GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 3 listopada 2023

3176. Paznokcie na dziś, delikatnie i uroczo

 Witajcie!

Dziś czas na pazurki.

Oto jak wyglądały ostatnimi dniami:



Użyte produkty:

Indigo Nails odtłuszczacz do paznokci, baza, top coat pod lakier hybrydowy,
Lily Cute Store lakiery hybrydowe nr: LC-012, LC-088.

Całość standardowo, trzymała się ok. 8 dni.

A Wy co macie na szponach?

Kathy Leonia

21 komentarzy:

  1. Lubię taki delikatny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, moje paznokcie to obecnie wstyd jak beret. :( Strasznie zaniedbałam. :/ Musze się za nie wziąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie róż w połączeniu z granatem. Taka stylizacja mi pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie, ale ja wolę bardziej wyraziste kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię odcienie czerwieni z różnymi wzorkami. Dawno nie byłam u kosmetyczki na paznokciach. Ten kolor bardzo ładny subtelny. Pozdrawiam serdecznie. Miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne delikatne paznokietki, bardzo lubię taki look :)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  7. It's great, Kathy! I've found a new home for Tasya. Please visit my cats' blog.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo subtelny manicure. Ja jak zwykle nie mam nic 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne , pastelowe. Pozdrawiam serdecznie 🪻🙂☺️

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię czasami takie delikatne stylizacje 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. They're really cool and elegant.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice! I'm just going natural these days, I'm afraid.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne pazurki - stylowo i klasycznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne takie delikatne i kobiece, super!
    Zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny, subtelny kolor. U mnie też w delikatnych kolorach pudrowego różu. Z odrobiną pyłku i cyrkoniami. Ślubne :) Ale niedługo będę musiała się już z nimi pożegnać. Szok jak ten czas leci. Dopiero co byłam je robić ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super... delikatnie i elegancko zarazem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Eleganckie, a zarazem bardzo subtelne. Bardzo lubię takie :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru