GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 21 sierpnia 2019

2208. Moje włosy - co dalej z nimi zrobić?

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z pewną zagwostką, jaka od dłuższego czasu mnie nęka.

Mianowicie, co by tu uczynić dalej z moimi włosami?

Do tej pory dążyłam do tego, by były nawilżone, zadbane, zagęszczone, a przy okazji, jak najdłuższe.
Długość prawie do pasa zatem osiągnęłam:



I co dalej?

Nie ukrywam, że przez obecnie panujące upały, od kilku miesięcy nieśmiało chodzi mi po głowie ścięcie włosów.
Może by tak je ciachnąć do ramion i mieć z nimi święty spokój?
Przecież i tak odrosną.

Z drugiej strony boję się, że jak tylko je ciachnę, zacznę płakać nad straconą długością i wpadnę w depresję włosową...

A Wy co byście uczyniły, gdybyście miały takie kudełki jak ja?
Czekam na Wasze sugestie!

Kathy Leonia


40 komentarzy:

  1. Nie mam pomysłu. Ale wiem, że masz piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam nieco krótsze niż Ty i niemal codziennie się zastanawiam nad tym czy je ściąć. Krótkie wygodniejsze, ale na długie tak długo się czeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. urosły i zagęściły się, kilka lat temu wyglądały zupełnie inaczej, super

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś miałam straszną ochotę ściąć i ścinałam, ale teraz już chcę żeby rosły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy nie ręka odrosną.. sama mam do pasa i .. nie zetne. Lato to była mordęga, ale już prawie jesień.. już słońce nie będzie aż tak przypiekać. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś bardzo chciałam mieć włosy do pasa, ale jak zaczynały mi sięgać za łopatki strasznie zaczynały mnie męczyć i kończyło się tym, że je ścinałam. Wiadomo włosy odrosną, więc to nie będzie koniec świata jak je zetniesz, ale jak nie jesteś też do końca pewna to przemyśl to jeszcze na spokojnie. A nóż Ci się odwidzi i będziesz dalej chciała cieszyć się długimi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  7. włosy masz śliczne ;) ja wierna od lat bobowi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ostatnio ten sam dylemat! Miałam mniej więcej Twoją długość, która zaczynała powoli doprowadzać mnie do szału, a niepodcinane końcówki wyglądały tak sobie. Poszłam do fryzjera i ciachnęłam je do ramion. Właściwie tak 2-3 cm za ramiona. Włosy wciąż są długie, ale już nie przeszkadzają, fryzura wygląda fajnie i jestem szalenie zadowolona, że się zdecydowałam. Może u Ciebie tez by się sprawdziła metoda "ściąć, ale nie za bardzo"?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam zdecydowanie dłuższe włosy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobnej długości włosy, ale o wiele wiele rzadsze i idę we wtorek je trochę podciąć aby mogły się zregenerować :/ Ja mam ten problem, że mam rozjaśniane włosy i końcówki mi się puszą i są do ścięcia :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wolę krótsze włosy, ale obecnie zapuszczam na ważną uroczystość ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama ostatnio mam ochote coś zmienić, taka metamorfoze :)
    Myślałam nad ścięciem do ramion, położeniem keratyny i odświeżeniem koloru na chlodny blond. Tylko że mąż mi nie pozwala :D :D :D
    Ja bym coś zmieniła na Twoim miejscu, to tylko włosy.
    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna długość, nie obcinaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie obcinaj, zrób fryzurkę tylko na długich ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie doradzę, bo sama planuję grzywkę od 2 lat i się boję, a to tylko grzywka, a nie ścinanie z długości :D Dobrze, że chociaż mam odwagę końcówki podcinać :D
    Włosy masz bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odkąd obcięłam takie długie włosy czuje, że dobrze zrobiłam i jestem zadowolona z obecnej fryzury. Martwi mnie jedynie, że zbyt szybko rosną i muszę częściej chodzić do fryzjera.
    Więc jeśli czujesz się dobrze w krótszych włosach to ciachaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest dylemat... na ścięcie zawsze jest czas, gorzej z odrastaniem... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O nie, to musi być tylko i wyłącznie Twoja decyzja. Włosy masz przepiękne i tyle Ci napiszę, bo naprawdę takie są. :) Pięknego dnia kochana. <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ścięłam raz i teraz już ścinam zawsze :) nie problem mieć długie włosy, problem jest by zawsze wyglądały na zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I have cut my hair this summer and I'm very happy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja raz ścięłam i już więcej tego nie zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Odwieczny kobiecy problem :) Zostaw - niedługo koniec upałów i będzie jesień to zawsze można szalik z włosów zrobić jak się zapomni szalika - ja tak robie non stop :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Broń Boże, nie scinaj. Pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć! Widzę, że masz jasną karnację i w profilu Bloggera pisze, że posiadasz zielone oczy. Więc mam pomysł na świeży kolor w odcieniach miedzi lub jasnego kasztanu. Taki zestaw wygląda bardzo naturalnie. I jeszcze zakręciłabym loki, żeby dodać im jeszcze więcej objętości ;-) Ale pamiętaj, że to tylko moja wizja a to Ty przede wszystkim musisz czuć się dobrze. Ja włosy długości do pasa miałam ostatni raz w podstawówce. A potem wiecznie kombinowałam zarówno z fryzurą jak i kolorem na głowie. Obecnie już rok czasu mam jasny blond pasemka na moich naturalnych ciemnych blond włosach i raczej już przy tej wersji zostanę. Choć niektórzy mówili, że przy mojej jasnej karnacji będzie mi źle w jasnych włosach. A ja czuję się tak najlepiej. Także każdy ma inny gust lub inny pomysł ale przede wszystkim najważniejsze jest nasze własne samopoczucie. A może to chwilowa ochota na zmianę? Kobieta zmienną jest i może jak się z tym prześpisz to jutro Ci przejdzie? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie ścinaj bo są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmmm... trudno doradzać, bo każdy lubi coś innego. Ja najlepiej czuję się w dosyć krótkiej fryzurze ( ale nie całkiem krótkiej) najbardziej uwielbiam różne odmiany boba ;)) A są osoby, które dopuszczają tylko długie włosy. Ty masz piękne, gęste i zadbane i w każdej fryzurze będziesz wyglądać ślicznie.
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Teraz nie obcinaj.Upałów zostało jeszcze półtora tygodnia tylko i ten powód przestanie miec jakiekolwiek znaczenie. Długo pracowałaś na tę długość, naciesz się nią. Zetniesz jak się będzie zbliżało nastepne lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z włosami to chyba zawsze jest tak, że jak się je obetnie, to się tęskni za długimi, a gdy są długie, to się chce je skrócić ;).

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja ścięłam i nie żałuję. Mimo że mam dosyć gęste włosy to odnosiłam wrażenie, że im dłuższe tym bardziej smętne były ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak. Wiem, bo mój blog jest prywatny. Znalazłam Twój adres e-mail przy profilu Bloggera i właśnie wpisałam go na listę czytelników. A więc zaraz Ci przyjdzie zaproszenie na mój blog ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja bym je troche skrocila na Twoim miejscu zeby moze troche bardziej odzyly albo np przefarbowala na jakis inny kolor. Z drugiej strony zdaje sobie sparwe ze majac ta dlugi wlosy trudno bedzie Ci je sciac, ale pzreciez odrosna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z jednej strony, upał faktycznie doskwiera teraz niemal cały czas. Z drugiej, masz naprawdę bardzo ładne i zdrowo wyglądające włosy, a tropikalne temperatury niedługo przecież powinny odpuścić (wtedy pielęgnacja będzie trochę łatwiejsza). Nie wiem więc, co doradzić.:(

    OdpowiedzUsuń
  33. W ubiegłym roku, po wakacjach zdecydowałam się na prostowanie keratynowe i byłam bardzo zadowolona, bo włosy zyskały gładkość, blask i co najważniejsze przez 4 miesiące nie musiałam używać prostownicy. Polecam więc ten zabieg, bo w tym roku po wakacjach ponownie z niego skorzystam. Nie sugeruję, że Twoje włosy są w złej kondycji, tylko moje niestety się puszą, pomimo że używam kosmetyków bez SLS-ów, PEG-ów, olejów mineralnych i innych ohydnych chemikaliów. Być może po takim zabiegu nie rozważałabyś już ścięcia swych pięknych włosów...
    Pozdrawiam wieczorową porą. Anita :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. You have nice hair, whatever you do will fit you well. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja bym nie obcinała a pobawiła się ich odcieniem :) może lekka zmiana koloru?

    OdpowiedzUsuń
  36. Skoro rozmyślasz nad metamorfozą, to myślę, że to znak by coś zadziałać :D
    Ja obecnie zapuszczam włosy i odpowiednio je pielęgnuje. Posiadanie długich włosów a ich odpowiednia kondycja to dla mnie ważne kwestie.
    Twoje prezentują się bardzo ładnie, widać, że odpowiednio o nie dbasz.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru