń.

Mam poczucie że jestem gdzieś obok, poza prawdziwą mną.
 Że to co obecnie robię, nie jest tym, czego bym chciała i pragnęła...

Wysyłam znowu masowo w świat cv, byleby tylko nie utknąć na zawsze w tej szkole i nie robić za panią mgr-sprzedawcę kursów.


Ech, wybaczcie  smęty, ale musiałam się wyżalić...

Kathy i Leon

18 komentarzy:

  1. Leon! Uśmiech ma być!
    Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. głowa do góry! dla mnie zawsze będziesz biznes women :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno znajdziesz lepszą pracę, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba się wyżalić... Glówka do góry, po burzy zawsze przychodzi słońce! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosną to dobry czas na zmiany :) powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też ostatnio miałam takiego doła...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosenna depresja? Ej, wiosną powinnaś promienieć...

    Mnie też przydałby się jakiś wyjazd, chwila oddechu...

    OdpowiedzUsuń
  8. 3maj sie Kochana, duzo pozytywnej energii zycze :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymamy kciuki! Na pewno niedługo coś znajdziesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słonko znów przyświeca, więc humor powinien powrócić ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, to pewnie takie przesilenie wiosenne... a może zrób sobie jakiś weekendowy wypad... np. do SPA.

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy ma czasem taki gorszy dzień! Głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spoko, zawsze możesz sie wyżalić.
    A odczucia mam identyczne z Twoimi: marazm, bezsilność, poczucie walenia głową w mur, zniechęcenie, przemęczenie, itd, itp...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest wiosna, za oknec zoraz cieplej, wiec mam nadzieje ze ta wiosenna chanda Ci minie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. By energia wróciła polecam sport, witaminy i 1,5 litra wody mineralnej dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety czasem są takie chwile, ale nie poddawaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  17. głowa do góry nie ma smutasów ;D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru