GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 23 stycznia 2018

1682. Recenzja: Perfecta Hydro Magnetic Ultra nawilżający żel myjący do twarzy

Witajcie!

Dziś podumamy sobie o twarzy żelowaniu.

Będę mówić o Perfecta Hydro Magnetic Ultra nawilżającym żelu myjącym do twarzy.

Słowo od producenta: "AQUA TAURINETM nowatorski kompleks łączący wodę magnetyczną  zamkniętą w nośnikach – polarosomach z energizującą fito-tauryną. Wykazuje silne działanie nawilżające – działa jak magnes wyłapując w skórze cząsteczki wody. Stymuluje produkcję energii ATP i przywraca świeży wygląd zmęczonej cerze.

AKTYWNY WĘGIEL naturalny węgiel roślinny, posiada zdolność
głębokiego oczyszczania i wygładzenia skóry.
MINERAŁY MORSKIE wykazują działanie ochronne, koją i łagodzą
podrażnienia.

STOSOWANIE
Niewielką ilość żelu nanieść na zwilżoną skórę. Omijać okolice oczu.
Masować delikatnie okrężnymi ruchami. Spłukać dokładnie letnią wodą.
Polecany jest do codziennego mycia twarzy, szyi i dekoltu."

Mazidło w opakowaniu:




Od producenta: 





Skład:




Otworek:




Na dłoni:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam od 
Dax Cosmetics. Normalnie można go ucapić tu za ok. 15 zł.
  Zapach: przyjemny, ciepły.
 Konsystencja: żelowa.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie w charakterze butli-tubki w tonacji niebieskości i fioletu z białymi napisami od producenta. Pojemność: 150 ml.
Wydajność
bardzo dobra. Taki płyn starczy na trzy miesięcy używania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że uwielbiam ładnie pachnące żele do mycia twarzy. Nic tak nie poprawia mi humoru, gdy rano - jeszcze zaspana i półprzytomna - przemywam sobie facjatę wodą z dodatkiem żelowej piany. Dzięki takiemu zabiegowi od razu "budzę się" do życia i jestem gotowa na nowy dzień. Produkt z Perfecty, oprócz tego że pięknie pachnie i cudownie się pieni, jest także skuteczny w oczyszczaniu twarzy ze wszystkich brudów i kurzów, jakie na niej osiadły były. Specyfik, szybko i bezboleśnie usuwa także pozostałości makijaż z całej twarzy, sprawiając, że skóra ma wygląda znów świeżo i czysto. Ponadto, specyfik delikatnie nawilża twarz, przez co cera nie jest ściągnięta czy wysuszona. Produkt jest bardzo wydajny; dosłownie objętość groszku wystarczy, by porządnie umyć całą twarz. Warto dodać, że mazidło nie podrażniło ani nie zapchało mnie. Jakby tego było mało, produkt jest tani i łatwo dostępny. Na pewno wrócę do niego ponownie, gdyż zakochałam się w jego działaniu i zapachu. Polecam.

Ocena: 5/5

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.


Miałyście?


Kathy i Leon

39 komentarzy:

  1. Nie spodziewałam się, że wypadnie tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo całkiem fajny. Z pewnością przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam z tej serii krem do twarzy i balsam do ciała. Bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię ich żele do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótko zwięźle i na temat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Żel jak żel.. ma umyć pyszczek od nawilżania sa inne produkty. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam i może kiedyś spróbuję póki co zapasów podobnych produktów mam aż nadto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny produkt. Być może kiedyś wypróbuję go również i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt, fajnie, że się sprawdza =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie pachnące pobudki na twarz mogę sobie aplikować codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj kusisz i ten zapach, z chęcią wypróbowywałabym ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesting product, I haven't seen this brand here.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyków Perfecta nie znam zbyt dobrze, ale ten żel prezentuje się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może się skuszę, bo potrzebuję czegoś takiego. :) '...przemywam sobie facjatę...' hahaha Tyś jest udana. Super miłego dnia Ci życzę. :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzieś ostatnio czytałam, że jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię żele do mycia twarzy. Ten wydaje się warty przetestowania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam jakis uraz do Perfecty. Kiedyś te kosmetyki zrobiły mi trochę krzywdy... Było to dawno temu, może formuła się zmieniła, ale jakiś uraz pozostał.

    OdpowiedzUsuń
  18. zapamiętam, może kiedyś się przerzucę.
    jak na razie jestem wierną fanką żelu do mycia twarzy firmy ZIAJA. ;)

    Pozdrawiam
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam lecz wydaje się ciekawy bo lubię żele do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie przekonuje mnie cena i wydajność tego produktu :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jakoś nie jestem fanką produktów z tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja wolę żele z peelingiem - lubię drapanko. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. I love such products.
    Have a good week

    OdpowiedzUsuń
  24. Kosmetyki tej firmy zasługują na uwagę, stosowałam żel do mycia twarzy perfecty i byłam bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wolę, kiedy żele do mycia twarzy mają opakowania z pompką

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba go muszę mieć. * Ja mam się pomału coraz lepiej. Będzie dobrze, musi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię, kiedy żele porządnie się pienią.

    OdpowiedzUsuń
  28. As usual very interesting! Thanks a lot for the post)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello, thanks for the information.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie wolę płyn micelarny niż żel do mycia twarzy

    OdpowiedzUsuń
  31. Chcę zamieszkać wśród Twoich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny produkt, lubie takie lekkie zelowe konsystencje ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru