GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 5 listopada 2023

3177. APIVITA żel do mycia twarzy

 Witajcie!

Dziś czas na buzi oczyszczenie.


Słowo od producenta: "Black Cleansing Gel Face & Eyes - Czarny żel z węglem do oczyszczania twarzy i okolic oczu. Czarny żel oczyszczający do skóry twarzy i oczu, posiada w swoim składzie węgiel, który doskonale detoksykuje zanieczyszczoną skórę. Skomponowany z ponad 97% naturalnych składników, dogłębnie oczyszcza i zwęża pory. Obecne w żelu roślinne ekstrakty z propolisu i miodu, nawilżają skórę i kompleksowo pielęgnują. Pantenol oraz woda różana działa na skórę kojąco, łagodząc podrażnienia skóry. Ochronna bariera lipidowa skóry zostaje zregenerowana, produkcja sebum uregulowana, a skóra wygląda świeżo, z efektem promiennego rozświetlenia."

Produkt w okazałości:





Od producenta:





Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność
produkt znalazłam w listopadowym pudełku Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.
Zapach: przyjemny, różany.
Konsystencja: ciemnej wody.
Opakowanie i pojemność: pojemnik czarny z i bielą napisów od producenta. Pojemność próbki: 15 ml.
Wydajność: dobra. Produktu w próbce wystarczy na kilkanaście użyć (ok. miesiąc czasu).
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z marką Apivita i już wiem, że na pewno nie ostatnia! Absolutnie i ewidentnie zakochałam się bowiem w działaniu tego czarnego żelu do mycia twarzy. Produkt ten to moja tajna broń w walce z niedoskonałościami i zaskórnikami. Żel dzięki zawartości unikalnych składników (m.in. węgla, propolisu i miodu), naturalnie oczyszcza i odświeża buzię, dając jej blask i zdrowy wygląd. Dodatkowo, woda różana i pantenol działają na skórę kojąco, łagodząc podrażnienia. To wszystko sprawia, że reguluje się nam wydzielanie sebum, a twarz prezentuje się świeżo i po prostu pięknie. Wspomnę, że żel jest bardzo przyjemny w aplikacji, a miły, różany zapach umila całą procedurę użytkowania. Mimo niewielkiej pojemności, taka próbka wystarczyła mi na miesiąc czasu, co czyni produkt naprawdę wydajnym. Żel mnie nie uczulił, ani nie podrażnił. Na pewno kupię jego pełen wymiar, najlepiej w litrowej pojemności! Polecam.
 Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy Leonia

21 komentarzy:

  1. Zawsze używam żeli do mycia twarzy. Tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam takich produktów.
    Podoba mi się opis konsystencji ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że jesteś zachwycona, ale niestety nie skorzystam z polecenia, bo jestem uczulona na propolis.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go, również przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój jeszcze czeka na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie żele do mycia twarzy schodzą jak świeże bułeczki, więc z pewnością skorzystam z polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny żel, warto go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę, czyli warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam ten żel i również go polecam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Apivita zaraz poszukam co ciekawego mają w ofercie. Super że jesteś zadowolona z tego produktu

    OdpowiedzUsuń
  11. I haven't used a face wash in a good long while. Good to see your review.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba wypróbować. Takie kosmetyki mnie zawsze interesują. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  14. I love this format or mousse too.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za rekomendację :) fajnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę miała na oku ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nie miałam styczności wcześniej z tą marką, widzę jednak, że warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru