GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 16 listopada 2018

1978. Na piątek!

Witajcie!

Dziś czas na coś pysznego.

Oto co dziś na mnie czeka:



Nie wiem jak Wy, ale ja jestem chipsową miłośniczką.
Nie wyobrażam sobie bowiem tygodnia bez solidnej porcji solonych przysmaków.

Chipsy, które widzicie na zdjęciu powyżej, to kukurydziana przekąska o smaku serowym od Cheetos.

I jest to połączenie dosłownie idealnie.

Fajny, serowy posmak, dobra chipsowa miękkość, niska cena...

Nic tylko całą paczkę zjeść od razu!

A Wy co dziś jeść będziecie?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. Ja akurat nie przepadam za chipsami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej staram się unikać choć okazyjnie zdarza się - wtedy jednak zwykle sięgam po mała paczkę chipsów paprykowych :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem bardziej za słodkim niż za słonym i dziś dzień zaczęłam od ciasta bo kolega z pracy ma urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo często oglądamy tv z chłopakiem przy chipsach

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię chipsów, i to już spory kawałek czasu, przestałam je jeść, nawet jak na jakiejś imprezie są to nie tykam się zbytnio. Każdy lubi co innego jak sie to mówi:) Smacznego:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię czpisy, ale od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam cheetosy orzechowe :D a jak mogłam obejść się bez chipsów to w ciąży uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam choć wiem , że nie są zdrowe . Jem dość często , wolę takie przekąski niż słodycze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie chipsy i jak idę do naszego marketu to muszę chodzić daleko od tych półek, bo trudno mi się powstrzymać. W ogóle lubię wszelkiego typu przekąski.Dziś piątek, więc u mnie bezmięsne dania.Na obiad będą duszone pieczarki z ziemniakami i surówką z kapusty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Smacznego! Chipsom nigdy nie odmawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie chipsy, ale staram sie je ograniczać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię, ale staram się nie jeść zbyt często :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Pysznie wyglądają! Uwielbiam chipsy, szkoda tylko, że mam po nich niespodzianki na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. To są chrupki, nie chipsy. Lubię cheetosy serowe, choć przyznam, że śmierdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha, ja zjadłam dziś paczkę chipsów karbowanych o smaku zielonej cebulki. :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Uy a mi me encantan te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  17. I love crispy things, but always try to control myself. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Staram się ograniczać, ale mam momenty, że bez solonych lub paprykowych ani rusz :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem uzależniona od czipsów, ale mi smaka narobiłaś :P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru