GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 14 listopada 2018

1976. Przesyłka z Rosegal.com, cz. 1

Witajcie!

Dziś czas na cuda z Rosegal.com

Oto co do mnie przybyło:

a) sukienka z dziurkami:

Klik!

Klik!


Klik!

Klik!

b) tunika:

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Sukienka z dziurkami to strój który niezbyt nadaje się na co dzień do pracy.
Ewidentnie jest to kreacja na jakąś imprezę czy randkę.
Wykonana jest z miłego, grubszego materiału, który zacnie się układa i mało gniecie.
Ja pod ową sukienkę nosić będę bluzkę na ramiączka, bo te dziury są faktycznie mocno wycięte.

Tunika z kolei jest już o wiele bardziej skromna i wygodna.
Fajnie wygląda do legginsów i grubszych rajstop.

Dla przypomnienia:

a) sukienka z dziurkami: Klik!
b) tunika: Klik!

A Wam co się podobało bardziej z tego zamówienia z Rosegal.com?

Kathy Leonia

41 komentarzy:

  1. Sukienka ładna ale nie na mój mały biust.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta pierwsza sukienka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka to słabiutka jest... nawet jak założyć top... tylko kto zakłada top pod sukienkę? Chyba że taki z długim rękawem, który całą goliznę przykryje...:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for your sharing 😊 have a nice day 🙋

    OdpowiedzUsuń
  5. Tunika bardzo mi się podoba :) Świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście poszaleli z tymi wycięciami, ale sukieneczka sama w sobie bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka odsłania zbyt wiele golizny, za to tunika jest świetna. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie moje typy ale dobrze wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziam już tą sukienkę, ale jak dla mnie jest za mocno wycięta.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolor sukienki, ale wycięcia bardzo nieeleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  11. The dress would be perfect if it had less neckline.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne mają kolory :) ale sukienka ma zbyt duży dekolt jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta pierwsza sukienka jest naprawdę ładna, super dekolt

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny malinowy kolor. Tunika jest świetna.Wyglądasz dobrze.Ostatnio też tam przeglądałam tuniki...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny ma dekolt ta pierwsza! uuuuu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka ładna i taki dekolt tylko na randkę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie do końca są te rzeczy w moim typie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ulala, ta sukienka z dziurami robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Very beautifull outfits
    My fav is the A outfit
    Kisses ❤

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka piękna! Bardzo podoba mi się jej dekolt ;) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Tunika jest ekstra :)) Świetny fason!

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka ciekawa zarówno pod względem koloru, jak i fasonu, chociaż raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie będzie ładnie z podkoszulką. Lepiej kup kawałek materiału i podszyj delikatnie pod ten dekolt. W jakimś kontrastowym kolorze. Może czarnym? Sukienka jest piękna. Pokaż kiedyś, co zdecydowałas z nią zrobic. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie piękne kolory tych sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka bardzo ładna, choć faktycznie mocno wycięta :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna ta czerwona sukienka z dekoltem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zdecydowanie bardziej podoba mnie sie tunika, bo sukienka to nie do konca moj styl :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka jest boska, ale ten dekolt...

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie w tej pierwszej sukience dziury w takich miejscach by przeszkadzały i nie czulabym się komfortowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uy que linda prenda. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne ciuszki, najbardziej tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziurawa jest mocno odważna :P Ale jednolita bluzka pod nią i będzie użytkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne rzeczy, takie troszkę inne chociaż nie jakoś bardzo wymyślne :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru