GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 26 listopada 2018

1988. Wielka wyprzedaż z DressLilly.com!

Witajcie!

Hello!

Dziś czas na mega promocje.

Today is a time for great discount.

Największa wyprzedaż w roku na www.dresslily.com. Użyj kodu "BFCM26", aby uzyskać 26% zniżki.
Biorąc udział w zakupach masz szansę wygrać  iPhone XS, a XIAOMI robot sprzątający i więcej.
Każdy kolejne zamówienie to szansa na wygraną! Promocja trwa do 30.11.2018 r.

The BIGGEST sale of the year on  www.dresslily.com. Get 26% off using code "BFCM26" (Site-wide) ! Participate in our lucky draw after using code "BFCM26" for a chance to win an iPhone XS, a XIAOMI robot cleaner and more! Every new order means one chance to win them. Expires on Nov. 30th.

Dla zainteresowanych promocyjny baner:

For more:

5bf4d1f9e1116.png


A Wy bierzecie udział w powyższej promocji www.dresslily.com?

Are you interested?

Kathy Leonia

33 komentarze:

  1. Nie słyszałam nawet o takiej stronie :D Nie skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaglądnę na tę stronę , bo jej nie znam. Dziękuję za informacje . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie skorzystam. W tym miesiącu już odpuszczam zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się na coś skuszę. Lubię takie promocje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajrzeć mogę, ale raczej nie będę korzystać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie korzystam z tych akcji. W tym miesiącu tylko prezenty dla najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy mimo to nie skorzystam . Bo potrzebuje co innego kupić bardziej kosmetyki - kolorowkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. 26% O ŁAŁ, ależ się Chińczycy szarpnęli .. wybacz sarkazm. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful photos and interesting post dear!
    Have a lovely day!
    Dilek

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za promocjami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z tej strony nigdy nic nie kupowałam ale promocja bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gracias por la informacion...me pasaré por ahi
    Besitos

    OdpowiedzUsuń
  13. robot sprzatajacy by mi sie przydal

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne piżamki na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie znałam tej stronki, i wejdę z wielką chęcią!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach te promocje, kuszą ze wszystkich stron!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Promocje promocje promocje :)
    z tej nie skorzystam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie kusi mnie ta promocja, na szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. *Zagląda do portfela* Nie ma o czym mówić..

    OdpowiedzUsuń
  20. ja na zakupy sie tam nie wybieram ale bardzo mi sie podoba jak cala rodzinka jest w identycznych piżamkach :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach te promocje teraz szaleją, ale chyba muszę przystopować ;D Chociaż... takie piżamy całkiem fajne :) Poszukuję czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszędzie te promocje hehe!:) Mnie nie ponosi szał zakupowy na szczęście;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru