GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 10 września 2020

2511. Chanel Chanse woda perfumowana

Witajcie!

Dziś czas na perfumy.

Będę mówić o Chanel Chance woda perfumowana

Słowo od producenta: "Zapach powstał jako połączenie świeżych, kwiatowo-korzennych nut, które razem dały silny i odważny aromat. Jego przeznaczeniem jest kobieta, która słucha swych pragnień, jest świadoma swoich silnych i słabych stron; nie stara się być uwodzicielska lecz wychodzi jej to mimowolnie...Zapach został tak skomponowany, że zanikające w jednej fazie nuty pojawiają się na nowo w późniejszej fazie rozwoju zapachu, tworząc koło zapachowe.

Nuty zapachowe:

nuta głowy: cytrusy, hiacynt, różowy pieprz
nuta serca: wanilia, jaśmin, irys
nuta bazy: paczula, wetiweria."

Produkt w okazałości:





Atomizer:



 Szczegóły:

Cena i dostępność: powyższy produkt kupiłam na Allegro za ok. 15 zł.
 Zapach: mdły, zwiędły.
 Konsystencja: perfumowa.
 Opakowanie i pojemność: skromna, szklana buteleczka z plastikowym korkiem i złotymi napisami od producenta. Pojemność: 20 ml.
  Wydajność: średnia. Takie opakowanie starczy nam na miesiąc używania.
  Działanie: kiepskie. Zacznę od tego, że powyższe perfumy to inspiracja zapachowa tudzież mówiąc brzydko - podróba - kultowej już woni Chanel o tej samej nazwie. Jako istna maniaczka perfum, cierpiąca wiecznie na niedostatek tego typu produktów - co z tego, że w zapasie około 30 flakonów czeka na denko - musiałam ucapić i tego gagatka. Skusiła mnie przede wszystkim niska cena i bardzo wiarygodne obietnice producenta. I niestety, tu z żalem twierdzę, że owe peany pochwał i poleceń to pic na wodę.... Inspiracja zapachowa ma się do oryginału, tak jak pies do osła. Nie trzeba być specem olfaktorycznym, aby poznać, że prawdziwe Chanel Chance to nie stęchłe firanki i przekwitłe badyle. Gdzie tu paczula, gdzie wanilia, gdzie irysy się ja pytam? Ano nie ma - zwiędły. I to tak dobre kilka miesięcy temu. Zapach podróbki to mieszanka bardzo nieudanych, mdłych woni, które po kilku minutach robią się drażniące i mało miłe dla nosa. Na szczęście w nieszczęściu, perfumy szybko się ulatniają i po mniej więcej godzinie - góra dwóch - nie pozostaje po nich żaden ślad. Co z tego, że produkt jest tani, łatwo dostępny i praktyczny w swych gabarytach, skoro jego zapach zamiast kusić - odpycha? Doprawdy, średnio mi się widzą takie perfumy w użytku dziennym, chyba, żebym miała katar. Cóż, jedyne co mi pozostaje, to zużyć ten niewypał jako odświeżacz do toalety. Tu z pewnością przyda się bardziej, niźli na moim zacnym ciele. Nie polecam. 
 Ocena: 2/5


Miałyście?

Kathy Leonia

52 komentarze:

  1. I always love Chanel perfumes! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. What a pitty! I love when the perfumes have vainilla, but this one is a deception.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha tez nieudane perfumy używam jako odświeżacz w toalecie. Szkoda, ze się nie sprawdził ale chociaż cena niska wiec nie jest tak żal wyrzuconych pieniędzy ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. What a pity. I think that is not for me.

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze,że niska cena, to nie żal;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I have tried it, it's not for me. Have a good day

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach nie dla mnie. Miłego dnia 🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  8. I like Chanel Chanse woda perfumowana too, dear Kathy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam
    Perfumy Chanel omijam szerokim łukiem ,uczuliła mnie kiedyś próbka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś nie jestem przekonana do takich perfumetek.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze warto mieć taki flakonik przy sobie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa jak pachnie, musiałabym sama sprawdzić, by wydać osąd :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nawet sam oryginalny zapach nie należy do moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. produk bagus ...sangat memudahkan

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że niska cena i mała pojemność:) Raczej się nie skuszę na tą wodę ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zobaczyłam jasmin, wanilię i hiacynt to pomyslałam, że to cos dla mnie, ale widzę, że to bubelek trochę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za ostrzeżenie, będę zatem unikać tego pachnidełka. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że tak trafiłaś, niektóre te "inspirowane" perfumy są nic nie warte :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks for this review. I'm surprised that chanel would have such bad quality perfume.

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks for the alert, I won't buy it. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że tak słabo wypadła. Ja używam też podróbek, ale tylko sprawdzonych firm, bo niestety faktycznie można się naciąć.

    OdpowiedzUsuń
  23. No cóż czasem można się naciąć, dobrze, że niedrogie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie no... Chanell to mówi samo za siebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cool post dear, I love Chanel perfumes :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mogli by napisać, że INSPIRED a nie słaby napis Chanel ...

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie ma to jak mocna, szczera recenzja :D No trochę szkoda, fajnie by było trafić na coś fajnego w takiej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie trzeba być specem olfaktorycznym, aby poznać, że prawdziwe Chanel Chance to nie stęchłe firanki i przekwitłe badyle. - powaliłaś mnie tym zdaniem. Trafiłaś w sedno ! Uśmiałam się, ale inaczej bym tego nie ujała

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że ​​dostajesz coś, co nie jest oryginalne.

    Miejmy nadzieję, że stanie się on punktem odniesienia dla wielu ludzi, więc nie dokonają złego wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że się nie sprawdził:/

    OdpowiedzUsuń
  31. small and cute....
    love Chanel products

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam i nie kupię, bo dosyć, że Tobie się nie spodobało, to nie jestem pewna czy to moje zapachy

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczerze ciężko powiedzieć czy by mi się podobały

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że ta woda perfumowana tak kiepsko się sprawdziła.
    Raczej nie skuszę się na jej zakup. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Interesująca mieszanka zapachowa :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oryginał bardzo lubię, podróbek nie kupuję odkąd parę lat temu od takiej inspiracji zapachowej dostałam wysypki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kosmetyk zupełnie nie dla mnie, jakoś nie kupuję takich wód.

    OdpowiedzUsuń
  38. Znam zapach i bardzo mi się podoba ;0

    OdpowiedzUsuń
  39. Taka perfumetka jest dobra do torebki, szkoda,że zapach nietrafiony!
    Miłego wieczoru. Dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  40. To faktycznie słabo wypadły :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Szkoda, że u Ciebie okazał się klapą. Ale przy tej cenie przynajmniej nie żal.

    OdpowiedzUsuń
  42. w oryginale to moje ulubione perfumy...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru