GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 18 marca 2020

2354. Zrób sobie - eyeliner z tuszu do rzęs

Witajcie!

Dziś czas na bardzo praktyczny i przydatny post.

Otóż, od pewnego czasu przestałam kupować eyelinery do oczu.
Czemu?
Ano temu, że... robię je sama!

Zainteresowani?

To zapraszam dalej.

Do stworzenia czarnego mazidła będziemy potrzebować:

od góry: dowolny tusz do rzęs (aktualnie używam Loreal Million Lashes); pędzelek do eyelinera, pojedyncze puzderko po soczewkach kontaktowych 


Wyciągamy szczoteczkę tuszu. Na końcówce jej widzimy sporo czarnego mazidła:



Czarne mazidło pędzelkiem zbieramy do pojemniczka po soczewkach:



I... czarna maziaja do robienia kresek jest gotowa:




Teraz nie dość, że mamy swój własny eyeliner, to jeszcze przedłużamy żywot swojego ulubionego tuszu do rzęs, który - z racji na ograniczenie "wtłaczania" produktu z powrotem do środka podczas wkładania szczoteczki - nie będzie aż tak szybko zasychał.

Czy ktoś z Was stosował już kiedyś powyższy patent?

Kathy Leonia

35 komentarzy:

  1. Thank you, Kathy! You are a professional in cosmetics!

    OdpowiedzUsuń
  2. I've never tried this, you have good ideas. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie wpadłam na taki pomysł. Kiedyś wypróbuje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam eyelinerów, ale patent fajny 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo mega proste, fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonały pomysł! Musze tylko takie małe pudełeczko skombinować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tak nie robiłam. Fajny pomysł 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. L'oreal has really good eyelashes mascaras.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezły patent. Rewelacyjny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  10. No i proszę! Chcieć to móc! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie rozmazuje się taki eyeliner?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawostka :) jednak ja nie umiem się takim czymś malować i próbowałam próbowałam i nigdy nie wyglądałam ładnie. Nie każdy umie lub nie każdemu pasuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny patent, chociaż sama kresek nie robię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie stosowałam tego patentu 🙂
    Teraz kreski robię sobie czarnym cieniem, wcześniej dodawałam trochę duraline od Inglota ,ale że bezpieczniejszy jest dla mnie cień-zostałam przy cieniu 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam takiego sposobu, ale muszę przyznać, że to bardzo fajny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W życiu bym na taki pomysł nie wpadła :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Powyższy patent jest mi całkowicie obcy, ale może kiedyś go wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o takim pomyśle, ale to jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł super, ale ja to leniwiec i nawet to by mi się nie chciało bawić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysl ale ja eye linerow nie uzywam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy pomysł :) i praktyczny.

    OdpowiedzUsuń
  22. No. Wychodzić nie wolno, to można sobie samemu zrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. W życiu bym na to nie wpadła... skąd wytrzasnęłaś ten praktyczny pomysł?
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks for the recipe, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  25. I tak nie umiem eylinera używać. Ćwiczyłam nie raz.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru