GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 29 września 2020

2520. Farouk Chi Luxury Black Seed Oil olejek z czarnuszki do pielęgnacji włosów

 Witajcie!

Dziś czas na włosów odżywienie.

Będę mówić o Farouk Chi Luxury Black Seed Oil olejek z czarnuszki do pielęgnacji włosów.

Słowo od producenta: "Farouk Chi Luxury Black Seed Oil Olejek z czarnuszki do pielęgnacji włosów 15ml

Czy marzysz o dogłębnie nawilżonych i zdrowych włosach? Czy chcesz, by Twoje włosy były grube i lśniące? A może marzysz o włosach wzmocnionych i dogłębnie odżywionych? Szukasz kosmetyku do codziennej pielęgnacji? Wypróbuj nowej formuły Farouk Chi Luxury BS oil - olejek 15ml. To odżywczo-regenerujący olejek, który głęboko wchłania się w strukturę włosa nadając im grubości i wygładzając je.

Olejek ma niezwykle lekką formułę, dzięki czemu włosy nie przetłuszczają się, a są błyszczące i wyglądają zdrowo. najważniejszym składnikiem jest wyciąg z czarnuszki pospolitej, dzięki któremu włosy wyglądają na zdrowsze, a ponadto są nawilżone, miękkie i elastyczne. Zawarty w składzie olejek z czarnuszki zapewnia pasmom niezrównany blask. Olejek jest "suchy" więc możesz z powodzeniem poprawiać włosy w ciągu dnia przy jego pomocy i nie musisz obawiać się przeciążenia pasm. Ponadto nie pozostawia na włosach żadnego osadu, a dzięki lekkiej konsystencji ich nie obciąża. Olejek nawilża, wygładza, a także wzmacnia włosy na całej długości. Stanowi również barierę ochronną przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi.

Sposób użycia:

Niewielką ilość olejku nanieś na dłonie i wmasuj w mokre lub suche włosy – zwróć szczególna uwagę na końcówki włosów.

Pojemność: 15ml."

Produkt w opakowaniu:





Od producenta:



Skład:



W okazałości:




Na dłoni:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt można znaleźć na stronie Fryzomania.pl, gdzie kosztuje ok. 9 zł.
Zapach: ciepły, luksusowy, jak perfumy.
Konsystencja: oleista.
Opakowanie i pojemność: mała szklana buteleczka.
Wydajność: bardzo dobre. Taki olejek posłuży nam na kilka miesięcy użytkowania.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że nie wyobrażam sobie mojej włosowej pielęgnacji bez stosowania olejków. To dla mnie w tym momencie najlepsza forma pielęgnacji wielofunkcyjnej, czyli: mazidło do całonocnego olejowania, specyfik "odżywkowy" podczas mycia metodą OMO, czy też produkt zabezpieczający włosy podczas suszenia. Taki olejek, nie dość, że jest mega wydajny, to jeszcze dodatkowo nadzwyczaj treściwy i bogaty w składniki odżywcze. Wystarczy dosłownie kropla mazidła wtartego we włosy, aby nadać im blask, zapewnić termoochronę czy wygładzić niesforne baby hair. Warto wspomnieć, że systematyczne stosowane olejków na włosy, daje najlepsze i długotrwałe efekty. Dzięki temu mogę spokojnie zapomnieć o puszących się, niesfornych kosmykach czy rozdwojonych końcówkach, które doprowadzały mnie zwykle do szału. Teraz mam ładnie wyglądające, zdrowe włoski, które bezproblemowo mogę ułożyć oraz rozczesać. Warto wspomnieć, że produkt Farouk miło małych gabarytów, starczy nam na długo i będzie bezpieczny dla Waszych główek, gdyż nie uczula ani nie podrażnia. Myślę, że jest to specyfik naprawdę godny zaufania i każda szanująca się włosomaniaczka, winna go mieć w swoich kosmetycznych zbiorach. Co by tu dużo mówić - polecam!
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. This looks good and healthy. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam olejku firmy Dove, ale jak nadarzy się okazja, to chętnie przetestuje też powyższy specyfik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie jestem chętna do jego przetestowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. I don't now about this oil, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam olejków do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam takich olejków, ale skoro polecasz ten konkretny, to może też wypróbuję. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię niedrogie, efektowne i wydajne kosmetyki do włosów. Ten wydaje się być idealnym dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love oils to use in my night routine.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  10. Olejek prezentuje się fajnie . Ja również nie mogę żyć bez olejków do włosów .

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba warto przyjrzeć się temu olejkowi bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy olejku z czarnuszki nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam stosować olejki na włosy i miałam jeden z czarnuszki, ale innej marki - tego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachęcający produkt. Pozdrawiam cieplutko 💖

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie szukam takiego a ten ma spoko cenę. Mój straszny bubel a droższy

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś dla mnie:) uwielbiam takie olejki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O brzmi super, Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boa tarde Kathy obrigado pelas dicas.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na końcówki ok, ale na całe włosy bym go nie używała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiada się na bardzo przyjemny olejek silikonowy idealny na zbliżający się okres szalikowy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie ostatnio zastanawiałam się jaki kolejny olejek do włosów powinnam kupić i już się zdecydowałam. :D

    OdpowiedzUsuń

  23. It looks great, thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię olejki tej marki za działanie i wydajność.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie stosowałam olejków na włosy... Może czas to zmienić? Czemu nie :) Cena rewelacyjna powiem Ci.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru