GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 19 marca 2020

2355. Avon Attraction Sensation woda perfumowana

Witajcie!

Dziś będzie pachnąco.

Będę mówić o Avon Attraction Sensation woda perfumowana.

Słowo od producenta: "Perfumetka Avon Attraction Sensation to najnowszy zapach z bestsellerowej linii, który obudzi każdy z 5 zmysłów, zrodzony z pasji, idealny na wieczór we dwoje.

Nuty głowy: imbir, śliwka, orientalna mandarynka
Nuty serca: jaśmin indyjski, czarny irys, frezja
Nuty bazy: ambertonic, nuty skóry, kaszmir

Nie czekaj – już teraz wypróbuj nowość z bestsellerowej linii Avon Attraction. Perfumetka to podręczna wersja Twoich ulubionych perfum – świetna alternatywa dla większej buteleczki wody toaletowej lub perfumowanej. Kompozycja otwiera się zalotnymi nutami mandarynki i śliwki, w zmysłowych objęciach indyjskiego jaśminu, a całość otula miękki akord kaszmiru i pełne wyrafinowania skórzane nuty.

Inspiracja
Niewielki flakonik perfumetki świetnie mieści się w torebce – w każdej chwili możesz ponowić aplikację zapachu, który się ulotnił!"

Produkt w okazałości:




Psikacz:



Szczegóły:

Cena i dostępność: specyfik znalazłam gdzieś w Internetach za ok. 10 zł.

 Zapach: słodki, głęboki, ciepły.
Konsystencja: płynna.
 Opakowanie i pojemność: pojemnik szklany, przezroczysty, z czarnymi napisami producenta i prostym korkiem. Pojemność: 10 ml.
 Wydajność: dobra. Produktu wystarczy na dwa miesiące psikania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że do zapachów z Avonu miałam i będę miała sentyment chyba już zawsze. Żadna inna perfumeryjna marka nie zapisała mi się tak w pamięci, jak właśnie Avon. Co prawda ostatnio przystopowałam nieco z zakupem nowych perfum - mam ich obecnie ok. 40 flakonów (kocham wszystkie!) - i ponownie odkrywam stare-nowe perełki w swoich zapasach. Perfumy Attraction Sensation kupiłam jeszcze w zeszłym roku, za namową koleżanki-konsultantki Avon z byłej pracy. Skusiła mnie cena, bo 10 zł za powyższego gagatka to naprawdę koszt iście groszowy. Nawet bowiem jakby mi się zapach nie sprawdził, to nie będzie mi szkoda tego zakupu. Na szczęście, moja 10-złotowa inwestycja się opłaciła, bo oto znalazłam świetną woń na wiosnę i początek lata.  Słodka śliwka, połączona ze świeżością jaśminu i innych białych kwiatów. Lekkość, beztroska, radość... ot wypisz-wymaluj szalony taniec na bosaka na zielonej trawie, rosnącej gdzieś hen daleko w jakimś kwitnącym, śliwkowym sadzie. Z tym właśnie kojarzy mi się Attraction Sensation, który jest idealny dla każdej kobiety, chcącej poczuć się słodko i wiosennie. Perfumy te są raczej delikatne i blisko-skórne; nie mają ciągnącego się za sobą ogona, zatem śmiało można ich używać na co dzień. Co do trwałości, to wyczuwam je ok. 3-4 godziny, a na ubraniach ok. 8-9 godzin. Myślę, że to dobry, kompaktowy zapach do noszenia w torebce. Polecam.
 Ocena: 4/5

Miałyście?


Kathy i Leon

61 komentarzy:

  1. This sounds great, I love perfumes. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Już mi się podoba, że czuć śliwkę. Jakoś mi ostatnio odpowiada w zapachach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Avon Attraction, ale Sensation nie miałam jeszcze okazji testować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem nieźle utrzymuje się na ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice post😊 have a lovely day.

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię ten zapach, taki mocny, na wieczór!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie lubię Avonu .

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten zapach, fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cool review dear! I'd like to try it )))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio nabyłam dwie nowe w Planet Parfum . Teraz nieczęsto kupuję w Avon. Miłego dnia 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne, podręczna opakowanie, też zawsze lubiłam perfumy avon

    OdpowiedzUsuń
  12. It's a long time since I don't use this brand!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również jestem ciekawa tego zapachu, ale obecnie mam zapasy- większosć właśnie z Avonu :P- także chwilowo nie potrzebuję. Niemniej uważam, że ta marka ma piękne zapachy:))


    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio właśnie również kupował perfumy Avon, akurat tego zapachu nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Avon znam i często jak mieszkałam w Polsce kupowałam produkty z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super,że się sprawdził i mimo,że kwota, która na "gagatka" przeznaczyłaś nie poszła w błoto. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Za taką cenę warto, skoro zapach okazał się przyjemny. No i taka perfumetka nadaje się w sam raz, by zapakować ją do torebki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie to zbyt ciężki zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię perfumy w takich małych flakoniach. Zawsze w torebce, pod ręką, nikt nie zauważy jak dyskretnie się psikniemy 😉

    OdpowiedzUsuń
  20. Avon nie koniecznie.
    Ale jestem na pracy zdalnej i i tak się perfumuję co rano, tak lubie różne zapachy. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy zapach, choć nie jestem przekonana, że jest on dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pamietam dlugo temu Avon mial taka genialna mgielke, nie pamietam nazwy ale byla super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam, ale ze względu na zapach mógłby mi się spodobać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam ten zapach i uwielbiam :) Mi się on bardzo podoba :) Miałam też chyba perfumowany balsam do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak taniec na trawie boso - do tego jeszcze krople rosy... i jestem w niebie :D.
    Opis zachęcający, aż czuję ten zapach. Pozdrawiam serdecznie 😁

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię perfumy Avonu. Perfumetki tej firmy jednak jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam ,ale też swego czasu lubiłam zapachu z Avonu ☺
    Ten też by mi podpasowal ,coś tak czuję
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  28. Tego zapachu nie znam, ale zawsze lubię mieć takie mini perfumy w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakoś nie przemawiają do mnie produkty z avon, ale takie małe perfumetki są super do torebki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  30. Thanks for the recommendation. I love perfumes.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedyś kupowałam namiętnie z Avonu perfumy :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Avon ürünlerini kullanmayalı uzun zaman oldu.

    OdpowiedzUsuń
  33. teraz perfumy w modzie - dezynfekują i roztaczają nieodparty urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny rozmiar do torebki ♡

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam a wody/perfumy z avon bardzo lubie

    Buziaki z NYC

    OdpowiedzUsuń
  36. Strasznie lubię taki typ perfum o takich nutach zapachowych :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hi! It looks interesting. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  38. Tego zapachu nie miałam, ale inne tej firmy tak i dobrze się sprawdzały :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawe. Przydaje się takie malutkie opakowanie, zawsze warto mieć takie w torebce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapach wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Używam, ale Little Black Dress, moja ulubiona chyba zużyłam z 20 flakoników!

    OdpowiedzUsuń
  42. Moja mama się ostatnio nim chwaliła, jej się strasznie podobają, ale mi do gustu nie przypadły... Może to dlatego, że niezmiennie od kilku lat stosuję tylko jednych.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawe czy by mi się spodobał ten zapach. Lubię owocowe perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. myślę, że zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawe opakowanie :)
    Jak za taką cenę i trwałość to myślę, że jak najbardziej warto :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie się skuszę, małe opakowanie zmieści się wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak na perfumetkę, świetna trwałość! U mnie również często goszczą perfumy z avonu - lubię je i również mam do nich sentyment...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru