GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 5 marca 2020

2346. A'pieu Icing Sweet Bar Sheet Mask Melon odżywczo-kojąca maska w płacie

Witajcie!

Dziś czas na małe SPA.

Będę mówić o A'pieu Icing Sweet Bar Sheet Mask Melon odżywczo-kojąca maska w płacie.

Słowo od producenta: "Bogata w krystalicznie czystą wodę z głębin oceanu i ekstrakt z melona maseczka zapewnia skórze silne nawilżenie i witalność.
Najwyższej jakości struktura maski gwarantuje efektywne dostarczenie skórze drogocennych składników."
Produkt w okazałości:




Od producenta:



Skład:



 Na buzi:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam w ramach wygranego rozdania. Normalnie można go ucapić w Internetach, gdzie kosztuje ok. 8 zł.
  Zapach: przyjemny, melonowy.
 Konsystencja: maska w płacie
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe zawierające 1 maseczkę. 
Wydajność: standardowa dla masek. Jeden ziom w płacie to jedno użycie.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że zawsze mam w domu pokaźny zapas maseczek w płacie, tak, aby nigdy mi ich nie zabrakło. I bardzo dobrze, bo ostatnio - pewnie przez stres przedślubny - takie maseczki ratują moja skórę przed wyglądem zombi, które żeruje w nocy. Niespokojny sen, poważne plany, planowana przeprowadzka... Moja skóra nie ma teraz ze mną lekko. Na szczęście z pomocą przychodzi mi powyższa płatowa koleżanka, która - aplikowana na buzię wieczorową lub poranną porą na ok. 15 minut - relaksuje i odżywia skórę na twarzy. Maseczka jest nasączona rożnymi dobrociami, które - już po zabiegu - staram się zawsze dokładnie wklepać w twarz. Są to naprawdę wartościowe składniki, które rozświetlają, nawilżają, koją i ukrywają cienie pod oczami. Po zdjęciu maseczki buzia jest mięciutka i ujędrniona niczym po profesjonalnym zabiegu SPA. A do tego ten zapach - słodki, świeży, niczym świeżo wyciśnięty sok z melona. Produkt nie podrażnił mnie ani nie uczulił. Wiem, że jeszcze do niego wrócę. Polecam!

Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

51 komentarzy:

  1. Ja jestem jednak wierna glinkom.

    OdpowiedzUsuń
  2. I enjoy water-melons! They are sweet and tasty.

    OdpowiedzUsuń
  3. it looks great I should try it

    OdpowiedzUsuń
  4. I have not tried this one, looks good! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. This sheet mask looks wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ma opakowanie. Super ze sie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maseczki w płachcie zawsze chętnie testuje. Będę szukać w drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie,że taka tania,ale wolę te w kremie 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie odmawiam testowania maseczek skoro tak dobrze działają. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie maski ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka ocena zdecydowanie zachęca do spróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam , ale warto zakupić . Miłego dnia 🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  13. naprawdę taka dobra? no to chyba muszę, bo moja skóra się na mnie obrazi

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nigdy maseczek z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam ale zapach ,opakowanie i Twoja opinia kuszą- choć płachtowe maseczki nie należą do moich ulubionych 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę miała tę maseczkę na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam, ale zawsze mega mnie kusiły w rossmannie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio cierpię na brakus maskus:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczą ma szatę graficzną :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może też wypróbuję, skoro polecasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że maseczka warta uwagi i nie droga 😁

    OdpowiedzUsuń
  22. Maseczki z melonem jeszcze nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
  23. I kolejna maseczka do wypróbowania 😀

    OdpowiedzUsuń
  24. I didn't know this product
    thanks for the information
    xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie używałam tej maseczki, ale chętnie wypróbuję :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak fajnie wygląda na twarzy, wypróbuję na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mozr będzie okazja wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyobrażam sobie jak pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sogna in silenzio, ma vivi ad alta voce!
    Buon Weekend.

    OdpowiedzUsuń
  31. Hola Kathy!! Gracias por darnos a conocer esta mascarilla. Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobrze, że produkt nie podrażnia ani nie uczula.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam :) Fajnie, że Ci się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tej maseczki nie miałam, ale po zimie ratuję się różnymi cudami żeby poprawic kondycje skóry. Chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak mi wpadnie w ręce to z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Właśnie próbuję zużyć mój zapas maseczek w płachcie, ale słabo mi idzie :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Amazing mask!! I think it is a good product!   

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię czasem użyć tego typu maseczki. Melon w maseczce brzmi znakomicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super, że się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię zapach melona, także zapewne by mi przypadła :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru