GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 14 marca 2014

357. Wielkie zakupiska!

Witajcie!

Od wczoraj jestem tak podniecona, że normalnie aż usiedzieć nie mogę na miejscu.
Chodzę dookoła i mam uciesz na twarzy.
A tyłek mi się sam kręci i to bez chodzenia na obcasach.

Skąd taki powód radości mej?

A taki, że doszła do mnie bowiem pewna paczka, zawierająca wygraną z licytacji kosmetyków z Allegro.

A oto co zawierała w ogóle:


Ujęcia z bliska:



kosmetyczka

6, 1, 5

9

2, 3, 4, 8

7.


W paczce się znajdowało:
 
1. Puder True Match Loreal, odcień n4 Beige, TESTOWANY
2. Pomadka Loreal  301 Dating Coral, NOWY
3. Błyszczyk Urban Decay, NOWY
4. Błyszczyk Yves Rocher, odcień Ma, NOWY
5. Podkład Make Up For Ever HD, odcień n12, TESTOWANY
6. Puder do włosów Taft natychmiastowa objętość, NOWY
7. Tusz Loreal Lash Architect 4D brązow, TESTOWANY
8. Błyszczyk Astro Shine Deluxe, bezbarwny, NOWY
9. Mnóstwo próbek
10. Kosmetyczka


 Wartość powyższych produktów spokojnie waha się w granicy 200 zł, mi natomiast udało się wylicytować powyższe cuda za 10 zł...
Wszystkie produkty są w stanie albo nowym, albo jedynie testowanym.

Pewnie zaraz co po niektórzy stwierdzą, że to niehigieniczne, że bakterie, że kosmetyki używane.
Szczerze?
Mało mnie to obchodzi.
Od lat kupuję kosmetyki używane i jeszcze skórę na twarzy mam.
Będę miała zatem co recenzować!

Lubicie licytować kosmetyki na Allegro?


Kathy i podjarany Leon

24 komentarze:

  1. wow, super paczka! gratulacje :) też bym się cieszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. za 10 zł? ale z Ciebie szczęściara.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że łowy idą Ci wspaniałe ;) zazdroszczę i gratuluję udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 10 zł to nie duzo, ale ja tam nie widzę nic co by mnie zaciekawiło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja mało kolorowa jestem :D
      grunt, że sie Ty cieszysz :D

      Usuń
  5. No to Ci się udało, za dyszkę tyle dobroci :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie licytowałam kosmetyków na allegro, ale rozumiem to podniecenie, gdy nadchodzi wyczekiwana paczka dobroci :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja akurat testowanych rzeczy bym pewnie nie chciała używać. Niech Ci dobrze służą :p tyle dobra za jedyną dychę :) pozazdrościć :p

    OdpowiedzUsuń
  8. 10zł? łał to ci się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak za 10 zł to niezłe łupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. taka okazja, aż żal by było nie brać

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty szczęściaro! :D Ja jeszcze nigdy nie licytowałam, nie znam się na tym, ale chyba jak dasz mi kilka wskazówek to zacznę :D I juz nie mogę doczekać się Twoich recenzji :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w ogóle nie kupuję na allegro i żyję. :)
    Ale jestem pod wrażeniem, że tak tanio to kupiłaś. Będziesz używać tego wszystkiego? :P

    OdpowiedzUsuń
  13. To w sumie tak jak ja i z grami. Ogolnie wydałem na całą kolekcję może 15-20% ogolnej wartości ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje Kochana, cena niesamowita :) Ciekawa jestem, jak sie u Ciebie sprawdzi tusz Lash Architect 4 D, ja mialam i jednak wole wersje standardowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj zatrzymam się u Ciebie na dłużej. Bo bardzo lubię takie blogi:D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie bawiłam się nigdy w licytacje na allegro i jakoś mnie do tego nie ciągnie - ale Tobie gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęściara! Sama bym się połasiła na taki zestawik ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. W sumie może to i niezły pomysł, mozna takio cos nabyć, co np komuś po jednej próbie sie okazało byc nieprzydatnym. ale pudru na przykład uzywanego bym za nic nie kupiła!!!!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru