GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 26 listopada 2023

3186. FEEDSKIN Serum Nawilżające

 Witajcie!

Dziś czas na buzi nawilżenie.


Słowo od producenta: "Serum w formie lekkiej emulsji do stosowania przy każdym typie cery, również wrażliwej. Silnie nawilża i utrzymuje optymalny poziom nawilżenia skóry. Betulina zwiększa elastyczność i regeneruje. Aminokwasy, betaina, kwas hialuronowy i ceramidy uszczelniają i odbudowują barierę hydrolipidową skóry, zapobiegając odwodnieniu. Kwas poliglutaminowy (PGA) wzmacnia działanie nawilżające, poprawiając wygląd skóry i jej strukturę."

Produkt w okazałości:











Szczegóły:

Cena i dostępność
produkt znalazłam w listopadowym pudełku Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.
Zapach: przyjemny, delikatny.
Konsystencja: kremu.
Opakowanie i pojemność: pojemnik biały z aplikatorem pompką z niebieską etykietką i bielą napisów od producenta. Pojemność:30 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Produktu wystarczy na jakieś dwa, trzy miesiące stosowania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że bardzo lubię produkty marki FEEDSKIN. Ich doskonale dobrane składniki aktywne działają normalnie cuda na mojej buzi. W przypadku powyższego serum połączenie ceramidów, aminokwasów i kwasu hialuronowego to istna mieszanka nawilżająco-odżywcza dla skóry. Wystarczy raptem jedna aplikacja, aby szara i matowa cera, zmieniła się w zdrowe, zregenerowane lico. Ja najbardziej lubię używać ów specyfik o poranku, zwłaszcza po ciężkiej, nieprzespanej nocy - ząbkujące bobo pozdrawia wszystkich - bo wtedy właśnie najlepiej widać szybkie działanie odżywcze i kojące. Buzia w mig wygląda na wypoczętą i zregenerowaną; nawet worki/sińce pod oczami są jakby mniej widoczne, a całe spojrzenie nabiera świeżości i wdzięku. Wspomnę, że produkt mnie nie uczula ani nie podrażnia. Jest także bardzo wydajny i spokojnie starczy nam na kilka miesięcy stosowania. Uwielbiam, adoruję i na pewno kupię ponownie. Polecam.
 Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy Leonia

25 komentarzy:

  1. Właśnie kończę serum złuszczające tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesting product. I have not tried it before. Good to know. Winter is here (it snowed a bit yesterday) so got to bring out the big boys of moisturizers!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro tak dobrze działa, to chętnie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam je, ale jeszcze czeka na wypróbowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy pozdrawiają ząbkujące bobo i przytulają niewyspana mamcię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro polecasz to na pewno warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nic nie miałam z tej marki, ale serum prezentuje się zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam serum tej firmy do cery tłustej, ale nie sprawdziło się

    OdpowiedzUsuń
  10. I haven't tried that brand yet.Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hola! no conocía este sérum, parece que funciona super bien. Besos

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam to serum i też jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham ceramidy :D Tzn moja cera ;)
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam serdecznie!
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  14. This is a wonderful cream. Enjoy! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  15. O, brzmi super. Właśnie szukam jakiegoś dobrego serum. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serum wydaje się warte wypróbowania <3 Pozdrawiam ząbkujące bobo, trzymajcie się dacie radę przejść ten niełatwy czas :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Obiecująca opinia, chyba faktycznie warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie, nie znam ale Twoja opinia zachęca mnie do poznania tego cuda 🙂

    OdpowiedzUsuń
  19. Me gustan mucho los sérums, este no lo he probado, pero ya veo que lo recomiendas.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uważam, że te kosmetyki są naprawdę bardzo przyjemne

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam serdecznie ♡
    Mam, ale jeszcze nie testowałam tego produktu :) Jednak jestem co do niego optymistycznie nastawiona, bo nie jest to moje pierwsze spotkanie z marką. Jestem zadowolona z tych produktów, bardzo mi się sprawdzają :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru