GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 24 sierpnia 2019

2210. Elegancja wieczorna z Yesbabyonline

Witajcie!

Hello!


Dziś czas na modę.

Today is time for a fashion.

Oto Yesbabyonline, czyli sklep z eleganckimi kreacjami dla kobiet z całego świata.

Here is  Yesbabyonline, an online shop with different kind of dresses for every woman from over the world!

Znajdziemy tu bajkowe sukienki na ślub dla Panny Młodej, prześliczne kreacje dla druhny, oszałamiające suknie na bal maturalny, czy sukienki koktajlowe na romantyczną kolację.
Do wyboru, do koloru, w różnych fasonach i odcieniach kolorystycznych.
Możemy sobie do woli wybierać w rozmiarach, stylach, materiale czy długości wybranej przez siebie kreacji.

In 
Yesbabyonline we can find truly fairlytale, elegant wedding dresses for brides,  stunning dresess for bridesmaids, cute prom dresses or cocktail dresses for  romantic supper.
All those items are in different sizes and colors; you can choose the style, the material, the leght of your perfect dress.
You surely find it here!

I to wszystko z prostymi zasadami płatności - można płacić na wiele sposób,np. poprzez PayPal czy kartę kredytową - oraz możliwością dostawy w ponad 170 krajach.


In everything is simple; you can easily make and order and make payment in many way (for example via PayPal or credit cart).
What if more you can also  make an order from 170 countries.


Oto co mnie mnie spodobało się najbardziej:


Here are item which I liked the most:


a) black formal dresses:




















Wszystkie powyższe kreacje są zrobione z dobrej jakości materiałów i z pewnością będą się bardzo przyjemnie nosiły. 
Ja oczywiście już się czaję na kilka z tych kiecek, gdyż niezmiernie przypadły mi do gustu i czekam na wypłatę, aby sobie jakąś z nich zakupić. Na pewno każda kobieta będzie mi zazdrościć takich sukni!

All those dresses are made of good quality materials and they are certainly very comfortable in wearing. Of course, I have already looking forward to several of these cuties, because I liked them immensely and I am waiting for my payment to buy one of them. For sure, every woman will envy me such stunning dresses!

A Wam jak się podobają powyższe kreacje z Yesbabyonline?

Do you like those items above from Yesbabyonline?

Kathy Leonia

41 komentarzy:

  1. Nic bym z tych propozycji nie wybrała dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zajrzę na stronę, ale na ten moment, nie mam żadnej okazji, by kupować sobie taką suknię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta biała jest bardzo ładna,choć nie do końca w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne sukienki, ale obecnie w żadną się nie zmieszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardziej wybredna przy wyborze sukni i takie pierwsze lepsze mnie nie zadowolą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze chciałam mieć piękną połyskującą maxi wieczorową suknię

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają naprwdę fajnie na tych zdjęciach, ale neistey nie do mojej figury te kroje...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedynie biała mi się w miarę spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te na czwartym zdjęciu z koronką są ciekawym modelem. Ale dla mnie spódniczka czy sukienka musi być króciutka. Serio. Dłuższej niż taka do połowy uda nie założę. Bo się jak zakonnica wtedy poczuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga suknia fantastyczna! Sama chętnie w taką bym wskoczyła <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyborne kreacje )
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są super . Miłego weekendu ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienki mają ładne, ciekawe jak w realu bo na takich stronach idzie się nie raz załatwić :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie ładne, ale najbardziej spodobały mi się kreacje na trzech ostatnich zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ,ale piękne sukienki.Najbardziej podoba mi się zdjęci numer 4.Tak czarna długa koronkowa sukienka skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, aczkolwiek w żadnej siebie nie widzę :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Druga sukienka jest całkiem ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię oglądać tego typu sukienki, ale rzadko bym je zakładała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To kolejny blog ze współpracą z tym sklepem, który odwiedzam i mój antywirus wariuje... Zmykam więc :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te trzy z dwóch ostatnich zdjęć mi się podobają, ale figury to ja do nich nie mam :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice dresses White was the one I liked the most. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne są takie sukienki, tylko trzeba mieć jeszcze jak najwięcej sposobności, by je nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety Ja siebie w żadnej z nich nie widzę (:

    OdpowiedzUsuń
  24. Boskie te sukienki, mega mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne są 😍
    Tą pierwsza niebieska i ta bordowa mi się najbardziej podobają 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie boskie balowe suknie <3 Ja śluby mam już za sobą, w tym mój :P na razie to trzeba oszczędzać pieniążki na inne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Biała sukienka mnie urzekła <3
    Jakbym brała ślub to właśnie w sukience, która wygląda jak z bajki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oh very cute dresses darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzeczywiście sukienki mają prześliczne 😍

    OdpowiedzUsuń
  30. I love the second one... very sparkly!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cóż... jako że trzy tygodnie temu powiedziałam "tak!" memu lubemu, to chyba pora zacząć sie za kiecką rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta druga- jasnoróżowa bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru