GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 2 września 2020

2506. Ciepły kocyk z Amart.pl!

Witajcie!

Dziś się otulimy i ocieplimy.

Będę mówić o produkcie z Amart.pl

Jest to niezwykle uroczy pled, znany pod nazwą: ALTOM DESIGN miękki koc / pled 150x200cm velvet różowy

Słowo od producenta: "ALTOM DESIGN miękki koc / pled 150x200cm velvet różowy przyjemnie rozpieści Cię podczas chłodnych i zimnych wieczorów. 
Miękki w dotyku, gruby i ciepły – taki koc z pewnością przyda się na wieczór, który planujesz spędzić z dobrą książką, bądź przy ciekawym filmie.

Pled Altom Design wykonany jest w 100 procentach z poliestru, w przyjemnym kolorze i eleganckim designie. Złożony w kostkę w ciągu dnia będzie ładną ozdobą na kanapie czy narożniku. Wieczorem zapewni Ci natomiast pożądane ciepło. Miękki koc jest przyjemny w dotyku, dlatego sięgniesz po niego zawsze, kiedy tylko poczujesz chłód jesiennego czy zimowego wieczoru. Pled Altom Design jest uniwersalny w zastosowaniu. Z powodzeniem wypierzesz go również w pralce."

Produkt w okazałości:













Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zmarzluch.

Całoroczny i permanentny.
Wiecznie mi zimno w stopy i w ręce, nieważne, jaka jest temperatura za oknem.
W domu zawsze muszę się opatulić w bluzę i/lub kocyk, aby zachować odpowiednią ciepłotę ciała.

Pled powyższy został przesłany mi po prostu w idealnym momencie, gdy to powoli wkracza do nas aura jesienna. 
Częściej pada deszcz, wieczory są chłodniejsze, za oknem robi się szaro i buro.

Ale nic to, bo mam przy sobie kocyk z Amart.pl.

Mięciutki, przyjemny w dotyku, przepięknie wykonany, z miłą dla oka kolorystyką chłodnego różu i delikatną srebrną nitką.
Ogrzeje, okryje, otoczy kocykowym ramieniem bezpieczeństwa domowego.

Zalety powyższego gagatka docenił także mój Mąż, gdy to podczas prac działkowych deszczem i wiatrem przemoknięty, przemarzł do szpiku kości i potrzebował szybko się ugrzać, coby nie przeziębić się.
Kocyk Altom - w połączeniu z czosnkiem, miodem i cytryną - spisał się wtedy niczym najlepszy medykament rozgrzewający i uchronił od choroby zacne, mężowskie zdrowie!

Myślę, że z pewnością kupię sobie sama wersję szarą, bo co dwa kocyki, to nie jeden!

A Wy jesteście zmarzluchami?

Kathy Leonia

26 komentarzy:

  1. Beautiful plaid, it will keep you warm on chilly evenings. have a great day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. so nice design and looks so comfty

    OdpowiedzUsuń
  3. na jesień kocyk w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem wielki zmarzluch, dlatego zawsze w okresie jesienno-zimowym muszę mieć przy sobie gruby, ciepły i puszysty kocyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam takie kocyki. Na jesienną porę są idealne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zmarzluchem i bardzo lubię kocyki :-) Zwłaszcza mięciutkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kocyk!:) Też jestem zmarzluchem i przydałby mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciepłe kocyki na jesień jak znalazł. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie należę do zmarzluchów, ale kocyk mi się podoba 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem strasznym zmarzluchem :D taki koc na zimne dni to wybawienie ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny koc na jesień i zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kocyk, na polską jesień i zimę na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam, też mam ! i jestem bardzo zadowolona z jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciepły kocyk na jesienne wieczory brzmi idealnie! A jaki piękny ma kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Na chłodniejsze dni akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo, przydałoby mi się, ja nie jestem jakimś mega zmarzluchem, ale ale kocyki zawsze fajne hehe

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też jestem zmarzluchem, więc uwielbiam kocyki :D

    OdpowiedzUsuń

  19. Nice blanket, thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  20. ciepłe kocyki u mnie są zawsze mile widziane:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru