GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 31 marca 2020

2362. Delia Pure Matt pomadka matowa

Witajcie!

Dziś czas na usta.

Będę mówić o Delia Pure Matt pomadka matowa.

Słowo od producenta: "Uwielbiasz pomadki? Mamy dla Ciebie wersję matową w sztyfcie.
Jako jedna z niewielu na rynku, która daje matowy efekt i nie wysusza ust.
Ciekawa kolorystyka i przyjemność podczas stosowania sprawi, że polubisz ją od pierwszego użycia.
Możesz mieć ją w swojej kosmetyczce zamiennie z pomadką błyszczącą.

Matowa wersja w sztyfcie dla wielbicielek pomadek.
Daje doskonały efekt na kilka godzin, a przy tym nie wysusza ust (zawiera witamy C, A, E).
Niektórym wydaje się, że w tak przystępnej cenie nie można mieć dobrej matowej pomadki.

Przekonaj się sama, że jest to możliwe - wybierz kolor, który pasuje do Ciebie najbardziej i ciesz się codziennie matowym wykończeniem makijażu ust."

Produkt w okazałości:



Mój odcień:



W pełnej krasie:



Na dłoni:





Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt wygrałam w rozdaniu na profilu Delia Cosmetics. Normalnie produkt można znaleźć w drogeriach, gdzie kosztuje ok. 15 zł.
Zapach: przyjemny, trochę słodki.
Konsystencja: szminkowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, czarne, ze złotymi napisami od producenta. Pojemność: 4 g.
Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy regularnego malowania ust.

Działanie: średnie. Zacznę od tego, że odkąd odkryłam pomadki matowe zastygające, żadne inne mazidła ustne nie mogą się z nimi równać. I choćby nie wiadomo, co producent tradycyjnych, sztyftowych szminek obiecywał, pomadka zwykła nigdy nie dorówna takiej wysychającej. Dlatego też, sięgając po pomadkę Delii, miałam pewne wątpliwości, czy aby na pewno jej trwałość będzie na te wiele godzin. I oczywiście, że nie była... Wystarczyło bowiem wypicie herbaty i zjedzenie kanapki, by - nałożony chwilę wcześniej - ów soczysty kolor z moich ust znikł. Co prawda, nic nie stoi na przeszkodzie, aby taką pomadkę zaaplikować ponownie, ale - szczerze - czy ktoś zapracowany ma czas i ochotę na poprawianie makijażu ust za każdym razem, gdy wypije łyk wody? Nie sądzę... Co z tego, że sam kolor mazidła jest naprawdę ładny? Co z tego, że pomadkę aplikuję się bardzo szybko, a pigmentacja odcienia jest wielce urocza? Co z tego, że produkt ładnie pachnie i ust nie wysusza... skoro jest tak nietrwały? Dodam, że pomadkę testowałam także w ekstremalnych warunkach - tzw. bez jedzenia i picia - i tu się produkt trzymał naprawdę ładnie - ok. 4-5 godzin bez ubytku. Mam jednakże mieszane odczucia co do powyższego gagatka i raczej nie wrócę doń ponownie. Zdecydowanie bardziej wolę trwalsze specyfiki do ust.
Ocena: 3/5


Miałyście?

Kathy z Leonem

40 komentarzy:

  1. Beautiful colour! Stay safe, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek, który lubi moja mama. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie miałam od nich żadnej pomadki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się kolor tak średnio podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor. Ale jak na matowa słabo się utrzymuje

    OdpowiedzUsuń
  6. W matowych pomadkach również bardzo sobie cenię trwałość i jednak są na rynku pomadki, które z ust nie zeszły nawet po zjedzeniu rosołu. Plus pomadki z Delii jest taki, że chociaż nie wysusza ust aż tak jak te trwalsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. maty cały czas są moim ulubionym wykończeniem ale częściej wybieram płynne pomadki

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że trwałość tej pomadki pozostawia wiele do życzenia, bo kolorek naprawdę ładny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor, taki soczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. It's a pitty that is not longlasting, the color is fine.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na co dzień chyba zbyt mocny jak dla mnie kolor. Raczej na wieczór, imprezę 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachęcająca pomadka . Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  13. akurat jakąś spoko pomadkę bym dorwała

    OdpowiedzUsuń
  14. Jednak od pomadek tego typu oczekujemy trwałości. Oczywiście jak najbardziej i komfort noszenia jest ważny, no ale a trwałość musi być w miarę dobra.

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing color! I'd like to try this lipstick )))

    OdpowiedzUsuń
  16. It´s a pity that the colour wouldn´t be durable, because it´s a very nice colour

    OdpowiedzUsuń
  17. Ladny ma kolorek :) szkoda ze nie za fajna :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że trwałość nie powala. :( Kolor zaś fajny, choć sama wolałabym dla siebie coś beżowego lub brązowego (takie odcienie lepiej na mnie wyglądają). :)

    OdpowiedzUsuń
  19. good lipsticks....

    # Stay safe and healthy

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda tej trwałości, bo kolor faktycznie bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor ładny, ale skoro niezbyt trwała to nie sign po nią. Wole błyszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor nie dla mnie, markę słabo kojarzę ^.^

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor fajny, ale szkoda, że średniak.

    OdpowiedzUsuń
  24. uaaa, kolor kompletnie nie mój :DD

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś udało mi się kupić w Douglasie za 40 zł z Bobbi Brown i taki pan mi doradził, bo go poprosiłam i uwielbiam taką firmę :D , a póżniej jak zrobiłam urodziny to jak pytali o prezenty to mówiłam, ze kartę podarunkową do Douglasa to kupiłam YSL to też jest świetna ... a teraz zrobiłam jeszcze syrop szarlotkowy ale przepis z głowy. Może gdzieś jest w intenrecie :d hahaah kurde myślałam, że mi się cala wiadomość skasowała lol

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja jeszcze nic z tej firmy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam nic z Tej firmy ☺
    Szkoda że nie trwała...
    Kolorek trochę za mocny dla mnie...
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń

  28. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam tak samo - teraz nie jestem w stanie używac zwykłych pomadek bo szlag mnie trafia jeśli nie są w stanie przetrwac na ustach 12 godzin i 3 posiłków xD

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru