GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 17 sierpnia 2019

2205. Avon Mark baza pod makijaż w kompakcie

Witajcie!

Dziś czas na bazę pod makijaż.

Będę mówić o  Avon Mark baza pod makijaż w kompakcie.

Słowo od producenta: "Poznaj najnowszą serię kosmetyków od Avon - Mark. To kilkanaście wyjątkowych produktów do make-upu dzięki którym Twój makijaż będzie perfekcyjny. Wybieraj spośród różnego rodzaju tuszów, błyszczyków, podkładów i mnóstwa innych, nie mniej przydatnych produktów. Sprawdź kolekcję i przygotuj się na nowy sezon z nowymi kosmetykami Mark od Avon. 

Baza pod makijaż w kompakcie Avon to idealna kremowa konsystencja, którą bez problemu nałożysz na skórę twarzy. Specjalna formuła sprawi, że Twoja cera będzie idealnie przygotowana do nałożenia makijażu, a przy tym będzie wygładzona i matowa. Baza pod makijaż w kompakcie Avon jest odpowiednia do każdej karnacji, ma uniwersalny odcień więc każda kobieta może z powodzeniem go używać. Baza pod makijaż w kompakcie Avon idealnie sprawdzi się też do poprawy makijażu w ciągu dnia ponieważ zawiera małe lusterko. 

Działanie: 

- przygotowuje skórę pod makijaż
- matuje
- wygładza 
- wyrównuje koloryt
- wygoda użytkowania
- kompakt pozwala odświeżyć i korygować makijaż w ciągu dnia
- uniwersalny odcień, odpowiedni dla każdej karnacji

Pojemność: 10g."

Produkt w okazałości:





W opakowaniu:




Odcień:



Na dłoni:





Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na stronie z kosmetykami FM za ok. 36 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: kremowa, trochę jak serum.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie puzderka w tonacji czarnej i białej z białymi napisami od producenta. Pojemność: 10 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok bazowania się.

Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że pierwszy raz używam bazy w kompakcie; wcześniej zawsze sięgałam po bazy w tubce, które musiałam wyciskać. Nie ukrywam więc, że produkt kompaktowy, jest o wiele wygodniejszy, gdyż możemy precyzyjnie dozować sobie ilość, jaką potrzebujemy. Dlatego też, bardzo przyjemnie użytkowało mi się powyższego cudaka, bo nie dość, że jego aplikacja była szybka i sprawna, to jeszcze działanie tegoż, było jak najbardziej w porządku. Baza z Avon świetnie się nakładała i rozprowadzała na twarzy, przedłużając trwałość makijażu na twarzy do ok. 10-12 godzin i to bez rolowania czy ciastkowania się podkładu czy pudru. Buzia prezentowała się zdrowo, naturalnie i tak promieniście, jakby od środka rozświetlało nas jakieś wewnętrzne słoneczko. Nie było to jednak spowodowane oleistością ani tłustością skóry, tylko wyglądało to bardzo normalnie. Warto wspomnieć o tym, że produkt jest wydajny, nie zapycha ani nie podrażnia i można go spokojnie stosować również jako bazę pod cienie na powieki. Tutaj również sprawdza się fenomenalnie i daje trwałość makijażowi naszych oczu na długie godziny. Polecam wszystkim gorąco avonowską bazę. Na pewno się z nią polubicie!

Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

40 komentarzy:

  1. a nie widziałam jej nigdy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zobaczyłam, że w kompakcie, to moja pierwsza myśl była "Ale jak tego użyć, jak nie można z tubki wycisnąć?" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, produkt Avona i taki dobry.

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie zgodzę się z przedmówczynią.. avon i taka niespodzianka 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale recenzja mnie zachęciła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ją kiedyś :)
    Całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, że jesteś zadowolona, ja niemal nigdy nie stosuję żadnych baz

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama miała, ale nie była zadowolona. Jasne,że jest lepsza od kosmetyków z Rossmanna itp, ale od takich, jakie my kupujemy w Sephorze czy Douglasie już w ogóle nie :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spodziewałam się, że produkt tej marki może byś tak dobry. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. I prefer liquid ones, but Avon has really good products.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam zupełnie, ale już wiem w takim razie co kupię następnym razem z katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tej bazy jeszcze nie stosowałam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno będę potrzebowała dobrej bazy do makijażu na ślub siostry ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Forma nietypowa, ale fajna, choć ja nie sięgam po ich produkty i trochę zaskoczona jestem, że tak fajnie się sprawdza :P

    OdpowiedzUsuń
  15. To ulubieniec mojej przyjaciółki, zamawia praktycznie co katalog :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wysoka ocena zachęca do testów :)

    OdpowiedzUsuń

  17. Thanks for the recommendation. Good weekend

    OdpowiedzUsuń
  18. I piszesz, że to produkt w Avonie dostępny? Kusić się czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Akurat tego nie miałam okazji wyprobować, ale jestem wierna fanką podkładu matujaco-antystresowego z Avonu. Jest rewelacyjny i super trwały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używam baz pod makijaż :)
    Ale super, że się sprawdziła!
    W kompakcie widzę taki produkt chyba pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, że tak pozytywnie wypadl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja rzadko sięgam po bazy pod makijaż, bo nie lubię mieć wielu warstw na twarzy, ale na wielkie wyjścia pozwalam sobie na takie szaleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz słyszę o tego rodzaju bazie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  24. Skoro taka dobra to może kiedyś się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na razie mam inne bazy, ale będę o niej pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  26. Baaaardzo dawno nie używałam kosmetyków marki Avon :) Baza wygląda super naturalnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubie ta typowa w sloiczku ale tej jeszcze nie znalam, prezentuje sie zachecajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używam baz pod makijaż. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę że twoja ocena jest naprawdę dobra. Brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama nie korzystałam z tego kosmetyku, ale będę mieć go na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widziałam w katalogu, ale nie korzystałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale fajna, przydałaby mi się taka, będę robić zamówienie więc czmeu by nie wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  33. miałam tą bazę i bardzo ją polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru