GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 10 listopada 2018

1972. Lovely Silver Highlighter rozświetlacz do twarzy w chłodnym odcieniu

Witajcie!

Dziś czas na błysk.

Będę mówić o  Lovely Silver Highlighter rozświetlacz do twarzy w chłodnym odcieniu.

Słowo od producenta: "Wyjątkowy roświetlacz do twarzy w kamieniu. Formuła skomponowana tak, by nadać maksimum blasku, bez śladu koloru. Nadaje świeżość cerze, usuwa zmęczenie i uwydatnia kości policzkowe. Formuła zawiera proteiny jedwabiu, które nawilżają skórę. 

Rozświetlacz do twarzy Lovely Silver Highlighter o chłodnym odcieniu. Subtelnie rozjaśnia twarz. Ma srebrny odcień, nie osypuje się, wytrzymuje na twarzy wiele godzin."

Produkt w opakowaniu:



Od producenta:



W okazałości:



Na dłoni:



Na twarzy:



Zacznę od tego, że długo wstrzymałam się od używania rozświetlaczy na buzi swej.
Czemu?

Ano temu, że mam cerę tłustą i sama z siebie świecę się jak olej kujawski.

Dlatego też nie było mi jakoś po drodze do kolejnej porcji blasku i błysku, nawet jeśli miałaby ona uwypuklić mi kości policzkowe i stać się przysłowiową wisienką na makijażowym torcie.

Dopiero, gdy dzięki tabletkom hormonalnym ogarnęłam nieco tłustość mojej skóry, maznęłam się byłam rozświetlaczem po raz pierwszy i od tego życie me zmieniło się na lepsze.

O ludzie.
Nie ma to bowiem, jak porcja idealnej, srebrnej tafli na buzi!

To wygląda tak pięknie, tak cudownie, tak zjawiskowo, że aż słów brak!
Już bowiem jedno muśnięcie palcami zanurzonymi wcześniej w owym rozświetlaczu, aby cała twarz nabrała trójwymiaru i głębi.

Produkt, oprócz niezwykłej pigmentacji, jest także trwały, wydajny, tani i wielofunkcyjny.

Ja go używam zarówno jako rozświetlacza na kości policzkowe a także jako cień do powiek czy... pyłek do hybryd.

Polecam Wam ten niepozorny rozświetlacz bardzo, bardzo serdecznie.

Nie potrzebujecie wydawać miliona monet na produkty znanych youtuberów, aby mieć błysk w stylu shinning like a star.

Produkt kosztuje ok. 10 zł, ma 6 g pojemności i można go dostać w Rossmanie.

Miałyście?

Kathy Leonia

36 komentarzy:

  1. ja mam tłustą cerę i kiepsko się czuję z rozświetlaczem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię go, aczkolwiek nie współgra dobrze z każdą kolorystyką makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam problem, który ma Lena.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie rozświetla twoją twarz:) I za taką cene to warto.
    Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam złoty i też bardzo go lubiłam, choć teraz mam nową miłość w postaci rozswietlacza Sensique 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię wersję silver i gold. Kupuję zapasy na promocjach. Używam jako cieni do powiek. Fajnie roświetlają oko. Nie muszą być na twarz,. Ja też mam cerę mieszaną

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie kupiłam rozświetlacz w podobnym odcieniu ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę. Jakość i cena idą razem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny efekt daje, lubię takie rozświetlacze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam go, z resztą inne ich rozświetlacze tez są ekstra

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go ale w ciepłej wersji i potwierdzam jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam wersję gold - jest fajna, ale wolę Princess Dream z My Secret ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest ok,ale jakoś marnie sprawuje się na przeciwko moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam go i uwielbiam. Naprawdę dobry rozświetlacz za niewielką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam cieplejszy odcień jeszcze w starym opakowaniu i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja używam zarówno złotych jak i srebrzystych rozświetlaczy, ten jest bardzo ładny i popularny

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam własnie o nim dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam chyba ten zloty ale ten robi wrazenie :) prezentuje sie pieknie

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie to wygląda na twarzy jak jest fachowo nałożone. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nabieram coraz większej ochoty na rozświetlacz. Muszę go poszukać w Rossmanie. Mam też podobne podkładki na stole, tyle że różowe.Świetnie się sprawują i łatwo je czyścić. Pozdrawiam w przeddzień wielkiego święta.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hm... jeszcze nie miałam rozświetlaczy, trochę się obawiam, może niepotrzebnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam go w wersji gold i uwielbiam:D
    Jako pyłek do hybryd? muszę spróbować:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru