GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 28 września 2020

2519. Przesyłka z Bee.pl!

 Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto co do mnie przybyło do testów z Bee.pl:



I w szczególe.








Owsiany balsam do ciała:



Wszystkie powyższe produkty już są w użytku od jakiegoś czasu i muszę rzec, że naprawdę przypadły mi do gustu. I uratowały mi niejako moją skórę oraz codzienną rutynę pielęgnacyjną, gdyż...

...dosłownie chwilę przed ową zacną przesyłką, wydłubałam z dna resztki swoich dotychczasowych kremów do buzi i do ciała.

Na szczęście, dzięki Bee.pl mam teraz kompleksową pielęgnację skóry twarzy i ciała, dzięki której nadchodzące jesienne słoty i chłody nie są mi straszne!

Dziękuję jeszcze raz Bee.pl za możliwość testów tychże cudaków.

A Wy coś ostatnio dostaliście fajnego?

Kathy Leonia

27 komentarzy:

  1. This looks good and healthy. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. It seems very complete line of products. Thanks for sharing dear. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę tą serię kosmetyków ale brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby zatem testy okazały się udane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesyłka wygląda bardzo zacnie, więc czekam z ciekawością na wyniki testów. ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Didn't know that brand but it's interesting!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz czytam o tej firmie . Widzę ze na niezły skład .

    OdpowiedzUsuń
  8. OOO, ale ciekawe produkty, nie dziwię się Twojej radości ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesting cosmetics. I would like to try them. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  10. Również życzę miłego testowania. Obecnie chcę zużyć to, co mam, ale już wypatruję czegoś, jak owe produkty się skończą:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tym sklepem i kosmetykami jeszcze nie miałam styczności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa Twojej opinii o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Ci tej przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja czekam na trzy przesyłki. Stolik kawowy, rolety do samodzielnego montażu i tapicerkę do kanapy i foteli też do samodzielnego założenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Owsiane kosmetyki brzmią fajnie:) Ja kupiłam sobie tą szczotkę, dla której ostatnio pisałaś recenzję i na prawdę jest fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo zaciekawiły mnie te owsiane kosmetyki i chciałabym ich użyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam nigdy takich owsianych kosmetyków. Fajnie, że się sprawdziły. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. prezentują się naprawde fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię kremy do twarzy od Soraya dlatego też chęcią sprawdzę tą serię:D

    OdpowiedzUsuń

  20. Congratulations those creams look great. I send you a kiss and wish you a good week

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ciągle coś zamawiam z Oriflame, jak nałogowa zakupoholiczka cholera jasna. Ostatnio tusz do kresek i te perfumy Giordani Gold minispray. Uwielbiam się nimi psikać. Mam standardową wersje w flakoniku ale tamte do torebki super się sprawdzają. Fajnie że jestes zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru