GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 15 listopada 2018

1977. Ados Art de Leutrec Black & White serum do rzęs

Witajcie!

Dziś czas na serum do rzęs.

Będę mówić o Ados Art de Lautrec Black & White serum do rzęs, jaki dostałam do testów od BlogMedia.

Słowo od producenta: "Zawiera olej z nasion słonecznika, który odżywia, wygładza i dodaje blasku. Olej rycynowy zapobiega utracie włosków oraz wspomaga wzrost nowych. Witamina E i olej arganowy mają właściwości nawilżające i regenerujące."

Produkt w okazałości:






Od producenta:



Skład:



 W buteleczce:




Pędzelek:



Zacznę od tego, że nie wyobrażam sobie nie mieć serum do rzęs w swej kosmetyczce.

To topowy kosmetyk, który od lat utrzymuje rzęsy me w dobrej kondycji.
I - wierzcie lub nie - prędzej zapomnę użyć toniku do twarzy, niźli nałożyć serum na rzęsy przed spaniem.

Uwielbiam bowiem długie, wyraziste spojrzenie, które kusi i zniewala.
Podkreślone rzęsy - oprócz czerwonych ust - to idealne dopełnienie każdego, nawet najbardziej prostego makijażu.

Serum do rzęs z Ados Art de Lautrec zadowoliło mnie więc bardzo.

Czemu?

Ano temu, że widocznie zagęściło me włoski rzęsowe!
Po ok. trzech tygodniach stosowania mazidła, ewidentnie widzę różnicę w gęstości i długości rzęs.

Są one grubsze, jedwabiste, podkręcone i mocno czarne.

Piękne po prostu!

Wystarczy teraz już jedno pociągnięcie tuszem - a nie trzy -  abym czuła się sexi i kobieco.

Warto dodać, że serum użytkuje się niezwykle przyjemnie; aplikator w postaci cieniutkiego pędzelka idealnie trafia w linię rzęs, odżywiając każdy włosek, nawet ten najmniejszy, dopiero wyrosły.
Myślę, że jak zużyje produkt serumowy w całości, to jego pędzelek zachowam jako eyeliner, bo dawno mi się tak dobrze nie "malowało".

Mazidło nie uczula, nie podrażnia.

Jest wydajne i naprawdę tanie.
Polecam, bo warto!

Produkt kosztuje ok. 13 zł, ma 4 ml pojemności i można go dostać w sklepach z kosmetykami Ados.

Miałyście?

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. Jak tanie i wydajne to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. U siebie widzę głównie to, że rzęsy mniej wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam a nawet gdybym znała to nie uzywałabym bo nie ma takiej potrzeby ale fajnie, że jest produkt który działa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie używałam serum:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love this kind of products when are effective.

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie używałam takich kosmetyków ;) Mam zbyt wrażliwe oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też stosuję serum do rzęs mimo, że w sumie te produkty mają zły PR, wiele osób twierdzi że szkodą oczom itp. ale efekty mnie skutecznie przekonuję :) To serum ma świetną cenę, więc pewnie się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie stosuje teraz żadnego tego typu kosmetyku, wiec chętnie przetestuje ten!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam serum do rzęs, ale innej firmy. Nie widzę żadnych specjalnych efektów i jestem ciekawa czy to byłoby dla mnie ok.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja robię sobie kuracje serum do rzęs ale przeważnie jest to to z flosleku, moje ulubione

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło przeczytać,że działa. Ja nigdy nie używałam, mam wrażliwe oczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wrażliwe oczy na takie serum :/

    OdpowiedzUsuń
  13. That sounds very interesting!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wypróbowałabym, by mieć rzęsy ładne jak mojego męża :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooooooooooo...to w takim razie coś dla mnie:D
    Poszukam, poszukam...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesting post dear! thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że nie wrzuciłaś zdjęć z efektemi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kosmetyk tego typu, ale innej firmy i działał super, niestety, miał szkodliwy bimatoprost , więc teraz jestem ostrożniejsza...

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używam i nie chcę, wole olejek rycynowy 😊 ale fajnie, ze u Ciebie widoczne efekty :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Brzmi kusząco na moje maciupkie firany ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. zawsze byłam ciekawa jak działa takie serum, a nigdy nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę koniecznie wypróbować! Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawet nie patrzę, bo za mało regularnie takich gadżetów używam :P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru