GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 29 listopada 2023

3188. #zachowajwakacyjnyblaskskóry dzięki Pure Beauty, Garnier i Maybelline

 Witajcie!

Dziś czas na pewien smaczek pielęgnacyjny.

Oto przychodzę do Was z boxem #zachowajwakacyjnyblaskskóry, który został stworzony przez Pure Beauty wraz z @garnierpolska i @maybelline_pl
Produkty zawarte w tymże pudełku mają za zadanie przywrócić nam owe wakacyjne glow, tak, abyśmy każdego dnia mogły cieszyć się rozświetloną i piękną skórą.

Zainteresowani?

Oto zatem zawartość:







> Maybelline korektor Instant Eraser 59,99 zł/ 6,8 ml

"Instant Eraser to multifunkcyjny korektor o średnim kryciu, który jednocześnie nawilża skórę! Wystarczy jedno kliknięcie i kryjesz, korygujesz oraz konturujesz! Lekka formuła, wzbogacona jest ekstraktem z jagód Goji oraz Haloxylem niweluje cienie pod oczami oraz idealnie kryje wszelkie niedoskonałości. Wyjątkowy aplikator w postaci gąbeczki pozwala na szybką i łatwą aplikację gdziekolwiek jesteś!"


Genialnie maskuje brzydkie cienie pod oczami i niedoskonałości. Pięknie rozjaśnia skórę, nie dają efektu maski.


Maybelline Rozświetlający podkład Super Stay 24h Skin Tint 76,99 zł/ 30 ml

"Poznaj SUPER STAY 24H GLOW SKIN TINT, nową alternatywę dla podkładu. Połączenie długotrwałego krycia, pielęgnacji oraz efektu promiennej skóry. Skin Tint to pigmenty dopasowujące się do koloru Twojej skóry, 24h* efekt oraz witamina C, która pomaga rozświetlić Twoją skórę. Minimalizuje widoczność przebarwień oraz ujednolica koloryt skóry jednocześnie dając naturalny efekt wykończenia."


Ten podkład to moja druga skóra. Cudnie się aplikuje i dosłownie wtapia się w skórę. Rozjaśnia, ujednolica, upiększa.


> Garnier płyn micelarny z witaminą Cg 29,99 zł/ 400 ml

"Płyn micelarny z Witaminą Cg od Garnier to produkt idealny dla matowej i zmęczonej cery, który skutecznie usuwa makijaż i zanieczyszczenia pozostawiając cerę pełną blasku."


Mój ogromny ulubieniec demakijażowy. Zużywam właśnie drugę butelkę tego cuda. Ta będzie trzecia do kolekcji.


> Garnier Rozświetlające serum z witaminą C na noc 59,99 zł/ 30 ml

"Pierwsze serum na noc od Garnier z najwyższą, bo aż 10% koncentracją czystej witaminy C i kwasem hialuronowym rozświetla zmęczoną, matową skórę w trakcie nocy. Ciesz się pełną blasku, gładką i wypoczętą skórą już po 3 nocach!"


Bardzo lubię te sera z witaminą C. Są najlepsze do rozświetlenia zmęczonej buzi!


> Garnier Super serum z witaminą C na przebarwienia 54,99 zł/ 30 ml

"Serum redukujące przebarwienia Garnier Vitamin C Super Serum zapewnia efekt gładkiej, ujednoliconej cery pełnej zdrowego blasku, wyraźnie zmniejszając przebarwienia i wyrównując koloryt."


To moja trzecia buteleczka tego cuda. Uwielbiam ot co!


 Garnier Nawilżająca maska do twarzy z witaminą C 14,99 zł/ opakowanie

"VITAMIN C Sheet Mask marki GARNIER. Maska do twarzy. Została umieszczona na niezwykle miękkiej tkaninie wypełnionej po brzegi silnie skoncentrowanym kwasem hialuronowym i witaminą C. Doskonale sprawdzi się przy pielęgnacji skóry matowej, zszarzałej, wrażliwej oraz o nierównej powierzchni. Intensywnie nawilża, maksymalnie odświeża oraz widocznie wyrównuje powierzchnię i koloryt skóry. Dodatkowo widocznie rozjaśnia skórę i likwiduje przebarwienia."


Kocham maski w płacie od Garniera. Ta jest niezastąpiona po ciężkim dniu, gdyż daje mojej buzi tak bardzo potrzebne nawilżenie i odżywienie.

A Wam co najbardziej wpadło w oko?

Kathy Leonia

27 komentarzy:

  1. Witamina C bardzo dobrze działa na moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Wszystko wpadło mi w oko :D Muszę przyznać, że to moje ulubione z dodatkowych pudełek. Naprawdę zawartość mnie zachwyciła, wszystko chętnie zużyję :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mój komentarz się dodał, czy wpadł do spamu? :c blogger znowu robi mi takie numery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to czasami sama jestem w szoku, że normalne komentarze wpadają do spamu 🙄

      Usuń
  4. Ciekawy ten korektor. Sera znam i fajnie u mnie wypadły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This brand has a really goog quality.

    OdpowiedzUsuń
  6. Looks likes some great products for winter. Awesome packaging!

    OdpowiedzUsuń
  7. i decided to buy that maybelline instant eraser concelar tomorrow😁 #payday

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tę firmę więc na pewno warto się skusić na te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przebarwienia to bym chciala usunąć...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny jest ten box :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Me gustan los productos de esta marca, muy buenos.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  12. Such wonderful products, enjoy! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki energetyczny wydaje się ten box, czyli ideolo na ten kiepski czas...🙂

    OdpowiedzUsuń
  14. Gostaria de experimentar, me parece muito bom!
    Um abraço! 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. I use garnier too Kathy, but in facial foam basic....this packaging looks premium aniway.....

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym przetestować ten korektor

    OdpowiedzUsuń
  17. Korektor kusi, jestem ciekawa tego aplikatora, bo zawsze miałam korektory z taką końcówką jak pomadka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten zestaw i polubiłam wszystkie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szukam dla siebie dobrego podkładu, dlatego chętnie przetestuję Maybelline Rozświetlający podkład Super Stay 24h.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru