GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 6 sierpnia 2019

2197. Agent Provocateur Fatale Intense woda perfumowana

Witajcie!

Dziś się zatracimy w zapachu.

Będę mówić o Agent Provocateur Fatale Intense woda perfumowana.

Słowo od producenta: " Opis perfum Agent Provocateur Fatale Intense.  Woda perfumowana Agent Provocateur Fatale Intense to czysto kobiecy zapach, dzięki któremu zostaniesz zauważona w każdym towarzystwie. 
  • korzenny zapach
  • kwiatowy zapach
  • dla zmysłowej kobiety
  • przede wszystkim na chłodne dni

Skład:
Głowa
chili, jeżyny, lukrecja
Serce
lotos, magnolia champaca, róża
Podstawa
bursztyn, skóra, wanilia
Grupy zapachów
kwiatowe, orientalne."

Produkt w okazałości:




Otworek:



Szczegóły:

Cena i dostępność: specyfik natomiast można go znaleźć na stronie Notino.pl
gdzie kosztuje ok. 76 zł.
 Zapach: głęboki, piżmowy, ciepły.
Konsystencja: płynna.
 Opakowanie i pojemność: pojemnik szklany, bardzo elegancki w tonacji czerwieni, z czarnymi napisami producenta i fikuśnym korkiem, na kształt kryształu. Pojemność: 100 ml.
  Wydajność: bardzo dobra. Produktu wystarczy na jakiś rok regularnego psikania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z marką Agent Provocateur, ale już wiem, że nie ostatnia. Perfumy Agenta to niewątpliwe najseksowniejszy zapach, jaki miałam do tej pory. Połączenie słodkiej magnolii, kuszącej róży i dostojnego bursztynu jest tak uderzające do głowy i tak wywracające zmysły na drugą stronę, że to aż niemożliwe do zniesienia. Zapach Fatale Intense kipi jeżynowym sexapilem i ostrością chili już od pierwszej kropli naniesionej na skórę.  Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tak pobudzającym otoczenie koktajlem składników. Kompozycja kwiatowo-orientalna bardzo mocno działa na płeć przeciwną - nie mogę się opędzić od komplementów i chęci niesienia pomocy. Zdaję sobie sprawę, że nie wszystkim kobietom woń Agenta przypadnie do gustu; zdecydowanie jest to zapach dla dojrzałej, świadomej swojej sexualności pani, niźli dla beztroskiej nastolatki. Wspomnę, że Fatale Intense są niezwykle trwałe i wydajne; dosłownie jedno psiknięcie sprawia, że otulamy się wonią na cały dzień i całą noc, a ten, kto dostąpi zaszczytu przebywania z nami, będzie nas adorował 24 godziny na dobę. Polecam szczerze i gorąco.
 Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy i Leon


36 komentarzy:

  1. Ciekawy zapach, nie miałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo to moja grupa zapachowa, ładny flakon i lubię seksowne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice fragance and the bottle is beautiful

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach wydaje się naprawdę ciekawy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham perfumy! Tego zapachu nigdy nie miałam, ale jak nadarzy się okazja, to chętnie go przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przekonuje mnie taki zapach no name.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro polecasz to chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo zachęcajaca recenzja, za mną chodzi zakup nowych perfum już od jakiegoś czasu, na jaką porę roku odpowiedni?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie nowość , dobrze wiedzieć. Nie oceniam zapachu dopóki nie powącham. Pozdrawiam serdecznie 🔆🔆🔆

    OdpowiedzUsuń
  10. Buteleczka jest urocza. Szkoda tylko, że na blogu nie można poczuć zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem ile masz flakonów perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super recenzja, ladny perfum.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tego zapachu, markę te znam przede wszystkim od strony bielizny, w której sie specjalizuja :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają bardzo ciekawie :) Nie miałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  15. BUTELECZKA ŚLICZNA! CHĘTNIE SIĘ SKUSZĘ NA TEN ZAPACH

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja perfum nie używam :) buteleczka ładna:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem pewna, czy taka kombinacja zapachowa będzie mi odpowiadać. Niemniej zapowiada się intrygująco, no i najlepiej zawsze jeszcze przekonać się samodzielnie. Bardzo kuszą mnie ponadto te właściwości w stylu afrodyzjaków. :) Buteleczka też zresztą atrakcyjna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Raczej nie moje nuty zapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że to nie moje klimaty, bo być może do takich zapachów nie dorosłam. Ja uwielbiam wszystko co pachnie owocowo!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Flakon ma ładny, ale sam zapach raczej nie byłby dla mnie. Wolę coś subtelnego niż seksownego i dla dojrzałych kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam wątpliwości, czy to jest zapach dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  22. OO..jaki przyjemny dla oka flakon..no i zapach wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tego zapachu, ale lubię poznawać nowe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No wydaje się ciekawy ten zapach i fajna buteleczka, a cena też przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ ciekawe nuty zapachowe! a jaki flakonik elegancki ;)

    OdpowiedzUsuń

  26. Thanks for the recommendation. It is a great perfume. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  27. wonderful review dear, thanks for sharing, xo

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru