GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 27 sierpnia 2019

2212. Nuxe zestaw podróżny 5 miniproduktów

Witajcie!

Dziś zajmiemy się miniaturową pielęgnacją.

Będę mówić o NUXE Zestaw podróżny 5 miniproduktów.

Słowo od producenta: " NUXE Zestaw podróżny 5 miniproduktów + kosmetyczka Gratis!


  • Nuxe Voyage to zestaw z Twoimi ulubionymi kosmetykami Nuxe w wersji mini. Kosmetyczka podróżna Nuxe to idealne rozwiązanie w podróży! Zajmuje niewiele miejsca, jest lekka, a pojemność kosmetyków odpowiada wymogom lotniskowym. Edycja limitowana!

Zestaw zawiera:
Nuxe żel pod prysznic z migdałami i kwiatem pomarańczy 30 ml
Nuxe żelowy peeling z płatkami róż 15 ml
Nuxe suchy olejek Huile Prodigieuuse 10 ml
Nuxe Creme Fraiche de Beaute krem nawilżający 15 ml
Nuxe krem do rąk Reve De Miel 15 ml

Nuxe Zestaw podróżny zawierający 5 miniproduktów marki, zapakowanych w przezroczystą kosmetyczkę z logo Nuxe Paris. Zestaw ten to świetne rozwiązanie w podróży! Z kosmetyczką Nuxe możesz zawsze i wszędzie mieć ze sobą swoje ulubione kosmetyki. Kosmetyczka z miniproduktami Nuxe bez problemu zmieści się w każdym bagażu podręcznym!"

Produkty w zestawie:



 Kosmetyczka:




Próbki:






Od producenta:




Skład:




W okazałości:





I pojedynczo.

Olejek:









Peeling:












Żel pod prysznic:






Krem do rąk:






Krem do twarzy:






Szczegóły:

Cena i dostępność: zestaw znalazłam na na i-apteka.pl za 40 zł.
  Zapach: przyjemny, delikatnie kwiatowy.
 Konsystencja: kremowa dla kremów a olejkowa dla olejku.
 Opakowanie i pojemność: zestaw zawiera 5 miniatur o pojemności od 10-35 ml. 
Wydajność: średnia. Takie produkty starcza na jakieś dwa tygodnie używania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z kosmetykami marki Nuxe, ale już wiem, że nie ostatnia. Czemu? Ano temu, że te miniaturki zachwyciły i oczarowały mnie w swojej formule, konsystencji i działaniu, na tyle, że jestem zdecydowana na kupno pełnowymiarowych opakowań każdego z powyższych mazideł. Peeling do buzi świetnie sprawdził
 się w demakijażu i oczyszczaniu twarzy z codziennych brudów i zanieczyszczeń. Kremy do rąk i do twarzy bardzo dobrze nawilżały moją skórę i zapewniały komfort miękkiego naskórka przez cały dzień. Żel pod prysznic miał tak fenomenalny zapach i cudowną, jedwabistą konsystencję, że mogłabym cały dzień siedzieć w wannie. Z kolei olejek okazał się fenomenalnym nabłyszczaczem do włosów, zarówno jako produkt po myciu, jak i specyfik na zniszczone końcówki. A kosmetyczka - wiadomo - przydała się na przechowywania tychże cudaków. Warto wspomnieć, że produkty nie podrażniły ani nie uczuliły mnie. Wszystkie spisały się bardzo zacnie i - mimo małej pojemności - były naprawdę wydajne. Teraz mam 100% pewność, że warto zakupić powyższe kosmetyki w pełnych wymiarach! Polecam.
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy i Leon

38 komentarzy:

  1. Miałam olejek, miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing products dear, great review post! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam markę i bardzo ją cenię. Ale miałabym wieczne obawy, że mi się te kosmetyki skończą w najmniej odpowiednim momencie, więc zwykle i tak zabieram pełnowymiarowe opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę miała na uwadze te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the pack, and its very useful

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam okazję testować markę Nuxe, ale nie przedstawione przez Ciebie produkty. Lubię takie rozwiązania w postaci miniaturek, ponieważ nie trzeba zabierać ze sobą tych wielkich opakowań.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam identyczny zestaw kosmetyków nuxe, lubię tą markę

    OdpowiedzUsuń
  8. Good review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny niezbędnik podróżnika. Pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw. Z chęcią bym go przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie mini zestawy sprawdzają się podczas wszelkiego rodzaju wyjazdów 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam podobny zestaw i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo bardzo praktyczny zestaw, idealny na podróże, wszystko co potrzebne :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy, praktyczny zestaw niezbędny na każdą podróż. Ja mogę skorzystać i wpadł mi w oko żel pod prysznic z kwiatem pomarańczy, peeling z płatkami róż oraz olejek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. uaaaa! o taki zestaw to bym chętnie przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze dotąd styczności z tą firmą, jednak takie miniaturowe kosmetyki idealnie sprawdzą się w podróży. Wiadomo taka duża butelka żelu pod prysznic czy czegoś innego może łatwo się rozlać w walizce czy torbie. Te nie dość, że są nieduże to jeszcze zapakowane w kosmetyczce.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Firmy nie znam, ale uważam miniprodukty za bardzo przydatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie mini produkty, mają w sobie coś niesamowicie uroczego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię ich produkty, taki zestaw miniaturek jest fajną opcją wyjazdową, bądź na poznanie marki :). Ich olejki uwielbiam, czy ten, czy ten z drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wonderful products! I love that brand :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używałam nigdy kosmetyków firmy Nuxe, ale już sam ten zestaw prezentuje się zachęcająco - choćby dzięki swojej praktyczności podczas podróży. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie tylko nie pasują pojemności. Żelu pod prysznic zużyję przecież dużo więcej niż kremu.
    A ogólnie uwielbiam miniaturki, zawsze zabieram ich mnóstwo na wyjazd. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tej firmy prawdę mówiąc, ale lubię takie zestawy miniatur i czasem takie kupuje z myślą o krótkich wyjazdach - to mega wygodna opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo dobrego czytałam o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę że generalnie spoko zestawik na wyjazd, zwłaszcza jak ktoś nie ma jakiś szczególnych wymagań, czy problemów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kosmetyki Nuxe mają tylko jedną wadę.. cenę. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Może to będzie dziwne, ale nigdy nie miałam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru