GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 6 listopada 2023

3178. Wygodnie i komfortowo z myprotein.pl

 Witajcie!

Dziś czas na wygodę i komfort.

Prezentuję Wam stanik sportowy oraz legginsy z myprotein.pl

Stanik sportowy (rozmiar M): 





Ten gagatek odmienił moje dotychczasowe, biustonoszowe życie, nadając nowy sens noszenia tejże części garderoby.

Nie wiem bowiem jak Wy, ale ja od czasu ciąży i następnie porodu kompletnie odwykłam od typowych, fiszbinowych staników. Wszystko mnie piło, uwierało i gryzło... Jedyną bielizną, jaką mogę teraz przyodziać są staniki sportowe, które ładnie współgrają z naturalnym kształtem mego biustu.

Niestety, do tej pory ciężko było mi znaleźć taki model biustonosza, który nie dość, żeby piersi trzymał w ryzach to też jednocześnie modelował i nadawał tzw. apetyczny kształt całemu dekoltowi.

I wtem - Eureka! - odkryłam stronę myprotein.pl
 I przepadłam ze szczęścia.

Znalazłam tu sportowy biustonosz po prostu idealny. Niezwykle komfortowy, dopasowany. Miękki, acz stabilny na tyle, by ładnie podtrzymywać i modelować piersi. A do tego "nic" nie prześwituje, jeśli wiecie co mam na myśli.


Legginsy (rozmiar M):






Przewygodne, przemiękkie, uroczo podkreślające kobiecą sylwetkę. Nie prześwitują, nie uwierają, nie robią tzw. cammel toe. Są bardzo komfortowe i cudownie uniwersalne stylizacyjnie; można je spokojnie nosić solo do bluzek/podkoszulek, a także jako dodatek do tunik czy dłuższych swetrów.

Ja uwielbiam połączenie tychże legginsów z oversizowymi bluzkami. Normalnie idealny zestaw na co dzień!

I teraz najlepsze! Z moim kodem "kathy" możecie kupić powyższy stanik, legginsy jak i prawie wszystkie produkty z asortymentu myprotein.pl już dziś aż 44% taniej (to o 2% więcej niż aktualny rabat sklepu).

Ps. Uwaga! Promocja zaczęła się dziś o 11:00 i będzie trwała 24 godziny, czyli do 07.11 do godziny o 11:00. Także spieszcie się!

Skusicie się na zakupy?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. Ja też już noszę tylko sportowe staniki. Wygoda ponad wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. These are definitely the best and most comfortable bras, even for old ladies! Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko takie staniki noszę juz od wielu wielu lat. A getry wszelakie uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze po domu i w weekendy noszę sportowe staniki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te legginsy fajnie podkreślają sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. O! czyli już niewiele czasu zostało do końca okazji. Zobaczę co jeszcze tam ciekawego mają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Yo tambien uso ese tipo de sujetadores son cómodos. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam sportowych staników, a leginsy czasem się zdarza 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. I love sports and comfy sportwear is really important.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te queda todo muy bien. Me gusta el color de los leggins.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kiedy wygoda łączy się ze świetnym wyglądem. W niektóre dni cyklu też stawiam na sportowe staniki, bo piersi zwyczajnie są wrażliwe. Może przyjrzę się temu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też od dłuższego czasu noszę tylko sportowe staniki, chyba odkąd zaczęłam pracować jako listonosz 🤔te " zwykle" zakładam tylko do sukienki gdy się wybieramy w gości,a i to rzadko się zdarza 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne produkty, szczególnie spodobał mi się ten stanik sportowy

    OdpowiedzUsuń
  14. Nienawidzę fiszbin. Zawsze wybieram miękkie biustonosze , do domu sportowe są najlepsze. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌹 w

    OdpowiedzUsuń
  15. Boa tarde de quarta-feira com muita paz e saúde minha querida amiga Kathy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie Ci w tym, Pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się skuszę na zakupy :)
    Fajnie że nic nie prześwituje:)
    Przyda mi się taki zestaw do ćwiczeń :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. it looks comfortable👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio stawiam na wygodę i coraz częściej sięgam po legginsy :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru