GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 27 listopada 2018

1989. Zestaw profesjonalnych pędzli do makijażu z ezebra.pl

Witajcie!

Dziś czas na przybory malunkowe.

Będę mówić o zestawie profesjonalnych pędzli do makijażu, jaki otrzymałam do testów ze współpracy z moją ulubioną drogerią internetową ezebra.pl

Słowo od producenta: "ZESTAW PROFESJONALNYCH PĘDZLI DO MAKIJAŻU

10 sztuk
włosie: syntetyczne

Zestaw zawiera 10 pędzli niezbędnych przy wykonywaniu każdego makijażu:

1 - pędzel do nakładania płynnych produktów: bazy, podkładu czy korektora. Jego spiczasta końcówka umożliwi precyzyjną aplikację nawet w trudno dostępnych miejscach.

2 - pędzel typu flat top do aplikacji zarówno podkładów płynnych jak i sypkich podkładów mineralnych na płaskich powierzchniach twarzy, takich jak czoło i policzki.

3 - pędzel o ściętym włosiu do rozprowadzania różu oraz bronzera. Idealnie sprawdzi się przy konturowaniu twarzy.

4 - pędzel o kształcie kulki, doskonale rozprowadza się po miejscach trudno dostępnych bez pozostawiania smug. Nadaje się do aplikacji kosmetyków płynnych i mineralnych, jak również brązujących czy różów.

5 - pędzel z przeznaczeniem do nakładania różu, pudru, kosmetyków brązujących oraz modelujących.

6 - spiczasty pędzelek do precyzyjnego, punktowego nakładania korektora, kamuflażu czy rozświetlacza.

7 - mały pędzelek flat top do nakładania korektora czy kamuflażu na większe powierzchnie.

8 - skośny pędzelek do precyzyjnej aplikacji produktów oraz punktowego modelowania twarzy.

9 - Pędzel do punktowej aplikacji przycięty w kształcie „jajeczka”.

10 - pędzelek do punktowej aplikacji ścięty po skosie zapewnia precyzyjną aplikację, podkładu, korektora, różu na policzki, rozświetlacza czy bronzera przy wykończeniu makijażu.

Syntetyczne włosie jest delikatne i miękkie, a zarazem wytrzymałe. Pędzle posiadają wygodną rączkę, oraz elegancką metalową skuwkę. Idealnie sprawdzą się zarówno jako wyposażenie profesjonalnej wizażystki, jak i jako zestaw do użytku codziennego. Dzięki nim makijaż będzie wyglądał perfekcyjnie, a jego wykonywanie będzie prawdziwą przyjemnością.

stan produktu: fabrycznie nowy zafoliowany
opakowanie: 10 sztuk
długość pędzli: ok. 14 cm - 18 cm"

Pędzle w gromadzie w okazałości:



Większe sztuki:



Zbliżenie na włosie:



Mniejsze sztuki:



Zbliżenie na włosie:



I puchatość wszystkich pędzli:


Zacznę od tego, że pędzli nigdy nie mam dosyć.

Uwielbiam owe puchate gadżety makijażowe, bo to właśnie dzięki nim na twarzy powstaje ów twór, który nazywamy makijażem.
A że malunek na twarzy samymi palcami się nie zrobi, musimy wspomóc się odpowiednim do tego sprzętem.

Do tego służą właśnie pędzle.

Szanująca się blogerka kosmetyczna - jak i kobieta orientująca się w makijażowym świecie - wie, że każdy produkt mazidłowy nakładany na twarz potrzebuje konkretnego pędzla.

Pędzle z zawarte w zestawie profesjonalnych pędzli do makijażu są więc dla mnie idealnym rozwiązaniem.

Jest tu pędzel do podkładu, korektora, pudru, różu, bronzera i rozświetlacza.
Nie możemy także zapomnieć o pędzelku do nakładania cieni na powieki, blendowania ich czy nanoszenia na całość kreski eyelinerem.
Niektóre panny stosują także pędzelki do szminki/pomadki.

Ja osobiście największą uwagę przywiązuje do pędzli konturujących twarz.
Nie wyjdę z domu, jeśli nie mam dobrze zaznaczonych kości policzkowych, prawidłowo naniesionego rozświetlacza czy zmatowionej cery.

Pędzle z ezebra.pl przybyły do mnie w idealnym momencie, gdy me stare sztuki się zużyły.
Teraz mam nowy arsenał przyborów do makijażu, którym niestraszne konturowanie, robienie kresek, czy nakładanie szminki na usta.

Produkty te są przyjemnie miękkie, odpowiednio wyprofilowane, z dobrej jakości włosiem i solidną rączką.
Ich używanie to czysta przyjemność i niezapomniana frajda z każdego makijażu, jaki tworzymy.

Nakładanie bronzera czy pudru nigdy nie było tak proste!
Blendowanie cieni?
Robi się samo!

Jestem bardzo zadowolona z całego zestawu i szczerze go Wam polecam.

Zestaw kosztuje ok. 17 zł, ma w sumie 10 sztuk pędzli różnego rodzaju i można go dostać na stronie ezebra.pl: Klik!

Miałyście?

Kathy Leonia

36 komentarzy:

  1. Wyglądają jak mój zestaw z aliexpress ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to chciałam napisać. Wygląda jak zestaw z chińskiej stronki ;)

      Usuń
  2. Nie maluje się zbytnio, ale jakiś mini zestaw by się przydał 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Good sharing 😊 have a nice day 🙋

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzli mam całkiem sporo, ale takich do oczu jeszcze bym przygarnęła kilka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna cena :) Ja mam mnóstwo różnych pędzli, w większości syntetyczne, wizualnie podobne do tych, ale marzą mi się z naturalnym włosiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W ostatnim czasie kupiłam fajne pędzle z dyskontu. Kolejne z takiego sklepu.
    Lubię też pędzle elite model

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałyby mi się profesjonalne pędzle, w tematyce makijażu, jestem kompletnym laikiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. wygladają fajnie :-) tez mam mały arsenał pędzli w domu :-) no i ta ich cena xx

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo niska cena, mam jednak sporo markowych pędzli, które posłużą mi jeszcze przez długie lata

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena wyjątkowo atrakcyjna. Ostatnio za jeden duży w Rossmanie płaciłam o wiele więcej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie zastanawiam się nad tym na jakie pędzle się zdecydować. Potrzebuję kilku m.in do pudru i różu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasami te tanie zestawy okazują się całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy zestaw i bardzo atrakcyjna cena.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny ten zestaw. Widziałam go w tej cenie też na Ali, z darmowa przesyłka, ale trzeba czekać... Więc jeżeli ktoś szuka pędzli na już, albo ma awers do zakupów na Aliexpress, to może skorzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm zawsze mnie zastanawia do czego ich tak duzo
    ja gdzies mam jeden ale nie uzywam

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam takie pędzle z aliexperss, w sumie to kilka zestawów i czekam na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja dziś wyszłam do pracy bez makijażu. Zapomniałam się umalować, dasz wiarę??!! ;p
    A teraz najlepsze: nikogo nie wystraszyłam swoim wyglądem, znaczy czasem mozna sobie dłużej pospać. ;p;p;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Wciąż nie jestem przekonany do końca do zakupów w sieci :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne pędzle, ale mam swój zestaw który ciągle kompletuje :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pędzle prezentują się naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lindos pinceles gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądają dobrze, ale ja teraz stawiam na pojedyncze, bo kolekcję mam sporą :P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru