GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 3 września 2020

2507. Makeup Revolution Liquid Highlighter płynny rozświetlacz

Witajcie!

Dziś czas na błysk i blask.

Będę mówić o Makeup Revolution Liquid Highlighter płynny rozświetlacz.

Słowo od producenta: "Płynny rozświetlacz dostępny w 7 różnych odcieniach."

Produkt w okazałości:




Od producenta:




Aplikator:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na Allegro za ok. 10 zł.

  Zapach: bez zapachu.
 Konsystencja: płynna.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe z pomadkowym aplikatorem i z czarnymi napisami producenta. Pojemność: 2,5 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie staczy na rok używania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że rzadko używam rozświetlaczy płynnych, jeśli chodzi o konturowanie błyskiem twarzy. Jakoś takoś nie mogę się przekonać do tego sposobu tzw. mokrego makijażu. Ale oczywiście nie byłabym sobą, gdybym tejże metody nie wypróbowała! I muszę Wam powiedzieć, że to naprawdę wygląda dobrze. Produkt z Makeup Revolution ma właśnie taką idealną konsystencję do tego typu makijażowych zabaw na mokro; nie jest ani za lejący się ani za gęsty. Dlatego też nie zrobimy sobie krzywdy tymże mazidłem, gdyż możemy śmiało stopniować poziom intensywności blasku i krycia. Ja osobiście najbardziej lubię nanieść najpierw odrobinę specyfiku na dłoń, aby następnie opuszkami palców wklepać delikatnie produkt na moje kości policzkowe. Buzia, która jest w ten sposób wykonturowana, prezentuje się zawsze świeżo, zdrowo i promiennie. Dodam, że rozświetlacz od MUR
 dobrze współgra z podkładem i pudrem i nie waży ani nie ciastkuje się w trakcie dnia. Zaiste, jest to produkt wart kupienia, bo jest wydajny i uniwersalny (stosuję również jako cień na powieki oraz pod łuk brwiowy). Warto wspomnieć, że specyfik nie podrażnia, nie zapycha. Polecam serdecznie.
Ocena: 5/5


Miałyście?

Kathy i Leon

44 komentarze:

  1. This looks like a good product for a special look. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozświetlacza używam rzadko, ale nigdy jeszcze nie miałam w plynnej formie, więc chętnie spróbuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki Revolution, ale z tym jeszcze nie miałam styczności. Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rozswietlacza w formie płynnej jeszcze nigdy nie miałam. Ten wyglada bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. It has a beautiful light, so lovely!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę rozświetlacze w kamieniu, chyba się nie przekonam do formuły w płynie.

    OdpowiedzUsuń
  7. I like Makeup Revolution Liquid Highlighter.

    OdpowiedzUsuń
  8. osobiście mam złe doświadczenia z tą marką....

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezły rozświetlacz. Będę go miała na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używam rozświetlaczy więc nie skorzystam z polecajki, ale nie dziwi mnie Twoje dobre zdanie o nim, bo ta marka ma kilka naprawdę dobrych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Błszczy to fakt, ale zastyga na suchą perłową plamę na twarzy ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam rozświetlacza. Dobrze, że starcza na długo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio polubiłam rozświetlacze, może i ten kiedyś wypróbuję, skoro jest taki tani i jednocześnie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesują mnie od jakiegoś czasu rozświetlacze w płynie :) Nigdy nie miałam, więc może kupię ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozświetlaczy jakoś nie używam, bo nie do końca umiem. Mam jeden, ale to w formie stałej i tak myślę czy płynny jednak nie byłby łatwiejszy w aplikacji? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam jeden rozświetlacz tej marki i był dobry❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam rozświetlaczy, ale dobrze, że Twój się sprawdził, jednocześnie nie uszczuplając zbytnio portfela. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks for the recommendation. Have a good weekend. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje mi się dla mnie zbyt jasny, ale może po wpracowaniu byłoby lepiej. Ładnie się błyszczy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam kiedyś taki błyszczyk, tyle, że różowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. terlihat bagus sekali dan indah warnanya... cocok sekali untuk perepuan

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam tego rozświetlacza, ogólnie rzadko używam tego typu kosmetyków, zwykle nakładam tylko róż :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam chyba ten sam tylko w innym odcieniu chyba i uwielbiam chociaż nie przepadam za kremowymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam tego rozświetlacza, nie przepadam za takimi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  26. ooo fajnie, że jesteś zaodowlona! ;D ja jakoś nie wiem czy umiałabym używac rozświetlaczy w płynie, mimo że je uwielbiam :DD

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne, jeszcze nie miałam takiego rozświetlacza

    OdpowiedzUsuń
  28. zawsze byłam ciekawa takich rozświetlaczy. Nie jestem dobra w makijażach, więc boję się również,że zamiast podkreślić urodę, pogorszę ją hah.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  29. Też rzadko sięgam po mokre rozświetlacze ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hola Kathy!! Un post estupendo, como siempre. Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  31. It looks so nice, I'd like to try it!  

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor jest naprawdę rewelacyjny. Idealny dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Korzystna cena, więc chętnie się skuszę na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie używałam rozświetlacza, ale dobrze że się spisał:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie używam rozświetlacza, ale skoro tak dobrze go oceniasz to może kiedyś się skuszę na zakup tego produktu :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Zaciekawiłaś mnie tym kosmetykiem. Pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak ja uwielbiam tą markę 😍
    Nie miałam tego kosmetyku, zresztą rozswietlacz to coś za czym niezbyt przepadam 🤷‍♀️
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru