GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 3 marca 2020

2344. Armani Emporio In love With You woda perfumowana

Witajcie!

Dziś czas na perfumy.


Będę mówić o Armani Emporio In love With You woda perfumowana.


Słowo od producenta: "Przebojowa woda perfumowana Giorgio Armani Emporio In Love With You uosabia historię miłosną współczesnej młodej kobiety. Uzależniającą kompozycję zapachową tworzy mieszanka czarnej czereśni, jaśminu i wanilii. To delikatny, owocowo-kwiatowy zapach dla zmysłowej i odważnej kobiety, który nadaje się na każdą okazję.


Skład zapachu
Górne owocowe nuty oczarują Cię ekscytującą esencją czarnych czereśni, porzeczek i malin. Następnie do głosu dochodzi bardzo kobiece, kwiatowe serce, w którym dominuje arabski jaśmin. W bazie kompozycji zapachowej delikatny irys przeplata się z egzotyczną paczulą i kremową wanilią.
Historia zapachu
Damski zapach Giorgio Armani Emporio In Love With You stanowi parę z męską wersją Emporio Stronger With You Intensely. Oba zapachy, zaprezentowane w roku 2019, stanowią swoje uzupełnienie, wzajemnie się prowokując i uwodząc.

Głowa
malina, czarna porzeczka, czereśnia

Serce
róża, jaśmin arabski, davana

Podstawa
wanilia, irys, paczuli."

Produkt w okazałości:






Atomizer:





Szczegóły:

Cena i dostępność: perfumy znalazłam na Notino.pl za ok. 250 zł.

 Zapach: słodki, głęboki.
Konsystencja: płynna.
 Opakowanie i pojemność: pojemnik szklany, prosty, przezroczysty z eleganckim, srebrnym korkiem i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 50 ml.
  Wydajność: bardzo dobra. Produktu wystarczy na jakiś rok regularnego psikania.
Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że raz na jakiś czas - szczególnie na wiosnę - mam taki dziwny kaprys konieczności zmiany dotychczasowych perfum. Niby nic dziwnego - wszak kobieta zmienną jest - ale moje nagłe zachcianki zapachowe samą mnie wprawiają czasem w zdziwienie. Tak było też i w tym przypadku, gdy to z woni ciężkiej i wręcz duszącej - Avon Rare Gold - zapragnęłam delikatności i słodyczy. Pragnęłam być otulona zapachem niczym puchatą chmurką waty cukrowej. I tu na całe szczęście z pomocą przybył mi cudak od Armani, który rozkochał moje zmysły na zawsze i na wieczność. Już sam wygląd i kształt flakonu jest totalnie w moim stylu. Prosto, acz elegancko, niebanalnie. Taki ten jest sam zapach In Love With You, co pachnie jak koktajl malinowo-czereśniowy z dodatkiem kleksa lodów waniliowych, które w trakcie rozwoju zapachu powoli roztapiają się, zmieniając się na wirujące dookoła płatki róży i jaśminu. Zapach ten jest idealny na nadchodzącą wiosnę i lato, gdyż osłodzi on te pierwsze chłodne dni przedwiośnia, wypełniając nasze nosy słoneczną wonią owoców i kwiatów. Trwałość perfum jest przyzwoita  - ok. 6 godzin na ciele, do trzech dni na ubraniach. Polecam wypróbować.
 Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy i Leon

34 komentarze:

  1. I loved this parfume 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you, Kathy! I like different kinds of perfume.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten zapach, mam go gdzieś od roku i mimo małej przerwy zimowej, kiedy rzadko po niego sięgałam, teraz na wiosnę wróci do łask :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love good perfumes and often use different ones. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten flakonik, zapach jest genialny, uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
  6. nice fragance, I should try, thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzien w którym ktoś celnie wyobrazi sobie zapach na podstawie opisu powinien zostać między narodowym świętem, chociaż nie sądzę, żeby to się kiedykolwiek stało xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za test . Teraz używam Si. Miłego dnia 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Trwałość to dla mnie kluczowa kwestia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach trafia zdecydowanie w moje gusta. 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, musiałabym sprawdzić ten zapach, bo może akurat przypadłby mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, ale czuje że zapach przypadłby mi do gustu 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nigdy tego zapachu, ale bardzo lubię owocowe i kwiatowe zapachy, więc podejrzewam, że bym się z nim polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. This perfume looks sooo good!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa tego zapachu :-) Lubię Aramni Aqua di gioia :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeny jaka cena. hehe No, ale zapach zapowiada się cudownie, bardzo kusi. :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie słodziutkie zapachy, muszę powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. It's very interesting review and nice photos. I love perfumes. Thank you very much, dear!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydaje się być ciekawym produktem, ale cena zwala z nóg :o

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że takie drogie, bo bardzo bym chciała przetestować na sobie te perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks for the beautiful post!

    Have a nice day)  

    OdpowiedzUsuń
  22. Flakonik uroczy, kombinacja zapachowa też kusząca, ale ze względu na bardzo wysoką cenę sama nie sprawię sobie takiego kosmetyku w najbliższej przyszłości (obecnie mam inne, pilniejsze wydatki, więc wolę nie szaleć z tego typu zakupami). :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie poznałam jak do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Buona serata e un sereno mercoledi per te.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam jeszcze tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń

  26. Thanks for the recommendation . I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  27. nie miałam
    sama też zawsze zmieniam zapach na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru