GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 23 września 2020

2517. Wypadanie włosów podczas mycia - wrzesień 2020 r.

 Witajcie!


Dziś przybywam do Was z zimową aktualizacją wypadania kłaków moich.

Dla przypomnienia jak to wyglądało wcześniej:

Zaczynamy od kwietnia 2013 r.:





Tu mamy luty 2014 r, :




Październik 2014 r.:






Styczeń 2015 r.:







Październik roku 2015:




Styczeń 2016 roku:





I kwiecień:



Październik:




Luty 2017:



I grudzień 2017 r:



Kwiecień 2018 r:



Maj 2020 r.:



Czerwiec 2020 r.:




I wrzesień:



Jak na mocne emocjonalne przeżycia ostatnich kilku miesięcy (ślubny szał, urlop, wycieczki), myślę, że nie jest źle.
Zwłaszcza, że jestem też w fazie odstawiania tabletek antykoncepcyjnych.

Naczytałam się różnych rzeczy o tym, jak się zachowują włosy i skóra podczas tzw. odhormowywania się, więc zapobiegawczo zaczęłam odpowiednią suplementację i pielęgnację.

Jem też dodatkowo pestki dyni i orzechy oraz piję siemię lniane.
Liczę, że to wystarczy, aby ominęło mnie jesienne wypadanie kłaków. 

A Wasze włosiska jak się mają?

PS. Jeśli kogoś obrzydzają zdjęcia włosów, to bardzo proszę tego nie komentować, tylko opuścić owe miejsce.
PS2. Czy jesteście zainteresowani postem odnośnie rozsądnego odstawiania antykoncepcji hormonalnej?
Dajcie znać!

Kathy i Leon

30 komentarzy:

  1. U mnie na razie nie wypadają, ale zobaczę jak będzie, gdy urodzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi wypadają w normie, jak dotąd najlepszym dla mnie sposobem było picie soku z pokrzywy i branie skrzypowity:)

    OdpowiedzUsuń
  3. My hair has got thinner, but that#s perhaps because of my advanced age! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze jesienią i zimą mam problem z wypadaniem włosów, który znika wiosną i latem. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam gęste włosy i zawsze mi trochę wypada. Co jakiś czas piję, lub zażywam skrzyp polny i myslę, żę wszystko jest w normie.

    OdpowiedzUsuń
  6. In autumn hair falls more. I use a great shampoo that works to me.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety z powodów zdrowotnych muszę brać tabletki hormonalne, dlatego jak na razie moje włosy mają się całkiem dobrze, ale co będzie po odstawieniu - tego nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. I am loosing a lot of hair now. I'm not worried because I know it's temporary and I have a lot, but is really bothering.

    OdpowiedzUsuń
  9. mi na szczęście za mocno nie wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ciągły rok wypadają...dziwne , że jeszcze ich tyle mam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Myslę, że wypadanie włosów masz w normie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie na raz jest więcej niż na wszystkich zdjęciach razem

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi wypada ostatnio więcej, ale się nie dziwie bo mam stresujący okres.
    Chciałabym przeczytać post o odstwaniu antykoncepcji, bo sama ją biorę i pewnie też kiedyś bedę odstawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie ostatnio wypadają mocniej, muszę wrócić do codziennego stosowania wcierki Bandi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja całe szczęscie nie mam problemów z wypadaniem włosów ale za to sorasznie mi się plączą :p o odstawianiu tabletek chętnie przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie na szczęście nie ma problemu z wypadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje włosy wypadają, jak szalone od bardzo dawna, borykam się z tym problemem od kilku lat z małymi przerwami, które dawały nadzieję, a później znowu zaczęły wypadać. Muszę w końcu wybrać się do lekarza, bo to na pewno nie antykoncepcja i inne hormony - nie używam od wielu lat :) Może brak żelaza?

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje w miarę ok.
    Post o odstawianiu na pewno wielu osobom sie przyda.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na razie ma spokój z wypadaniem włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi włosy od czasu do czasy wypadają, ale w znacznie mniejszych ilościach :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie na razie jest ok, poczyniłam kroki, aby i mnie nie dopadło jesienne wypadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie często wypadają włosy pod wpływem dużego stresu. :(

    OdpowiedzUsuń

  23. He hoped you would be relieved of the hair loss. Putting rosemary oil helps to strengthen it. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja straciłam wiele włosów odkąd zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne. Teraz suplementuję się biotyną i odstawiam tabletki, aby jednak wróciły do normy.

    OdpowiedzUsuń
  25. A u mnie odwrotnie-odkąd biorę tabletki antykoncepcyjne, włosy mi nie wypadają 🙂
    Ostatnio jednak po trwałej mi włosy zaczęły wypadac- ale chętnie przeczytam taki post o odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje włosy mają się dobrze, odkąd używam biotynę. Źle było, jak zatkałam odpływ :D Teraz używam takiego sitka i nawet gęstsze kosmetyki zatrzymuje.

    OdpowiedzUsuń
  27. Moich wypada zdecydowanie więcej, ale i tak mniej niż potrafiło przy jakichś większych zawirowaniach ze zdrowiem. Poza tym dopiero co wróciłam do wcierania, od kilku miesięcy jestem na naprawdę zdrowej diecie (a na jej działanie w przypadku włosów czeka się dość sporo) :)
    Inną kwestią jest to, że mam włosy kręcone, które myję dwa razy w tygodniu. Nie czeszę na co dzień, wszystko, co codziennie wypada po prostu tak naprawdę widać dopiero przy myciu, więc nie uważam żeby było źle :D

    OdpowiedzUsuń
  28. A łzs nadal masz opanowane ??

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru