GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 11 marca 2020

2349. Aktualizacja włosów: marzec 2020 r.

Witajcie!

Dziś czas na włosy.

Sporo mi urosły od czasów ostatniej aktualizacji.
I w sumie jakoś się trzymają w ryzach i w dobrej kondycji, mimo ostatnich stresów i pędu życiowego.
Na pewno do ślubu nie chcę ich podcinać - coby fryzura wyglądała bardziej efektowniej - i dopiero ciachnę je jakoś w okolicach maja lub czerwca.

Ale bez przedłużania, oto jak włosiska me wyglądały w maju 2019 r.: 






A tak się prezentują obecnie:






Dane poglądowe:

Długość: ok. 74 cm
 Skręt: wywijas kokowy.
 Kolor: blondo-rudo-coś.
 Stan: walczę o grubość i długość
Grubość: ok. 7 cm
  Częstotliwość mycia: co 2/3 dni myję


Używane produkty:



Od góry od lewej:

a) Green Pharmacy szampon do włosów osłabionych i zniszczonych: Klik!
b) Vichy Dercos Anti-Dandruff szampon przeciwłupieżowy do włosów normalnych i przetłuszczających się: Klik!
c) Sessio Vege Krem BB do włosów z filtrem UV,
d) Matrix Oil Wonders Indian Amla olejek regenerujący do nabłyszczania i zmiękczania włosów,
e) Squamax emulsja salicylowo-mocznikowa do złuszczania martwego naskórka (niewidoczny na zdjęciach, używany sporadycznie na noc dwa razy w miesiącu),

A Wasze włosy jak się mają?

Kathy Leonia

37 komentarzy:

  1. Your hair looks great. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) Moje różnie, mają humorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała się takich długich dochować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takue długie miałam dwa lata temu. Teraz wygodniej mi w nieco krótszych 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Wowww! Jakie piękne włosy, lubię długie włosy, ja też mam długie włosy, chociaż nie powinienem był widzieć, że mam teraz ponad sześćdziesiąt lat, noszę je zawiązane w warkocz. Produkty są bardzo interesujące, chciałbym spróbować tego oleju. Dzięki za informację, dobry dzień.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje aż za szybko rosną :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A możesz opisać swoje zabiegi pielęgnacyjne? Co nakładasz w jakiej kolejności i jak często? Bardzo by mnie to interesowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko jest na blogu opisane. Głównie w postach o ŁZS :)

      Usuń
  8. Ale długie! Ja uwielbiam mieć długie włosy ale im dluzsze tym bardziej mi sie placza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. no no no- jakie długie włosy- ładnie wyglądają takie lekko skręcone :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne masz te włosy 😍
    Ja swoje niestety, trochę zaniedbałam 😫
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem ;) piękne włosy ;) miałam epizod z dłuższym włosami ale jednak wolę krótkie włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten szampon jest testowany na zwierzetach?

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, zdrowe i zadbane włosy. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam wrażenie, że Twoich włosów jest co raz więcej, są gęste

    OdpowiedzUsuń
  15. Własnie zmierzyłam grubość moich. Półtora centymetra....

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile płacisz za szampon z Vichy? Bo szukałam go w aptekach, ale cena 60zł za tak małą butelkę zwala z nóg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupowałam go na Notino. Nie pamiętam za ile, 50 zł? Ale nie znam obecnych cen, musisz sprawdzić:)

      Usuń
  17. Uzyskałaś piękny efekt! U mnie poprawa, mam nadzieję, że będzie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

  18. Beautiful hair, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Mocno się zagęściły, zazdroszcze włosów!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze podziwiam kiedy ktos ma tak długie wlosy

    OdpowiedzUsuń
  21. Wooo ale masz długie i śliczne włosy! Ja moich już nie zapuszczam, obciełam przed ramiona i zrobiłam grzywkę ^^

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru