GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 7 sierpnia 2019

2198. Migawki z Karkonoszy, cz. 3

Witajcie!

Dziś trzecia odsłony relacji z Karkonoszy.

Oto przed nami wyprawa na wodospad Kamieńczyka, Graniczną Łąkę i Szrenicę.

Zaczynamy od tuptania wzdłuż uroczego strumyczka i głazów:




Wrota do wodospadu Kamieńczyka:



Schodzimy na dół:



Metalowa kładka:



Woda sobie płynie:





Roślinność wodospadowa:


 Wodospad w okazałości:



Następnie ruszamy na Szrenicę:

Znowu urocze głazy i płynąca woda nam towarzyszą:






Weszliśmy:



Oto i Szrenica:



Widoczki:



Następna do drodze Graniczna Łąka:


Głazy zwane Trzy Świnki:


I dalsza droga na Śnieżne Kotły:


Idziemy, idziemy, dzieci nas wyprzedzają:



I jesteśmy na urwisku kotłowym:




Stacja Meteorologiczna:



Droga w dół do Schroniska:





 I zasłużone jedzenie po ciężkim szlaku:




Tego dnia zrobiliśmy ponad 20 km na piechotę, przy czym spaliłam się na buraczka.

Ale warto było.

Widoki niezwykłe!
Potęga i moc gór dookoła nas onieśmielała i zachwycała każdego, kto dotarł na szczyt.
Co tam starte pięty i paląca twarz, najważniejsze jest to, co zostanie w sercu i w pamięci na długo.

A Wy byliście na powyższych szlakach?

Kathy Leonia

45 komentarzy:

  1. Nie ma co, Karkonosze wyglądają pięknie :D są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia noo i zrobiliście trochę km! :) ja ostatni raz na takiej wyprawie byłam w szkole :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem nawet zdolna zliczyć, ile razy już tam byłam, zanim zaczęłam co roku wyjeżdżać za granicę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego dla duszy i coś smacznego dla ciała. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post dear! Photos are amazing !

    OdpowiedzUsuń
  6. Metalowe kładki są NAJGORSZE, okropnie szpecą szlaki :( Ale wycieczka wspaniała a zdjęcia jak zwykle piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polskie góry są cudne . Kiedyś często bywałam w górach i w Karkonoszach też. Latem wolę morze , a zimą góry. Dla mnie wyjazd w góry to spora wyprawa , a brzeg morza mam tuż tuż . Piękne zdjęcia , a jedzonko bardzo apetyczne. Pozdrawiam cieplutko. ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne widoczki :) Myślę, że w sobotę uda mi się skoczyć do Zakopanego choć na 1 dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Planuję się tam kiedyś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Very beautiful views!
    They are so amazing, I also won't give up to take a walk 20 km :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Such a beautiful place Kathy. Walking the metal bridge must have been amazing. I can hear the waterfall! Those views up top are stunning. This sort of hiking is the best exercise in my opinion. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne zdjęcia, kocham przyrodę, szczególnie taką dziką i góry

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna fotorelacja. Kocham góry i wiem jaką radość daję zdobywanie szczytów. Widoki pierwsza klasa, gratuluję wejścia i cieszę się, że tak miło spędziliście czas. :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia. W taki upał jak dziś chętnie bym tam pospacerowała. A jedzonko wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia. Samo ich zobaczenie wprowadza już w odpowiedni klimat, więc wierzę, że tam na miejscu było wprost magicznie. Fotorelacja jak zwykle świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne widoki:) Oto siła przyrody i jej magia:).

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś jakbym tam dziś była. :D
    Zgadzam się całkowicie z Twoim podsumowaniem: co tam straty, ważniejsze wrażenia. :) u mnie po wyjeździe paznokieć zejdzie z lewego dużego palca na 100%, kolana skrzypią, biodra bolą, staw skokowy do remontu a mały palec u prawej nogi to już chyba tylko do amputacji. ;) a ja nadal uśmiechnięta. :D
    P.S. Stacja meteo jest na Śnieżce, to jest przekaźnik tv.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne widoki, w Karkonoszach wieki nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. so lovely views: green and water flowing in the stream....

    Enjoy your travel

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful place, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  23. Dawno już nie byłam w górach.. ehh byle do września!

    OdpowiedzUsuń
  24. I love nature! Your walks are fantastic ❤️

    OdpowiedzUsuń
  25. Ahhh jak Ja uwielbiam góry! Dzięki Twojej notce wróciłam wspomnieniami do moich wyjazdów w najpiękniejszy-górski zakątek naszego kraju.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. amazing landcapes, the nature there is soooo beautiful. The images of the waterfall are so pretty.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale tam pięknie 😍
    Nie powiem, zachęciłaś mnie 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru